Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.09.2024 13:17. Дата останніх змін - 30.09.2024 09:35

«Поліграфічна продукція (Код ДК 021:2015:22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки, та інші паперові канцелярські вироби» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-25-007392-a  
ID 4190289f6cd34c8a96032fb4f66119ac  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Київський міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`872`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 30`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
25.09.24
Період уточнень
до 07.10.24
Період оскаржень
до 07.10.24
Подання пропозицій
до 10.10.24
Залишилось 9 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
10.10.24
30.09.2024, 09:27
Уточнення техзавдання (календар)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, прохання уточнити формат квартального календаря (позиція 4 Додатку № 4 до ТД, Календар потрійний настінний).
30.09.2024, 09:35
Акт огляду зразків
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, тендерною документацією закупівлі, зокрема Додатком №4, передбачене надання учасником в складі тендерної пропозиції акту огляду зразків (зразок акту додається). Прохання уточнити формат та порядок процедури надання учасниками зразків і отримання актів.