Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.10.2024 19:00. Дата останніх змін - 31.10.2024 19:08

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-31-012437-a  
ID ac1d72cd85604de18d2a303b324be592  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-10-31-015107-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2024 року. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирський центр розвитку дитини № 55  
Очікувана вартість закупівлі 81`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
31.10.24
Подання пропозицій
до 05.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Специфікація закупівлі

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Кибальчича 5-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2024 року. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2800 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору ЗЦП 2024.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 19:00
Версія документу від: 31.10.2024 19:00
ID: 455a9d1d77424c80baebe2254a607183
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 19:08
Версія документу від: 31.10.2024 19:08
ID: ce85d404b277427c9345258ee56a6ff0

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Технічні характеристики
Термін збирання : пізня
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Клас : перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024

Дати та строки

Дата публікації 31.10.2024 19:08  
Початок періоду прийому пропозицій 31.10.2024 19:08  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05.11.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирський центр розвитку дитини № 55  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25712612  
Юридична адреса 10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Кибальчича 5-А