Процедура закупівлі оголошена 01.11.2024 15:28. Дата останніх змін - 01.11.2024 15:28
Папір ксероксний, папка-рег, файли (код ДК 021:2015 - 3019 0000-7 Офісне устаткування та приладдя)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-01-010550-a | |
ID | 4f6ff3a1c00a4be28395367578ddabeb | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-01-012910-a |
Очікувана вартість закупівлі
5`711.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 5`711.80 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
01.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
01.11.24
Специфікація закупівлі
1) |
папір ксероксний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м. Трускавець, пл.Чорновола, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024 - 08.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 американська кварта для рідин
|
2) |
папка-рег
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м. Трускавець, пл.Чорновола, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
3) |
файли
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м. Трускавець, пл.Чорновола, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024 - 08.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 паковання
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:28
Версія документу від: 01.11.2024 15:28
ID: a7cd1e6112284cb4a20d30e69e8ef8dc
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25249663 |
Юридична адреса | 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, площа В. Чорновола, 2 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
94
Дата підписання
01.11.2024
Дата початку дії
01.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
5`711.80 Гривня без ПДВ