Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.10.2024 18:15. Дата останніх змін - 08.10.2024 15:19

Капітальний ремонт вул. Хіміків (від вул. Целевича до вул. Просвіти) в м. Івано-Франківську -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-03-013167-a  
ID aa700dda5ddd4529a076347e98f71bd0  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 28`048`135.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
03.10.24
Період уточнень
до 15.10.24
Період оскаржень
до 15.10.24
Подання пропозицій
до 18.10.24
Залишилось 8 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
18.10.24
08.10.2024, 15:16
Дискримінаційна вимога щодо надання довідки огляду об'єкта за підписом замовника
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається надання Акту огляду, а саме: «Довідка довільної форми про огляд об’єкта, яка підписується Замовником та уповноваженою особою Учасника». Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про огляд об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати таку довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні довідки лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
08.10.2024, 15:19
Дискримінація щодо місцерозташування Асфальтобетонного заводу не більше 40 км!!!!!!!!
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику. Згідно Додатку №3 до тендерної документації, Вами встановлено протиправну, дискримінаційну вимогу, направлена на штучне звуження кола учасників та яка суперечить абсолютно всім встановленним та чинним на території України нормативно-правовим актам, а саме: «З метою якісного виконання робіт та уникнення втрат матеріалу, місце знаходження асфальтобетонного(них) заводу(ів) Учасника має бути на відстані не більше 40 (сорок) кілометрів від місця виконання робіт Замовника, про що учасник повинен надати гарантійний лист.» Вимога про те, що місцерозташування асфальтобетонного заводу повинне бути не більше 40 км від місця виконання робіт АБСОЛЮТНО ДИСКРИМІНАЦІЙНЕ ТА ПРОТИЗАКОННЕ. Нормативно-правовим актом, який регулює відстань транспортування асфальтобетонних сумішей є ДБН В.2.3-4:2015. У вказаному документі є чітко вказані норми, якими повинен керуватись Замовник при встановлені вимоги щодо транспортування асфальтобетонну. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), а саме по дорогах з асфальтовим або бетонним покриттям - на відстань не більше 150 кілометрі при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Просимо привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинних нормативно правових актів та забрати з тендерної документації вимоги які звужують коло учасників. Для приведення у відповідність нормативно-правовим актам вимоги тендерної документації, пропонуємо забрати встановлену Вами дискримінаційну вимогу, замінити на правову, яка буде відповідати вимогам законодавства та не буде штучно звужувати коло учасників.