Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.11.2024 10:47. Дата останніх змін - 01.11.2024 10:47

Крупа гречана

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-01-003279-a  
ID 271b72f3365f42ac8799159b99de8b0a  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-01-004016-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачальник повинен надати копію чи оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів про те, що на підприємстві система управління безпечністю харчових продуктів, зберігання, реалізація та транспортування харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі»., видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я учасника дійсний на момент подання тендерної пропозиції

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НЕПОЛОКОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА  
Очікувана вартість закупівлі 620.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.11.24
Подання пропозицій
до 06.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 календарних днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Крупа гречана
Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59330, Україна, Чернівецька область, смт.Неполоківці, вул.Головна 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Постачальник повинен надати копію чи оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів про те, що на підприємстві система управління безпечністю харчових продуктів, зберігання, реалізація та транспортування харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі»., видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я учасника дійсний на момент подання тендерної пропозиції
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
крупи.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 10:46
Версія документу від: 01.11.2024 10:46
ID: 5fe9907bc1024ce485c62499c3f0a266
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 10:47
Версія документу від: 01.11.2024 10:47
ID: 0a32a93fb6ef4dddaf20049d59303e3c

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крупа гречана
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Обробка парою Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Відповідність ДСТУ 7697 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Ґатунок : перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024
Вид : ядриця
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 01.11.2024 10:47  
Початок періоду прийому пропозицій 01.11.2024 10:47  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НЕПОЛОКОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04417033  
Юридична адреса 59330, Україна, Чернівецька область, смт. Неполоківці, вул. Головна, буд. 7