Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.10.2024 19:48. Дата останніх змін - 31.10.2024 19:48

Поточний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей в приміщенні відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Сарни, вул. Степана Бандери, 8 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-31-012565-a  
ID ee57aa428d584f6eb1f8de1323c53973  
Очікувана вартість закупівлі
23`977.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області  
Очікувана вартість закупівлі 23`977.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
31.10.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
31.10.24