Процедура закупівлі оголошена 01.11.2024 15:22. Дата останніх змін - 01.11.2024 15:22
Одноразовий посуд
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-01-010322-a | |
ID | 570a8d70949146a3b0b9123bcadb8408 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-01-012252-a |
Очікувана вартість закупівлі
80`850.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Відділ освіти Таращанської міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 80`850.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
01.11.24
Подання пропозицій
до 06.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Тарілки одноразові
Класифікація за ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23100 штука
|
2) |
Стакан одноразовий, пластиковий, 180мл.
Класифікація за ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23100 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
проект договору_посуд.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:21
Версія документу від: 01.11.2024 15:21
ID: 145fbfb632d047a3a395b7b4bd703d30
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:22
Версія документу від: 01.11.2024 15:22
ID: 5bbe0714cb27412486c06bdad667d81d
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Матеріал : пластик
Вид : з перегородкою
Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 210 - 210
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Матеріал : пластик
Об'єм Мінімальне значення: 180
|
Дати та строки
Дата публікації | 01.11.2024 15:22 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 01.11.2024 15:22 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 06.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Відділ освіти Таращанської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44035446 |
Юридична адреса | 09501, Україна, Київська область, Тараща, вулиця Шевченка, будинок 16 |