Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 14:48. Дата останніх змін - 05.11.2024 15:10

Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-009847-a  
ID 909076393beb40329e3c4a892081cf37  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-05-006942-a  
Очікувана вартість закупівлі
565`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Ліцей № 4 імені Лесі Українки Дрогобицької міської ради Львівської області  
Очікувана вартість закупівлі 565`200.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом  
Обгрунтування Ліцей № 4 імені Лесі Українки Дрогобицької міської ради Львівської області має необхідність у закупівлі послуг з організації харчування учнів навчальних закладів. Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови КМУ «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році» від 4 жовтня 2024 р. № 1145. З цією метою були оголошені відкриті торги (з особливостями) (ідентифікатор в ЕСЗ UA-2024-10-18-012947-a). Ця закупівля не відбулася у зв’язку із відсутністю учасників, про що 26.10.2024р. в електронній системі сформований відповідний звіт (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-18-012947-a ). У зв’язку із відміною відкритих торгів замовник має право укласти договір про закупівлю без використання електронної системи відповідно до винятку, передбаченого п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (далі - Особливості), згідно із яким «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». Як було зазначено вище, оголошена Замовником закупівля за ідентифікатором в ЕСЗ UA-2024-10-18-012947-a не відбулася саме через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Тому наявна перша умова, яка дає право Замовнику розглядати можливість укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
05.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
05.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. Стрийська, 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 15:08
Версія документу від: 05.11.2024 15:08
ID: 1d8e9db3a072466cab294708f177f88a

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Ліцей № 4 імені Лесі Українки Дрогобицької міської ради Львівської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22410075  
Юридична адреса 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, м.Дрогобич вулиця Стрийська 28  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
565`200.00
Гривня без ПДВ
Переможець
05.11.2024 14:51

Укладені договори

Номер договору
11
Дата підписання
01.11.2024
Дата початку дії
01.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
565`200.00 Гривня без ПДВ