Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.10.2024 20:39. Дата останніх змін - 31.10.2024 20:39

Виготовлення проєктної документації по об'єкту «Капітальний ремонт пандуса, сходів та ганка адміністративної будівлі відділу обслуговування громадян №5 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: вул. Миру, 8 м. Дубровиця, Рівненська область» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-31-012672-a  
ID f582cce3b168422787e7a3df62cf4b36  
Очікувана вартість закупівлі
31`328.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області  
Очікувана вартість закупівлі 31`328.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
31.10.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
31.10.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня