Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.09.2024 13:17. Дата останніх змін - 29.10.2024 08:53

«Поліграфічна продукція (Код ДК 021:2015:22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки, та інші паперові канцелярські вироби» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-25-007392-a  
ID 4190289f6cd34c8a96032fb4f66119ac  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`872`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Київський міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`872`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 30`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
25.09.24
Період уточнень
до 07.10.24
Період оскаржень
до 07.10.24
Подання пропозицій
до 10.10.24
Аукціон
10.10.24
Кваліфікація переможця
з 10.10.24
Пропозиції розглянуті
з 16.10.24
Завершена
29.10.24
30.09.2024, 09:27
Уточнення техзавдання (календар)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, прохання уточнити формат квартального календаря (позиція 4 Додатку № 4 до ТД, Календар потрійний настінний).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.10.2024, 21:52)
Шановний Учасник, дякуємо за інтерес до закупівлі!
Щодо Вашого питання, то до закупівлі планується квартальний календар з кріпленням на 3 пружинах. Загальний розмір календаря 297*740 мм. Розміри складових: рекламний постер 297*210 мм, календарний блок 297*160 мм, рекламне поле 297*50 мм.
30.09.2024, 09:35
Акт огляду зразків
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, тендерною документацією закупівлі, зокрема Додатком №4, передбачене надання учасником в складі тендерної пропозиції акту огляду зразків (зразок акту додається). Прохання уточнити формат та порядок процедури надання учасниками зразків і отримання актів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.10.2024, 21:58)
Шановний Учасник, дякуємо за інтерес до закупівлі. Надати зразки необхідно за адресою: Київ, вул.Парково-Сирецька, 19.
Відповідальна особа щодо зразків і Акту - Віктор Володимирович Левченко. 044 456 32 24
04.10.2024, 11:17
Уточнення щодо зразків продукції
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, учасник в складі пропозиції надає "Акт огляду зразків" за наведеною в документації торгів формою. Крім цього, Розділом ІІ тендерної документації, пункт 13, визначено наступне: "Для підтвердження можливості постачання продукції відповідних технічних характеристик та належної якості у строки визначені Замовником, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію наступного змісту. Учасник повинен надати Лист-гарантію, наступного змісту: “Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам і вимогам до предмета закупівлі, що визначені в тендерній документації закупівлі № (номер закупівлі у системі "Prozorro"), в т.ч. Додатку № 4 до ТД, а також підтверджуємо можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації та згодні, якщо щодо нас буде прийняте рішення про намір укласти договір на закупівлю, направити Замовнику зразки товару, для підтвердження даної відповідності. Ми погоджуємось, що ненадання переможцем процедури закупівлі зразків або надання зразків, що не відповідають технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, визначеним у Додатку № 4 до ТД, буде розцінено Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів". Прохання роз'яснити, чи переможець закупівлі надає повторно зразки продукції, які він надавав Замовнику з метою отримання "Акту огляду зразків", який вимагається тендерною документацією, чи зразки, надані під час отримання Акту, залишаються в Замовника, і переможець повинен надати нові зразки? Також прохання роз'яснити, якщо переможець закупівлі надає зразки продукції для підтвердження їх відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам і вимогам до предмета закупівлі, то з якою метою надаються зразки для отримання "Акту огляду зразків"? Відповідно до змісту приведеного в ТД Акту, він не повинен свідчити про якусь відповідність наданої продукції, а лише про її "огляд". В такому разі, що саме підтверджує такий огляд зразків в контексті участі в закупівлі, враховуючи, що переможець в будь-якому випадку надає зразки саме з метою підтвердження їх відповідності, і буде дискваліфікований, якщо їх буде визнано такими, що не відповідають вимогам замовника? Також в документації закупівлі не зазначено строки, в які переможець закупівлі має надати зразки, а в Додатку № 5 до тендерної документації, "Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі", пункт, який стосується надання переможцем закупівлі зразків, відсутній. Заздалегідь вдячні за коментарі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.10.2024, 22:57)
Шановний Учасник, з метою підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасник процедури надає для огляду зразку продукції про що складається відповідний акт. Такий огляд підтверджує можливість учасника взагалі виготовити необхідну продукцію.
З метою підтвердження відповідності запропонованої продукції технічним, якісним та кількісним характеристикам і вимогам до предмета закупівлі, що визначені тендерною документацію закупівлі учасник- переможець закупівлі, щодо якого прийняте рішення про намір укласти договір на закупівлю, надає зразки продукції. При їх відповідності зразки залишаються у замовника, як еталонні. Надання зразків передбачається в строк, яким визначено надання переможцем закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п.47 Особливостей №1178, а саме -чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Додаток 5 до ТД містить виключно перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Якщо виникли додаткові питання - звертайтесь: zakupki_mtck@ukr.net