Процедура закупівлі оголошена 29.10.2024 17:11. Дата останніх змін - 21.11.2024 17:40
Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: - торговельно-офісний комплекс за адресою м. Київ, пл. Спортивна, 1а з об’єктами громадського призначення та паркінгом (літера «В»), загальною площею 151 805,3 кв.м., в тому числі: по частині літери "В": - по підвалу V-го рівня частини літ. "В" - 1504,2 кв.м. - по підвалу ІV-го рівня частини літ. "В" - 1479,1 кв.м. - по підвалу ІІІ-го рівня частини літ. "В" - 1479,5 кв.м. - по підвалу ІІ-го рівня частини літ. "В" - 1429,0 кв.м. - по підвалу І-го рівня частини літ. "В" - 1432,0 кв.м. - по цокольному поверху частини літ. "В" - 1367,7 кв.м. - по першому поверху частини літ. "В" - 774,4 кв.м. - по другому поверху частини літ. "В" - 1344,6 кв.м. - по третьому поверху частини літ. "В" - 1654,0 кв.м. - по четвертому поверху частини літ. "В" - 1654,0 кв.м. - по п'ятому поверху частини літ. "В" - 1654,1 кв.м. - по шостому поверху частини літ. "В" - 1651,4 кв.м. - по сьомому поверху частини літ. "В" - 1664,5 кв.м. - по восьмому поверху частини літ. "В" - 1653,9 кв.м. - по дев'ятому поверху частини літ. "В" - 1651,5 кв.м. - по десятому поверху частини літ. "В" - 1670,7 кв.м. - по одинадцятому поверху частини літ. "В" - 1667,0 кв.м. - по дванадцятому поверху частини літ. "В" - 1036,8 2 кв.м. - по тринадцятому поверху частини літ. "В" - 1708,4 кв.м. - по чотирнадцятому поверху частини літ. "В" - 1716,8 кв.м. - по п'ятнадцятому поверху частини літ. "В" - 1711,7 кв.м. - по шістнадцятому поверху частини літ. "В" - 1720,6 кв.м. - по сімнадцятому поверху частини літ. "В" - 1718,9 кв.м. - по вісімнадцятому поверху частини літ. "В" - 1718,8 кв.м. - по дев'ятнадцятому поверху частини літ. "В" - 1721,3 кв.м. - по двадцятому поверху частини літ. "В" - 1722,2 кв.м. - по двадцять першому поверху частини літ. "В" - 1718,6 кв.м. - по двадцять другому поверху частини літ. "В" - 1722,5 кв.м. - по двадцять третьому поверху частини літ. "В" -1720,0 кв.м. - по двадцять четвертому поверху частини літ. "В" - 1722,3 кв.м. - по двадцять п'ятому поверху частини літ. "В" - 1718,2 кв.м. - по двадцять шостому поверху частини літ. "В" - 1718,8 кв.м. - по двадцять сьомому поверху частини літ. "В" - 1723,5 кв.м. - по двадцять восьмому поверху частини літ. "В" - 1720,9 кв.м. - по двадцять дев'ятому поверху частини літ. "В" - 1720,3 кв.м. - по тридцятому поверху частини літ. "В" - 1720,8 кв.м. - по тридцять першому поверху частини літ. "В" - 159,5 кв.м. - по тридцять другому поверху частини літ. "В" - 159,9 кв.м. - по тридцять третьому поверху частини літ. "В" - 359,8 кв.м. - по тридцять четвертому поверху частини літ. "В" - 579,6 кв.м. - по тридцять п'ятому поверху частини літ. "В" - 461,7 кв.м., а також по частині літери "В": - по підвалу 5-го рівня частини літ. "В" - 6399,3 кв.м. - по підвалу 4-го рівня частини літ. "В" - 6191,6 кв.м. - по підвалу 3-го рівня частини літ. "В" - 6389,4 кв.м. - по підвалу 2-го рівня частини літ. "В" - 6395,9 кв.м. - по підвалу 1-го рівня частини літ. "В" - 3580,4 кв.м. - по першому поверху частини літ. "В" - 6790,9 кв.м. - по другому поверху частини літ. "В" - 7333,1 кв.м. - по третьому поверху частини літ. "В" - 7360,4 кв.м. - по четвертому поверху частини літ. "В" - 7362,1 кв.м. - по п'ятому поверху частини літ. "В" - 5737,9 кв.м. - по шостому поверху частини літ. "В" - 4864,3 кв.м. - по сьомому поверху частини літ. "В" - 5438,1 кв.м. - по восьмому поверху частини літ. "В" - 3337,4 кв.м. - по дев'ятому поверху частини літ. "В" - 5086,0 кв.м. - по десятому поверху частини літ. "В" - 3321,6 кв.м. - по одинадцятому поверху частини літ. "В" - 2313,7 кв.м. - по дванадцятому поверху частини літ. "В" - 1393,7 кв.м. - по тринадцятому поверху частини літ. "В" - 1374,9 кв.м. - по чотирнадцятому поверху частини літ. "В" - 1701,1 кв.м. за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-10-29-014371-a | |
ID | 3af2aa5359fa41d097f45092c7e63793 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-10-29-017525-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
300`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 300`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
29.10.24
Період уточнень
до 29.11.24
Період оскаржень
до 29.11.24
Подання пропозицій
до 02.12.24
Залишилось 9 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
03.12.24
04.11.2024, 18:49. ID: UA-2024-10-29-014371-a.c1
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН"
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
Скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Опис суті пункту скарги
Тендерною документацією під пунктом «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 3 «Учасник має підтвердити наявність у нього об’єктів нежитлової нерухомості, що підпадають під визначення підпункту Б, В, Г, Ґ, Д пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України, загальною площею не менше 35 000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.
Учасник може не мати власної матеріально-технічної бази, а натомість довгостроково (більше 3 років) орендувати відповідне майно за нотаріально посвідченими договорами».
Предметом закупівлі є послуги з управління активами у вигляді торговельно-офісного комплексу, загальною площею 151 805,3 кв.м., й відсутня необхідність для надання зазначених послуг встановлення такого критерію як наявність в учасника у власності або оренді нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок.
Технічна документація не містить жодного обґрунтування або пояснень необхідності встановлення зазначеного критерію для надання послуг з управління активами у вигляді торговельно-офісного комплексу. Замовник не може без належного обґрунтування необхідності запровадження таких вимог визначати необхідність наявності в учасника у власності або оренді нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок, оскільки це призводить до створення дискримінації учасників. Вважаємо, що для підтвердження матеріально-технічної бази, потенційні учасники можуть не мати у власності або оренді нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн., а достатньо мати у власності або оренді приміщення для розміщення персоналу (слід зазначити, що Технічною документацією достатнім визначено загальну кількість працівників не менше 20 осіб, а тому безпідставним є зазначення у якості критерію наявність нежитлової нерухомості значною площею та земельних ділянок).
Учасники, які мають значний досвід управління нерухомим майном, проте не мають у власності або в оренді нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн., втрачають можливість взяти участь у тендері. Вважаємо, що коло учасників, які можуть приймати участь у закупівлі, обмежується критерієм наявності власної або орендованої нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.
Частинами 2 та 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону перебачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник, встановлюючи таку вимогу, порушив принцип недискримінаційності учасників та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога є безпідставною, дискримінаційною, такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує коло потенційних учасників, порушує принцип недискримінації учасників, а, отже, є протиправною.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
просимо внести зміни в тендерні вимоги шляхом прибрання вимоги щодо необхідності наявності у потенційного учасника у власності або в оренді нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.
Доказ
Вимога
Причина відхилення скаргиСкарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Залишено без розгляду
13.11.2024, 18:05. ID: UA-2024-10-29-014371-a.a2
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН"
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
Дискримінаційна вимога стосовно майна
Опис суті пункту скарги
Згідно з пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Учасник має підтвердити наявність у нього об’єктів нежитлової нерухомості, що підпадають під визначення підпункту Б, В, Г, Ґ, Д пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України, загальною площею не менше 35 000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.
Учасник має надати Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Інформація наведена в Довідці підтверджується: довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з одночасним наданням оборотно-сальдової відомості рахунку бухгалтерського обліку «Основні засоби», та/або копією нотаріально посвідченого договору оренди майна з актами прийому-передачі (документи повинні містить вартість майна (об’єктів оренди).
Скаржник має у власності нежитлові приміщення, а саме:
Комплекс, що розташований за адресою: Київська область, Броварський район, місто Бровари, бульвар Незалежності, 53.
Загальна площа: 57 606 кв. м. підтверджується свідоцтвом (відповідає вищенаведеним вимогам).
По-перше, у власності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН» є один об’єкт нежитлової нерухомості, а не об’єкти (як вимагає Замовник), що підпадає під визначення підпункту Ґ пункту 14.1.129¹ Податкового кодексу України.
У нас не має на праві власності чи в користуванні інших об’єктів нежитлової нерухомості.
По-друге, право власності на земельні ділянки під наведеним об’єктом перебувають в процесі оформлення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН».
Тобто, у нашій власності є об’єкт більше ніж на 35 000 м², однак це один об’єкт нежитлової нерухомості і без земельних ділянок.
Вимога тендерної документації щодо вартості об’єкта нежитлової нерухомості і земельних ділянок більше 100 млн.грн. обмежує коло потенційних Учасників, і зокрема, наше Товариство в участі в процедурі закупівлі.
Отже, умова тендерної документації стосовно наявності в Учасника саме об’єктів нежитлової нерухомості, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн. є дискримінаційною, оскільки не дозволяє ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН» взяти участь у процедурі закупівлі з метою перемоги.
Отже, Замовник має виключити дискримінаційні вимоги стосовно наявності в Учасника об’єктів нежитлової нерухомості разом з земельними ділянками сукупною вартістю не менше 100 млн.грн, і передбачити можливість наявності в Учасника об’єкту(ів) нежитлової нерухомості, оскільки не зрозуміло яким чином наявність земельних ділянок і вказані вартісні межі можуть бути критерієм при управлінні об’єктом нерухомості.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Замовник має виключити дискримінаційні вимоги стосовно наявності в Учасника об’єктів нежитлової нерухомості разом з земельними ділянками сукупною вартістю не менше 100 млн.грн, і передбачити можливість наявності в Учасника об’єкту(ів) нежитлової нерухомості
Доказ
Кваліфікаційний критерій, 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Порядковий номер пункту скарги: 2
Дискримінаційна вимога стосовно матеріально-технічної бази, обладнання
Опис суті пункту скарги
Згідно з пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Для підтвердження відповідності Учасника встановленому кваліфікаційному критерію необхідно у складі тендерної пропозиції подати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Інформація наведена в Довідці підтверджується: довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з одночасним наданням оборотно-сальдової відомості рахунку бухгалтерського обліку «Основні засоби», та/або копією нотаріально посвідченого договору оренди майна з актами прийому-передачі (документи повинні містить вартість майна (об’єктів оренди).
Право власності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН» на вищенаведений об’єкт нежитлових приміщень за адресою: Київська область, Броварський район, місто Бровари, бульвар Незалежності, 53 підтверджується Свідоцтвом (22 листопада 2022 року, зареєстровано в реєстрі за № 1607).
Ураховуючи викладене, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН» не має довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а тому не може подати зазначену довідку у складі тендерної пропозиції-що також є дискримінаційною умовою тендерної документації для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН».
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Виключити довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з вимог тендерної документації
Доказ
Кваліфікаційний критерій, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Порядковий номер пункту скарги: 3
Дискримінаційна вимога стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис суті пункту скарги
ІІІ. Згідно з пунктом 3 Додатку 3 до Тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На підтвердження досвіду виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати (у тому числі:
- витяг з ЕДРПОУ із кодами видів економічної діяльності: 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна, 82.30 організування конгресів і торгівельних виставок; 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг, що свідчить про зайняття вказаними видами діяльності не менше 3 (трьох) останніх років;
- довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 3 (трьох) цивільно-правових договорів предметом яких виступало:
- або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, що належать учаснику на праві власності;
- або надання в оренду приміщень або нерухомого майна, що належать учаснику на праві користування;
- або надання послуг з управління по договорах управління предметом яких є об’єкти нежитлової нерухомості, що підпадають під визначення підпункту Б, В, Г, Ґ, Д пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України,
з наданням копій цих договорів.
Вимога про те, що Витяг з ЄДРПОУ повинен містити коди економічної діяльності 82.30 організування конгресів і торгівельних виставок; 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг є дискримінаційної відносно ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН», виходячи з наступного.
Згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основний вид діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН» - 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
При цьому, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН» не має кодів економічної діяльності 82.30 організування конгресів і торгівельних виставок; 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг, не менше 3 (трьох) останніх років.
Звертаємо увагу на те, що:
-ні Технічними характеристиками (технічною специфікацією) Додатком 2 до тендерної документації
-ні проєктом Договору управління активами (майном) Додаток 6 до тендерної документації не передбачено, що Управитель при управлінні Активами здійснює види діяльності (економічної діяльності) передбачені кодами економічної діяльності 82.30 організування конгресів і торгівельних виставок; 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг
- перелік цивільно-правових договорів, які пропонується Тендерною документацією надати учасниками на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), також не передбачають надання копій договорів щодо організації конгресів, торгівельних виставок, інших видів відпочинку і розваг.
Разом з цим, при управлінні Активами Управитель самостійно визначає зміст та спрямування заходів із управління Активами щодо володіння, користування та/або розпорядження Активами з урахуванням умов визначених у пункті 1.5 розділу 1 Договору (підпункт 4.3.2 проєкту Договору пункту 4.3. проєкту Договору управління активами (майном) Додаток 6 до тендерної документації)
Підпунктом 4.3.3. пункту 4.3. проєкту Договору управління активами (майном) Додаток 6 до тендерної документації передбачено, що Управитель має право:
4.3.3. Передавати на умовах строкового оплатного користування, в тому числі в оренду (суборенду), Активи лише після погодження із Установником управління таких істотних та необхідних умов договору, як: строк дії, ціна (вартість), строк оплати, умови забезпечення охорони, збереження активів, страхування вартості активів, дострокового розірвання, відповідальність за порушення зобов’язань, антикорупційні застереження, внесення змін до договору.
Отже, незрозуміло навіщо Учасник повинен мати для Управління Активами види економічної діяльності 82.30 організування конгресів і торгівельних виставок; 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг.
Ураховуючи викладене, вимога надати витяг з ЕДРПОУ із кодами видів економічної діяльності: 82.30 організування конгресів і торгівельних виставок; 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг, що свідчить про зайняття вказаними видами діяльності не менше 3 (трьох) останніх років є дискримінаційною відносно ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН».
Отже, Замовник має виключити з Тендерної документації вищенаведені вимоги стосовно надання Учасником витягу з ЕДРПОУ із кодами видів економічної діяльності: 82.30 організування конгресів і торгівельних виставок; 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг, що свідчить про зайняття вказаними видами діяльності не менше 3 (трьох) останніх років.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Замовник має виключити з Тендерної документації вищенаведені вимоги стосовно надання Учасником витягу з ЕДРПОУ із кодами видів економічної діяльності: 82.30 організування конгресів і торгівельних виставок; 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг, що свідчить про зайняття вказаними видами діяльності не менше 3 (трьох) останніх років
Доказ
Кваліфікаційний критерій, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Порядковий номер пункту скарги: 4
Дискримінаційна вимога стосовно неможливості залучення для надання послуг субпідрядників
Опис суті пункту скарги
Відповідно до пункту 18 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Згідно з абзацом другим частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Замовником встановлений кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Інформація підтверджується довідкою складеною у довільній формі, яка має містити інформацію про загальну кількість працівників Учасника (не менше 20 осіб), які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації (не менше 5 осіб), що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше 15 (п’ятнадцяти) років, в тому числі у учасника не менше 5 (п’яти) років на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- освіта;
- займана посада;
- стаж роботи за фахом;
- стаж роботи в учасника на відповідній посаді;
- наявність дипломів, тощо про отримання працівниками вищої освіти у галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії.
Відповідно до пункту 3 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг)» розділу ІІ Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації Тендерної документації залучення субпідрядника не передбачено, що суперечить нормам чинного законодавства України та є дискримінаційною відносно ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН», оскільки в нашому штаті працює лише 3 працівника, які здійснюють управління нерухомістю, загальною площею 57 606 кв.м., а не мінімум 20 (як вимагає Замовник).
При цьому, "Для об’єднання учасників, як учасника процедури закупівлі, замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 особливостей.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Наша компанія для надання послуг, у разі потреби:
- укладає цивільно-правові угоди (які, як відомо, не є трудовими договорами/контрактами) або
- залучає компанію, яка має працівників у необхідній кількості та кваліфікації для надання послуг.
Кількість штатних одиниць ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН» підтверджується Витягом Перелік осіб працюючих у страхувальника, станом на 11.11.2024 року ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН» від 11.11.2024
№ 1.
Отже, не можливість залучення для надання послуг субпідрядників/субпідрядника, які/який мають/має необхідну кількість працівників не дозволяє нам прийняти участь у процедурі закупівлі.
З приводу не передбачення Замовником у Тендерній документації залучення субпідрядників існує практика Органу оскарження-наприклад, рішення від 22.06.2023 № 9180-р/пк-пз(скарга UA-2023-06-05-006667-a.b1) на сторінці 3 якого зазначено:
«Додаток 1 Документації містить кваліфікаційні критерії:
7. Гарантійний лист про те, що учасник буде виконувати послуги без залучення субпідрядника.
Відповідно до пункту 18 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
За таких умов, вимоги Документації не узгоджуються між собою та не відповідають вимогам Закону в цій частині.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Замовник повинен привести тендерну документацію у відповідність з вимогами пункту 18 частини другої статті 22, абзацу другого ч. 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Замовник повинен привести тендерну документацію у відповідність з вимогами пункту 18 частини другої статті 22, абзацу другого ч. 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Доказ
Пункт 18 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата розгляду скарги25.11.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Прийнято до розгляду Органом оскарження
15.11.2024 16:08
14.11.2024, 13:32. ID: UA-2024-10-29-014371-a.a3
Скарга до АМКУ
ТОВ "ЖИТЛО УЮТ СЕРВІС"
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації що порушують права ТОВ «Житло Уют Сервіс»
Порядковий номер пункту скарги: 1
Щодо дискримінаційних вимог стосовно наявності в Учасника об’єктів нежитлової нерухомості відповідних характеристик
Опис суті пункту скарги
Щодо дискримінаційних вимог стосовно наявності в Учасника об’єктів нежитлової нерухомості відповідних характеристик
Для підтвердження відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасники подають Інформацію у формі Довідки складеної відповідно до нижче визначеної форми (згідно з пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації).
Учасник має підтвердити наявність у нього об’єктів нежитлової нерухомості, що підпадають під визначення підпункту Б, В, Г, Ґ, Д пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України, загальною площею не менше 35 000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.
Також наведеними умовами Тендерної документації передбачено, що Учасник може не мати власної матеріально-технічної бази, а натомість довгостроково (більше 3 років) орендувати відповідне майно за нотаріально посвідченими договорами.
У нашій власності є нежитлові приміщення (значно меншої площі і вартості) – на підтвердження додаємо Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта.
При цьому, наша компанія має досвід управління об’єктами нежитлової нерухомості. Наприклад, наша компанія призначена управителем багатоквартирних будинків (9 штук) – див. пункт 1.10 Рішення виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області від 25.02.2020 № 163 «Про призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Бровари Київської області» і Додаток 10 до зазначеного рішення (додаються). Деякі з 9 зазначених будинків у Додатку 10 мають магазини, кафе, тощо -об’єкти нежитлової нерухомості.
Ми також не маємо довгостроково (більше 3 років) орендованого майна за нотаріально посвідченими договорами (що не заважає нам здійснювати діяльність з управління об’єктами нежитлових приміщень).
Додаємо рішення від 09.08.2024 року № 13544-р/пк-пз у процедурі UA-2024-07-26-006970-a (пункт 1.2. рішення щодо площі складу (майна) не менше, ніж 450 м2.-дискримінаційна вимога).
Встановлення вищенаведених вимог щодо наявності в Учасника об’єктів нежитлової нерухомості тим більше такої площі, разом з земельними ділянками сукупною вартістю не менше 100 млн.грн. і вимог щодо довгостроково (більше 3 років) орендованого майна за нотаріально посвідченими договорами не дозволяє ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО УЮТ СЕРВІС" узяти участь у процедурі закупівлі, не зважаючи на те, що остання має досвід управління нерухомим майном, а наявність або відсутність майна не впливає на наявний досвід управління.
У зв’язку з цим, вважаємо що є підстави для унесення Замовником змін до тендерної документації і виключення вищенаведених умов.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
внесення Замовником змін до тендерної документації і виключення вищенаведених умов.
Доказ
витяг нерухоме майно ЖУС
Доказ
Тендерна_документація_Гулівер_3_для_роб
Доказ
рішення управитель ЖУС
Доказ
рішення від 09.08.2024 № 13544
Порядковий номер пункту скарги: 2
Щодо дискримінаційних вимог стосовно працівників
Опис суті пункту скарги
Щодо дискримінаційних вимог стосовно працівників
Згідно з вимогами Додатку 3 до Тендерної документації Замовник визначив такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовник передбачив: інформація підтверджується довідкою складеною у довільній формі, яка має містити інформацію про загальну кількість працівників Учасника (не менше 20 осіб), які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації (не менше 5 осіб), що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше 15 (п’ятнадцяти) років, в тому числі у учасника не менше 5 (п’яти) років на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід:…..
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО УЮТ СЕРВІС" має необхідну Замовнику кількість працівників необхідної кваліфікації (не менше 20 осіб), що підтверджується документом Скаржника (додаємо).
Звертаємо увагу, багато працівників Учасника мають значний стаж роботи за фахом, але не усі наші працівники працюють за фахом не менше 15 (п’ятнадцяти) років, в тому числі у учасника не менше 5 (п’яти) років.
Маючи необхідну кількість працівників для надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, ми, через наведені вище зазначені незрозумілі обмеження, не можемо подати тендерну пропозицію, бо вона буде відхилена.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
внесення Замовником змін до тендерної документації і виключення вищенаведених умов.
Доказ
Стаж_роботи_на_підприємстві_ЖУС_і_загстаж
Доказ
Тендерна_документація_Гулівер_3_для_роб
Порядковий номер пункту скарги: 3
Щодо вимог стосовно наявності видів економічної діяльності, які не мають ніякого відношення до надання послуг за предметом закупівлі
Опис суті пункту скарги
Щодо вимог стосовно наявності видів економічної діяльності, які не мають ніякого відношення до надання послуг за предметом закупівлі
Замовник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановив Вимогу до Учасників- подати, у тому числі, витяг з ЕДРПОУ із кодами видів економічної діяльності: 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого майна, 82.30 організування конгресів і торгівельних виставок; 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг, що свідчить про зайняття вказаними видами діяльності не менше 3 (трьох) останніх років.
Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО УЮТ СЕРВІС" здійснює, зокрема, але не виключно, такі види економічної діяльності:
81.10 Комплексне обслуговування об'єктів (основний)
68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого
нерухомого майна
68.32 Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту.
На нашу думку, цих видів економічної діяльності достатньо для надання послуг, які є предметом закупівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО УЮТ СЕРВІС" не може (з об’єктивних причин) виконати вимоги Замовника щодо подання запитуваного документу з видами економічної діяльності 82.30 організування конгресів і торгівельних виставок; 93.29 організування інших видів відпочинку та розваг, що свідчить про зайняття вказаними видами діяльності не менше 3 (трьох) останніх років, оскільки ми ніколи не здійснюємо цих видів діяльності (за КВЕД 82.30 і 93.29) і вони не мають будь-якого відношення до надання послуг з Управління активами (які є предметом закупівлі).
Тому, просимо Орган оскарження зобов’язати Замовника унести відповідні зміни до Тендерної документації стосовно видів економічної діяльності 82.30, 93.29, які повинні мати Учасники і підтвердити їх наявність, що свідчить про зайняття вказаними видами діяльності не менше 3 (трьох) останніх років.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації стосовно видів економічної діяльності 82.30, 93.29, та виключити іх.
Доказ
Витяг ЖУС110724
Доказ
Тендерна_документація_Гулівер_3_для_роб
Порядковий номер пункту скарги: 4
Щодо ненадання замовником достовірної інформації про предмет закупівлі та введення учасників в оману щодо умов (та реалістичності в цілому) виконання умов договору управління активами (майном)
Опис суті пункту скарги
Щодо ненадання замовником достовірної інформації про предмет закупівлі та введення учасників в оману щодо умов (та реалістичності в цілому) виконання умов договору управління активами (майном)
Торговельно-офісний комплекс з об’єктами громадського призначення та паркінгом (надалі – «Комплекс»), загальною площею 151 805,3 кв.м., послуги з управління яким відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII є предметом закупівлі, є предметом іпотеки, переданим в забезпечення зобов’язань його власника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРИ О» перед державними банками АТ «ОЩАДБАНК» і АТ «УКРЕКСІМБАНК» (надалі разом – «Іпотекодержателі»). Обтяження Комплексу іпотекою на користь Іпотекодержателів зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за № 2943275.
Вищенаведене підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна дата формування: 13.11.2024 року, номер інформаційної довідки 403546373 (дивіться, у тому числі, на сторінці 55, сторінках 59-61).
Попри це, ані в самій тендерній документації по Закупівлі, ані в проекті договору управління активами (майном), який є додатком № 6 до тендерної документації, не зазначено факт обтяження іпотекою Комплексу, послуги з управління яким є предметом Закупівлі, та, відповідно, про реєстрацію такої іпотеки Державному реєстрі.
Так, положеннями статті 1039 Цивільного кодексу України визначено, що майно, що є предметом договору застави, може бути передане в управління. Установник (тобто Замовник- АРМА) управління зобов'язаний попередити управителя про те, що майно, яке передається в управління, є предметом договору застави.
Крім цього, тендерна документація містить додаток № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в пункті 7 якого зазначено: «У разі, якщо законодавством України передбачено, що підставою виникнення та/або здійснення прав (або обтяжень) на Активи є державна реєстрація таких прав, або встановлено вимоги до державної реєстрації договорів чи інших правочинів, які є підставою виникнення, або зміни прав (або обтяжень) на Активи, Договір управління активами є належною правовою підставою для вчинення визначених законодавством України будь-яких реєстраційних дій, актів суб’єктами державної реєстрації щодо Договору, та/або щодо виникнення чи зміни прав чи обтяжень щодо Активів, необхідних згідно з чинним в Україні законодавством для виникнення, зміни, та/або здійснення Управителем визначених Договором прав, та обов’язків щодо Активів, та/або управління ними, підлягає здійсненню суб’єктами державної реєстрації незалежно від наявності будь-яких зареєстрованих до укладення цього Договору прав, та/чи їх обтяжень щодо Активу.».
Аналогічні положення містяться і в пункті 3.7 проекту договору управління активами (майном), який є додатком № 6 до тендерної документації по Закупівлі.
Відповідно до положень частини третьої статті 9 Закону України «Про іпотеку» Іпотекодавець (АРМА) має право виключно на підставі згоди іпотекодержателя (державних банків АТ «ОЩАДБАНК» і АТ «УКРЕКСІМБАНК») передавати предмет іпотеки у будь-яке користування.
Таким чином, з урахуванням положень статті частини 3 статті 9 Закону України «Про іпотеку» та статті 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», статті 1039 Цивільного кодексу, Замовник, приховавши від учасників закупівлі інформацію про факт обтяження Комплексу іпотекою, порушив, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а включивши в тендерну документацію недостовірну інформацію – Замовник ввів учасників Закупівлі в оману щодо умов (та реалістичності в цілому) виконання замовлення, оскільки без згоди Іпотекодержателів (яка відсутня) управитель Комплексу (тобто переможець тендеру з яким укладено договір управління активами (майном) не вправі буде передати окремі приміщення Комплексу в оренду з метою отримання доходу та, відповідно, в цілях виконання зобов’язань за договором управління.
Отже, приховування від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТЛО УЮТ СЕРВІС» інформації про факт обтяження Комплексу іпотекою, а також включення в тендерну документацію недостовірної інформації1 порушує права та інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТЛО УЮТ СЕРВІС», у випадку обрання нас переможцем процедури Закупівлі, через неможливість отримання ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТЛО УЮТ СЕРВІС» доходів від передачі приміщень Комплексу в оренду, необхідних для виконання ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТЛО УЮТ СЕРВІС» своїх грошових зобов’язань за укладеним із Замовником договором управління (у разі укладення такого договору з нами).
Класифікація порушення
Умови проекту договору
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Внести зміни до тендерної документації
Доказ
витяг спортивна 1а стор 55
Доказ
Проєкт_договору_Гулівер_2024 (1)
Доказ
Тендерна_документація_Гулівер_3_для_роб
Дата розгляду скарги25.11.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Прийнято до розгляду Органом оскарження
18.11.2024 16:51
15.11.2024, 13:12. ID: UA-2024-10-29-014371-a.b4
Скарга до АМКУ
ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ"
іаіаіа
Порядковий номер пункту скарги: 1
іваіва
Опис суті пункту скарги
аіваі
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
аіва
Доказ
іваіва
Причина відхилення скаргиСкасована автором
Повернено як помилкове
15.11.2024, 16:23. ID: UA-2024-10-29-014371-a.c5
Скарга до АМКУ
ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ"
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
Щодо дискримінаційної вимоги стосовно наявності працівників; Щодо дискримінаційної вимоги стосовно наявності майна в учасника; Щодо дискримінаційної вимоги стосовно наявності видів економічної діяльності, які не мають ніякого відношення до надання послуг за предметом закупівлі; Щодо кваліфікаційного критерію наявності виконання аналогічних догворів
Опис суті пункту скарги
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вимог щодо: (1) наявності працівників із завищеним досвідом роботи, (2) наявності великої площі та вартості майна в учасника , (3) стосовно наявності видів економічної діяльності, які не мають ніякого відношення до надання послуг за предметом закупівлі, (4) кваліфікаційного критерію наявності виконання аналогічних договорів - порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
усунути допущені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації відповідно до вимог скаржника
Доказ
Скарга
Доказ
Витяг з ЄДР
Причина відхилення скаргиСкарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Залишено без розгляду