Процедура закупівлі оголошена 01.11.2024 15:29. Дата останніх змін - 01.11.2024 15:29
Нафта і дистиляти -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-01-010503-a | |
ID | 1c7104c0f0204121bf0194569a927932 |
Очікувана вартість закупівлі
1`335`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Відстань від вул. Залізничне шосе, 61 до АЗС має бути не більш 2,5 км, у Печерському районі. 1.3. Строк дії талонів – не менше ніж 24 місяців, обчислення якого розпочинається з дати отримання Покупцем талонів зазначених в видатковій накладній. 4.2. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцять) банківських днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на підставі видаткової накладної. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані отриману партію товару здійснюються протягом 3 (трьох) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 6.3.10. з кожною поставкою партії талонів надавати Покупцю оригінал листа – гарантії від власника (емітента) талонів, що пропонуються, з підтвердженням того, що строк дії талонів на пальне становить з дати поставки не менше ніж на два роки, а у разі, якщо власник (емітент) талонів здійснить перехід на талони нового зразку, він повинен гарантувати, що здійснить рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані на пальне, в тому числі стосовно талонів на пальне, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії. Лист повинен бути виданий на ім’я КП УЗН Печерського району та повинен містити вихідний №, бренд талонів, дату, ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала. 13.12. Не пізніше дати укладення цього договору поставки Постачальник повинен надати Покупцю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави яка перераховується на р/р Споживача: UA553052990000026007006223951 в відділені «Третє столичне № 13» АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299, ІПН 033597626550, Свідоцтво платника ПДВ №37586389. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п’ять відсотків) вартості Договору поставки, зазначеної у п. 2.1. Договору. Покупець повертає забезпечення виконання Договору поставки після виконання Постачальником договору, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон), але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору поставки, якщо вони не повертаються Постачальнику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Печерського району м. Києва | |
Очікувана вартість закупівлі | 1`335`600.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
01.11.24
Подання пропозицій
до 07.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!