Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.11.2024 16:07. Дата останніх змін - 01.11.2024 16:07

Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий; Клейкі стрічки канцелярські 45ммx100м, 30мкм, прозорі; Клейка стрічка канцелярська одностороння, 18мм х 20м, 40мкм, прозора ; Ручки кулькові; Змінні стрижні для ручок; Змінні стрижні для ручок; Скоби для степлера; Скоби для степлера; Скріпки канцелярські; Олівці графітні; Маркери; Маркери; Маркери; Маркери; Паперові блоки для нотаток; Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил; Клей-олівець; Антистеплери; Степлери -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-01-011415-a  
ID 615ce5d338254fa5b7d55bfd7abf07cb  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"  
Очікувана вартість закупівлі 7`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
01.11.24
Подання пропозицій
до 06.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня