Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 16:04. Дата останніх змін - 05.11.2024 16:04

Столи учнівські; Стільці учнівські

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-012854-a  
ID b515d8f9c99a4c4fa36ec24d990e6bd5  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-05-015913-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

В вартість товару включаються витрати з навантаження, доставки до закладів та розвантажування.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 60`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
05.11.24
Подання пропозицій
до 08.11.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Столи учнівські
Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, Олександрівка, Вишнева, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024
Умови постаки: В вартість товару включаються витрати з навантаження, доставки до закладів та розвантажування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
2)
Стільці учнівські
Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, Олександрівка, Вишнева, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024
Умови постаки: В вартість товару включаються витрати з навантаження, доставки до закладів та розвантажування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука

Тендерна документація

Проект договору
договір.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 16:03
Версія документу від: 05.11.2024 16:03
ID: da2c1922194e4428903e54d842471895
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 16:04
Версія документу від: 05.11.2024 16:04
ID: 2d5d64fac29940f2860ed12b7127cbcc

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Столи учнівські
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Матеріал кромки : ПВХ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Наявність дошки-екрану Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Заглушки для захисту підлоги Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Ступені регулювання висоти : групи 4-7 (640-820мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Регульована висота Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Наявність полиці під стільницею Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість посадочних місць ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці учнівські
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип ніжок стільця : Т-подібний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Форма труби каркасу : плоскоовальна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кути спинок та сидінь закруглено Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Ступені регулювання висоти сидіння : групи 4-7 (380-500мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Регульована висота сидіння Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал покриття сидіння та спинки : пластик HPL
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Форма сидіння та спинки : гнута
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал сидіння та спинки : фанера
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Заглушки для захисту підлоги Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 05.11.2024 16:04  
Початок періоду прийому пропозицій 05.11.2024 16:04  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44104488  
Юридична адреса 27300, Україна, Кіровоградська область, смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82