Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.11.2024 16:21. Дата останніх змін - 01.11.2024 16:21

ДК 021:2015 (CPV): 32232000-8 Обладнання для відеоконференцій (Комплект обладнання для конференц-зали, в рамках реалізації проєктної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284))

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-01-011653-a  
ID 5e06bee3287a4a368fe4a09bbd09e218  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-01-013906-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`248`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 1`248`400.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом  
Обгрунтування ОБГРУНТУВАННЯ на підставі пп. 6 п. 13 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону та з метою виконання покладених на Кабінет Міністрів України повноважень, урядом було прийнято постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Положеннями Особливостей, зокрема, підпунктом 6 пункту 13 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Тобто, замовнику надається виняткове право на укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Враховуючи наявну потребу Замовника у Закупівлі, Замовником було організовано Закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель за № UA-2024-10-15-014656-a. Так, 14.08.2024 відкриті торги з урахуванням особливостей щодо Закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель з підстави передбаченої підпунктом 2 пункту 51 Особливостей, а саме: неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з цими особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за № UA-2024-10-15-014656-a. З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
01.11.24

Специфікація закупівлі

1)
ДК 021:2015 (CPV): 32232000-8 Обладнання для відеоконференцій (Комплект обладнання для конференц-зали, в рамках реалізації проєктної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284))
Класифікація за ДК 021:2015: 32232000-8 - Обладнання для відеоконференцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Шпитальна 5, приміщення корпусу А (колишнє хірургічне відділення гарнізонної лікарні)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект

Тендерна документація

Нетипізований документ
2. 3. 6. 11. 12. Довідки.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: 2417b1d0513f498bb4e68379900689b1
Нетипізований документ
9. Витяг.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: a6fec937da654109843fb6caecf88856
Нетипізований документ
3. Проект договору.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: 9cc024aadc6942b59be0a026b937aa64
Нетипізований документ
5. Довідка п.47.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: eee3e9d3f22a4a248e6fc663294c13e8
Нетипізований документ
1. Пропозицiя.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: 392316edcc3e4ab59459a770fb8ccaba
Нетипізований документ
9. Виписка.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: 929f2c69f4184960901a112fd83eabe5
Нетипізований документ
13. Порівняльна таблиця.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: d5458e856a3b4d959718e1fd1b378b37
Нетипізований документ
4.1. Довідка досвід.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: 961f4522b1f243b3af65bacd870acd2f
Нетипізований документ
14. Інформаційна_довідка_права_підпису.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: bfa24190c09b483990e9a5522b4b3fc4
Нетипізований документ
4.2. Аналогічні договори та накладні.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: fa413c18fd2640ea8dc57f272a12e787
Нетипізований документ
8. Лист згода на обробку персональних даних.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: 6478576aaf754709af1bed7c7ee03482
Нетипізований документ
10. Паспорт ІПН.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: 87c1eb4ed5554eaea4a14a46f86d0250
Нетипізований документ
7. Відомості про особу.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: 8eb3d70b485145b6af1e5af3f9b86347
Нетипізований документ
15. Витяг про несудимість.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: 18f056e3183d4ade98b65d19acc6c2d5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версія документу від: 01.11.2024 16:20
ID: 7db6a111191c4b859dd69746e6c601fc

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43942459  
Юридична адреса 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`248`400.00
Гривня без ПДВ
Переможець
01.11.2024 16:20

Укладені договори

Номер договору
105
Дата підписання
01.11.2024
Дата початку дії
01.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
1`248`400.00 Гривня без ПДВ