Процедура закупівлі оголошена 31.10.2024 19:00. Дата останніх змін - 31.10.2024 19:08
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-10-31-012437-a | |
ID | ac1d72cd85604de18d2a303b324be592 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-10-31-015107-a |
Очікувана вартість закупівлі
81`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2024 року. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Житомирський центр розвитку дитини № 55 | |
Очікувана вартість закупівлі | 81`200.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
31.10.24
Подання пропозицій
до 05.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Специфікація закупівлі
1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Кибальчича 5-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2024 року. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2800 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору ЗЦП 2024.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 19:00
Версія документу від: 31.10.2024 19:00
ID: 455a9d1d77424c80baebe2254a607183
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 19:08
Версія документу від: 31.10.2024 19:08
ID: ce85d404b277427c9345258ee56a6ff0
|
Опис критеріїв
Технічні характеристики предмета закупівлі
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Термін збирання : пізня
Клас : перший
Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 31.10.2024 19:08 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 31.10.2024 19:08 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 05.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Житомирський центр розвитку дитини № 55 |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25712612 |
Юридична адреса | 10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Кибальчича 5-А |