Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 10:49. Дата останніх змін - 05.11.2024 10:49

Придбання кліше печатки та оснастки для печатки, код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-002842-a  
ID 0d2e3a93c3b7468fa4be1aca641d498b  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-05-003018-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області  
Очікувана вартість закупівлі 576.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
05.11.24
Подання пропозицій
до 08.11.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в повному обсязі у безготівковій формі упродовж 7 (семи) робочих днів після отримання Товару згідно оригіналу видаткової накладної та рахунку відповідно до взятого бюджетного зобов’язання (ст.49 ч.1 Бюджетного кодексу України). Розрахунки здійснюються відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) з врахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника.Покупець здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Кліше печатки під індивідуальне замовлення
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Оснастки для печаток та штампів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Проект договору
проект договору кліше та оснастка.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:45
Версія документу від: 05.11.2024 10:45
ID: 8a95102e2fe5428ea4908b398bf372f0
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:47
Версія документу від: 05.11.2024 10:47
ID: 1a24461e85094e8cbb3df0eb05afb156

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Кліше печатки під індивідуальне замовлен
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Форма : кругла
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал кліше : гума
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Тип : печатка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість ступінів захисту Мінімальне значення: 1 шт
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Оснастки для печаток та штампів
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Форма : кругла
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Призначення : для печатки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Тип : автоматична
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 40 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 05.11.2024 10:49  
Початок періоду прийому пропозицій 05.11.2024 10:49  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04057439  
Юридична адреса 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33