Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.11.2024 15:28. Дата останніх змін - 01.11.2024 15:28

Папір ксероксний, папка-рег, файли (код ДК 021:2015 - 3019 0000-7 Офісне устаткування та приладдя)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-01-010550-a  
ID 4f6ff3a1c00a4be28395367578ddabeb  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-01-012910-a  
Очікувана вартість закупівлі
5`711.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 5`711.80 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
01.11.24

Специфікація закупівлі

1)
папір ксероксний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м. Трускавець, пл.Чорновола, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024 - 08.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 американська кварта для рідин
2)
папка-рег
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м. Трускавець, пл.Чорновола, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
3)
файли
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м. Трускавець, пл.Чорновола, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024 - 08.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 паковання

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:28
Версія документу від: 01.11.2024 15:28
ID: a7cd1e6112284cb4a20d30e69e8ef8dc

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25249663  
Юридична адреса 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, площа В. Чорновола, 2  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`711.80
Гривня без ПДВ
Переможець
01.11.2024 15:28

Укладені договори

Номер договору
94
Дата підписання
01.11.2024
Дата початку дії
01.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
5`711.80 Гривня без ПДВ