Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 16:04. Дата останніх змін - 05.11.2024 16:04
Крупа перлова №2,Крупа ячна №2,Крупа пшенична Полтавська, помел №2 (середній), ДСТУ 7699,Крупа пшоняна,Крупа вівсяна
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-05-012860-a | |
ID | 85616ec362f5432186e6301d34b19956 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-05-016044-a |
Очікувана вартість закупівлі
219`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
1. Порядок оплати 1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. 1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів. 1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. 2. Термін і порядок поставки 2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно. У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера). 2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника. 2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів. 2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби). У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи. У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи. У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника. 2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. 2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина 1474 | |
Очікувана вартість закупівлі | 219`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
05.11.24
Подання пропозицій
до 08.11.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | 1. Порядок оплати 1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. 1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів. 1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 40 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Крупа перлова №2
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: 1. Порядок оплати
1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів.
1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
2. Термін і порядок поставки
2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно.
У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера).
2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника.
2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів.
2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби).
У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи.
У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи.
У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника.
2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою.
2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2500 кілограм
|
2) |
Крупа ячна №2
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: 1. Порядок оплати
1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів.
1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
2. Термін і порядок поставки
2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно.
У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера).
2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника.
2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів.
2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби).
У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи.
У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи.
У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника.
2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою.
2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2500 кілограм
|
3) |
Крупа пшенична Полтавська, помел №2 (середній), ДСТУ 7699
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: 1. Порядок оплати
1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів.
1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
2. Термін і порядок поставки
2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно.
У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера).
2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника.
2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів.
2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби).
У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи.
У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи.
У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника.
2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою.
2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2500 кілограм
|
4) |
Крупа пшоняна
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: 1. Порядок оплати
1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів.
1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
2. Термін і порядок поставки
2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно.
У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера).
2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника.
2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів.
2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби).
У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи.
У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи.
У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника.
2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою.
2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2500 кілограм
|
5) |
Крупа вівсяна
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: 1. Порядок оплати
1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів.
1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
2. Термін і порядок поставки
2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно.
У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера).
2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника.
2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів.
2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби).
У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи.
У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи.
У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника.
2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою.
2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2500 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору крупи.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 16:03
Версія документу від: 05.11.2024 16:03
ID: ccf1e2eaafd64f81b032305ddb776c24
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 16:04
Версія документу від: 05.11.2024 16:04
ID: a965abbdc6564092beb4828248ee1419
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Номер Очікуване значення: 2
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700 Очікуване значення: Так
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Номер Очікуване значення: 2
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700 Очікуване значення: Так
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид : полтавська
Номер (Помел) : №2 (середній)
Відповідність ДСТУ 7699 Очікуване значення: Так
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Сорт : перший
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид : плющена
Ґатунок : перший
Відповідність ДСТУ 7698 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 05.11.2024 16:04 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 05.11.2024 16:04 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 08.11.2024 07:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина 1474 |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14321860 |
Юридична адреса | 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл |