Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.11.2024 17:20. Дата останніх змін - 04.11.2024 17:20

ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 MAESTRO standart+ ) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-04-014148-a  
ID 1f064514df4f4785b0866cd84d2abe6e  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника на умовах DDP – 19620, Черкаська обл., Черкаський р-н, с.Будище, вул. 30 років Перемоги, 42 («Інкотермс», у редакції 2020 року), не пізніше 30 листопада 2024 року.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БУДИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 50`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
04.11.24
Подання пропозицій
до 07.11.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня