Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 10:47. Дата останніх змін - 05.11.2024 10:47

Картопля пізня, першого класу , немита ДСТУ 9221:2023

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-003348-a  
ID 87e25d581eae492aba775889a90a808b  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника ___________________ на електронну адресу Постачальника _______________________. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки Замовника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену – @dpsu.gov.ua. Строк поставки товару до 25.11.2024 року. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори ___________.. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 1551  
Очікувана вартість закупівлі 364`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
05.11.24
Подання пропозицій
до 08.11.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Черкаська область, Хутори
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.11.2024
Умови постаки: Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника ___________________ на електронну адресу Постачальника _______________________. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки Замовника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену – @dpsu.gov.ua. Строк поставки товару до 25.11.2024 року. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори ___________.. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13000 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору на картоплю продовольчу першого класу 2024 року.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:46
Версія документу від: 05.11.2024 10:46
ID: 024ce98a233845b58bd85d13ed749660
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:47
Версія документу від: 05.11.2024 10:47
ID: bf599a7fade54619ab92ad6bd23a9bd0

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Клас : перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 05.11.2024 10:47  
Початок періоду прийому пропозицій 05.11.2024 10:47  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 1551  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 45144484  
Юридична адреса Україна