Процедура закупівлі оголошена 04.11.2024 16:15. Дата останніх змін - 04.11.2024 16:15
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-04-012570-a | |
ID | adca7949a1404d0795ac7ca68762d5aa | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-04-015608-a |
Очікувана вартість закупівлі
540`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
1) Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. Строк поставки товарів: протягом трьох календарних днів з дати подачі замовлення у кількостях визначених Замовником (залежно від фактичної потреби Замовника).; 2) Картопля повинна бути фасована у споживчу тару (сітки) вагою до 25 кг; 3) Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару. Товар повинен бути належної якості (картопля має бути суха, ціла, свіжа, здорова, чиста, не проросла, не бита, без механічних пошкоджень, без гнилі, дозріла, не в'яла, не підмерзла, не уражена шкідниками), відповідати ДСТУ 9221
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням | |
Очікувана вартість закупівлі | 540`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
04.11.24
Подання пропозицій
до 07.11.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27552, Україна, Кіровоградська область, Власівка, Східна,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 1) Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. Строк поставки товарів: протягом трьох календарних днів з дати подачі замовлення у кількостях визначених Замовником (залежно від фактичної потреби Замовника).;
2) Картопля повинна бути фасована у споживчу тару (сітки) вагою до 25 кг;
3) Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару. Товар повинен бути належної якості (картопля має бути суха, ціла, свіжа, здорова, чиста, не проросла, не бита, без механічних пошкоджень, без гнилі, дозріла, не в'яла, не підмерзла, не уражена шкідниками), відповідати ДСТУ 9221
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20000 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.11.2024 16:14
Версія документу від: 04.11.2024 16:14
ID: 7f3a82b26fb04a429983be0e48da8c1d
|
|
Проект договору
Проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.11.2024 16:10
Версія документу від: 04.11.2024 16:10
ID: 7f3a82b26fb04a429983be0e48da8c1d
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.11.2024 16:15
Версія документу від: 04.11.2024 16:15
ID: f9f24f44bbe748ada0120ee6fe622d29
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
Клас : екстра
Термін збирання : пізня
|
Дати та строки
Дата публікації | 04.11.2024 16:15 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 04.11.2024 16:15 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 07.11.2024 09:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 22219526 |
Юридична адреса | 27552, Україна, Кіровоградська область, місто Світловодськ, селище міського типу Власівка, вул. Східна, 1 |