Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.10.2024 17:53. Дата останніх змін - 31.10.2024 17:54

Капітальний ремонт учбового корпусу

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-31-012148-a  
ID 3859a7256a3845a286388a4e067485f4  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України  
Загальна очікувана вартість закупівлі 4`289`456.77 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 21`447.28 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
31.10.24
Період уточнень
до 06.11.24
Залишилось 5 днів
Подання пропозицій
до 09.11.24
Аукціон
очікується

Специфікація закупівлі

Лот №1. Капітальний ремонт учбового корпусу

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 4`289`456.77 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 21`447.29 Гривня  
Електронна банківська гарантія 21`447.28 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за Договором. Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 10 робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами. У разі якщо на рахунку Замовника стосовно об’єкта будівництва відсутні або недостатньо коштів загального фонду Державного бюджету України для оплати у повному обсязі наданих підрядником актів виконаних робіт Замовник має право відкласти прийняття наданих підрядником актів (акта) виконаних робіт, а оплату таких робіт притримати до надходження на рахунок Замовника стосовно об’єкта будівництва коштів загального фонду Державного бюджету України в достатньому для оплати актів (акта) обсязі.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 95%  
Період 10 робочі дні  
Подія Виконання робіт  
Опис За умови відсутності зауважень до виконаних робіт з боку Замовника, кінцеві розрахунки за Договором здійснюються у двотижневий термін після приймання Замовником за актами виконаних у повному обсязі згідно умов Договору (закінчених) робіт та видачі сертифіката, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, але в будь-якому випадку не раніше прийняття Замовником за актами закінчених (виконаних відповідно умов Договору) робіт. Разом з тим, у разі наявних зауважень залишок коштів може бути використано Замовником в рахунок сум відшкодування нанесених останньому невиконанням/неналежним виконанням зобов’язань за Договором збитків, штрафних санкцій (прострочення виконання, неякісно виконані роботи, повернення переплачених сум грошових коштів за Договором тощо), що підлягають сплаті Підрядником відповідно умов Договору.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 5%  
Період 14 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Капітальний ремонт учбового корпусу
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 1 до договору - проєкт календарного графіку.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 17:53
Версія документу від: 31.10.2024 17:53
ID: 5a162613f017431a8e1ba2f9989967e8
Проект договору
Додаток 3 до договору - проєкт договірної ціни.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 17:53
Версія документу від: 31.10.2024 17:53
ID: 1db9fd68a17b4dc082d58542ba8df64f
Проект договору
Додаток 7 до договору - проєкт інформації про ціни та матеріальні ресурси.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 17:53
Версія документу від: 31.10.2024 17:53
ID: 5b04de1b47f94e268e216d1c67bf32b7
Проект договору
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 17:53
Версія документу від: 31.10.2024 17:53
ID: 0a745cbae05547fc8ebd3a0e3d57a16a
Тендерна документація
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 17:53
Версія документу від: 31.10.2024 17:53
ID: 188f4f1a0b714d66a086728f7c6cbb16
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 17:54
Версія документу від: 31.10.2024 17:54
ID: f506167f43f5407294d25a9cacbe32fa

Опис критеріїв

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт учбового корпусу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Банківська гарантія у розмірі 21 447,28 грн (0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі).) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Забезпечення пропозицій. Банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт учбового корпусу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 3% від ціни договору.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024

Дати та строки

Дата публікації 31.10.2024 17:54  
Завершення періоду уточнень 06.11.2024 01:00  
Початок періоду прийому пропозицій 06.11.2024 01:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.11.2024 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14323014  
Юридична адреса Україна