Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 15:59. Дата останніх змін - 05.11.2024 15:59

ДК 021:2015 код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани офісні) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-012665-a  
ID 2e1de2c8c75242069eed829ba2f93cfe  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місце поставки: на складське приміщення Замовника за адресою: 49102, м. Дніпро, вул. Ближня, 31. Постачальник несе всі витрати та ризики, пов’язані з його доставкою до вказаного місця призначення. Доставка до місця поставки Товару, навантаження та розвантаження Товару із занесенням його на склад Замовника здійснюється Постачальником за його власний рахунок

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 21`100.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
05.11.24
Подання пропозицій
до 08.11.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня