Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 10:47. Дата останніх змін - 05.11.2024 10:47
Картопля пізня, першого класу , немита ДСТУ 9221:2023
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-05-003348-a | |
ID | 87e25d581eae492aba775889a90a808b |
Очікувана вартість закупівлі
364`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника ___________________ на електронну адресу Постачальника _______________________. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки Замовника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену – @dpsu.gov.ua. Строк поставки товару до 25.11.2024 року. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори ___________.. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина 1551 | |
Очікувана вартість закупівлі | 364`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
05.11.24
Подання пропозицій
до 08.11.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Черкаська область, Хутори
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.11.2024
Умови постаки: Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника ___________________ на електронну адресу Постачальника _______________________. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки Замовника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену – @dpsu.gov.ua.
Строк поставки товару до 25.11.2024 року.
Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори ___________..
До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково
Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати.
Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13000 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договору на картоплю продовольчу першого класу 2024 року.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:46
Версія документу від: 05.11.2024 10:46
ID: 024ce98a233845b58bd85d13ed749660
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:47
Версія документу від: 05.11.2024 10:47
ID: bf599a7fade54619ab92ad6bd23a9bd0
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Клас : перший
Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 05.11.2024 10:47 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 05.11.2024 10:47 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 08.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина 1551 |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 45144484 |
Юридична адреса | Україна |