Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.11.2024 16:06. Дата останніх змін - 01.11.2024 16:06

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-01-011335-a  
ID 63eef970857c44e8a2bb68a712d60c96  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-01-013670-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державний навчальний заклад "Ананьївський професійний аграрний ліцей"  
Очікувана вартість закупівлі 5`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.11.24
Подання пропозицій
до 06.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Столи письмові
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Україна, Одеська область, Ананьїв, Ніщинського,7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Столи письмові
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Україна, Одеська область, Ананьїв, Ніщинського,7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Проект договору
5.проект договору (Захист Вітчизни) - стіл.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:02
Версія документу від: 01.11.2024 16:02
ID: 9f19ef6781114ea8aadf4fdcbe05ea33
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:06
Версія документу від: 01.11.2024 16:06
ID: a45c527d2c444dba8f408138a737781e

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Столи письмові
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : АЛМАНТ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Матеріал каркасу : ЛДСП
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Форма : прямокутний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Матеріал стільниці : ЛДСП
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Матеріал кромки : ПВХ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 750 - 750 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Глибина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 600 - 600 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1500 - 1500 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Товщина стільниці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Кількість шухляд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 3
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Столи письмові
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : АЛМАНТ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Матеріал каркасу : ЛДСП
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Форма : кутовий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Матеріал стільниці : ЛДСП
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Матеріал кромки : ПВХ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 750 - 750 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Глибина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1216 - 1216 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1650 - 1650 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Полиця під системний блок
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Товщина стільниці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Кількість шухляд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 3
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 01.11.2024 16:06  
Початок періоду прийому пропозицій 01.11.2024 16:06  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державний навчальний заклад "Ананьївський професійний аграрний ліцей"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02546594  
Юридична адреса 66400, Україна, Одеська область, Ананьїв, Ніщинського, 7