Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.10.2024 08:10. Дата останніх змін - 04.11.2024 16:04

ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-21-000117-a  
ID ec5de30c2b9d427fae91dc3385231d41  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-10-16-015892-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`235`243.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
21.10.24
Період уточнень
до 02.11.24
Період оскаржень
до 02.11.24
Подання пропозицій
до 05.11.24
Завершується сьогодні Поспішайте взяти участь!
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 31.10.24
Процедуру призупинено через скаргу
Аукціон
06.11.24
31.10.2024, 10:02. ID: UA-2024-10-21-000117-a.c1
Скарга до АМКУ
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
Аналогічний договір, укладений у період з 2021 по 2024 роки
Опис суті пункту скарги
Ознайомившись з умовами тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВК «ІНТЕРБУД», (надалі по тексту – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників, порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що обмежують право Скаржника на участь у цій закупівлі, а саме: 1. У п.п.1.2. пункту 1 Додатку 1 та п.п. 1.2. пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації замовник зазначив вимогу, зокрема: Інформація, зазначена у довідці, підтверджується наступними документами: • Довідка про виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічним за предметом закупівлі вважається договір підряду предметом якого капітальний ремонт ліфту за класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, укладений учасником у період з 2021 по 2024 роки та виконаний в повному обсязі); 2. У п. 3 Додатку 1 та п. 3 Додатку 5 до тендерної документації, замовник зазначив вимогу, зокрема: • Довідка в довільній формі про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Довідка повинна містити наявність наступних працівників: - начальник дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів; - інженер з охорони праці який пройшов професійну атестацію; - інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, який пройшов професійну атестацію - електромеханіків з ліфтів відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід. Дані умови Документації є дискримінаційними та такими, що значно обмежують кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Замовник умисно встановив додаткові бар’єри для участі у процедурі закупівлі, та фактично обмежив коло компаній – учасників. ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ У СУБ’ЄКТІВ ОСКАРЖЕННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ По-перше, Для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору замовник встановив вимогу про те, що аналогічним договором вважається договір підряду предметом якого є капітальний ремонт, укладений учасником у період 2021-2024 роки. Замовник цією вимогою суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені більше, ніж чотири роки. Особливу увагу звертаємо на те, що для підтвердження виконання учасниками аналогічного за предметом закупівлі договору встановлено значну кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише періоду їх укладення, а й предмету договору, класу наслідків (відповідальності) СС2 або СС3 та інше. Такі умови та вимоги призводять до того, що з усього багаторічного досвіду Скаржника, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі. Таким чином, законодавством передбачено підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, що може встановлюватися Замовником, зокрема: - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). При цьому, статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей не передбачено вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічних договорів, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 4 річний термін (2021-2024) чи на клас наслідків (відповідальності) СС2 або СС3. Таким чином, вимога Замовника про наявність у учасника досвіду виконання робіт за аналогічним договором, укладеним протягом 2021-2024 роках та за класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3 є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Замовник, не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог документації у вказаній редакції. Скаржник, на підтвердження досвіду виконання робіт за аналогічним договором, надає Договір на виконання робіт з капітального ремонту від 09 грудня 2020 року № 238, предметом якого є «Капітальний ремонт по заміні ліфтів КНП КОР «Київський обласний перинатальний центр» за адресою: м. Київ, вул. Багговутівська, буд.1, корп.14 (Реєстраційні номери 16201, 16202, 16205). ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи; 45313100-5 Монтаж ліфтів» (додається), який повністю відповідає критеріям аналогічного договору. Порушення прав Скаржника полягає у тому, що аналогічний договір, який відповідає іншим вимогам тендерної документації, зокрема, щодо виконання основних видів робіт, не може бути ним надано для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору тільки з тієї підстави, що його укладено у 2020 році, а тому Скаржник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала Оскаржуваній вимозі Документації. Враховуючи вищевикладене, Оскаржувана вимога має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей. Встановлення Замовником вищезазначених дискримінаційних вимог є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, та порушує права і законні інтереси всіх потенційних Учасників, та Скаржника зокрема. Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 9842-р/пк-пз від 05.05.2021. По-друге, Предметом закупівлі є ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування. На думку Скаржника, вимога замовника щодо наявності у Учасників працівників, зокрема: - начальника дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів є дискримінаційною та необґрунтованою. Замовник, не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення у документації наведеної вище вимоги. Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників. Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватися принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході визначення умов тендерної документації, що приведуть до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень умов процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника внести зміни в тендерну документацію. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Доказ 1. Договір від 09.12.2020 №238 – 62 арк.; 2. Доказ 2. Рішення АМКУ від 05.05.2021 № 9842-р/пк-пз – 15 арк.; 3. Доказ 3. Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги) – 9 арк.; 4. Доказ 4. Додаток 5 до ТД (перелік документів учасника) – 7 арк. З ПОВАГОЮ, ДИРЕКТОР Максим ІВАШКОВ
Класифікація порушення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Доказ Рішення АМКУ за аналогічною скаргою
Дата розгляду скарги11.11.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Прийнято до розгляду Органом оскарження
04.11.2024 16:04