Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.09.2024 10:51. Дата останніх змін - 27.09.2024 10:51

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378; Тушка путасу с/м, з головою, 200-300г, ДСТУ 4378 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-27-003027-a  
ID 546e07ea076643218467061fe2501b33  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1) Строк поставки товарів: через один календарний день (протягом дії договору), у кількостях визначених Замовником . Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами; 2) Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару. Термін (строк) придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 90% від загального терміну зберігання. 3)Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження Товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення Товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на Товар температурний режим під час перевезення Товару. Для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором. 4) Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням  
Очікувана вартість закупівлі 198`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
27.09.24
Подання пропозицій
до 02.10.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня