Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.10.2024 16:49. Дата останніх змін - 31.10.2024 16:49

Фармацевтична продукція (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33600000-6- Фармацевтична продукція)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-31-011496-a  
ID 63844e719a8943b5a70c12073d75f684  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-10-31-014043-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Очікувана вартість закупівлі 43`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
31.10.24
Подання пропозицій
до 05.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Атропіну сульфат розчин для ін'єкцій 1 мг/1 мл, в ампулі 1 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 33610000-9 - Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин
Класифікація за INN: atropine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 700 штука
2)
Повідон-йод, розчин для зовнішнього застосування, 10 %, по 1000 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 33630000-5 - Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
Класифікація за INN: povidone-iodine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект Договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 16:48
Версія документу від: 31.10.2024 16:48
ID: 3918779aae644e8e829bad457955503e
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 16:49
Версія документу від: 31.10.2024 16:49
ID: 938539afdaa94e28ab49df00cdf1cff6

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Атропіну сульфат розчин для ін'єкцій 1 м
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип пакування : Ампула
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Об`єм : 1 мл
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Доза діючої речовини : 1 мг/мл
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Форма випуску : Розчин для ін'єкцій
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Класифікація згідно МНН : Atropine
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Класифікація згідно АТХ : A03BA01
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Повідон-йод, розчин для зовнішнього заст
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Класифікація згідно МНН : Povidone-iodine
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Класифікація згідно АТХ : D08AG02
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Форма випуску : Розчин нашкірний, Розчин для зовнішнього застосування, Розчин для зовнішнього та місцевого застосування
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Доза діючої речовини : 10 %, 100 мг/мл
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024
Об'єм Очікуване значення: 1000 мілілітр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 31.10.2024

Дати та строки

Дата публікації 31.10.2024 16:49  
Початок періоду прийому пропозицій 31.10.2024 16:49  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05.11.2024 08:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05484126  
Юридична адреса 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96