Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.10.2024 20:00. Дата останніх змін - 31.10.2024 20:06

Поточний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей в приміщенні відділу обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Гетьмана Мазепи, 2 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-31-012587-a  
ID 43ed548328f24a73b51017d7ddd52bf8  
Очікувана вартість закупівлі
7`718.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області  
Очікувана вартість закупівлі 7`718.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
31.10.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
31.10.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня