Процедура закупівлі оголошена 25.09.2024 10:01. Дата останніх змін - 25.09.2024 10:01
Консерви і пресерви рибні (сардина натуральна в олії "АКВАМАРИН")
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-25-001842-a | |
ID | 0ab81bf745e2442c95714a0899b7fbc4 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-25-001153-a |
Очікувана вартість закупівлі
6`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Продукція (концерва) повинна відповідати терміну придатності. Постачання продукції проводиться по заявці Замовника за адресою Замовника: с. Вишняки, Лубенського району, вул. Шевченка, 100, склад (одноразова поставка). На партію поставленого товару надається сертифікат якості, протокол досліджень на вміст нітратів та інших шкідливих речовин. Продукція, яка постачається до закладу, не повинна містити генетично модифікованих організмів та повинна бути безпечною для харчування підопічних, забороняється завозити недоброякісний товар. Упаковка та тара повинні забезпечувати якість товару при перевезенні та зберіганні. Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Розвантажувальні роботи згідно договору та за рахунок Постачальника. Закупівля до 31.12.2024 року
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю | |
Очікувана вартість закупівлі | 6`800.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.09.24
Подання пропозицій
до 30.09.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Консерви і пресерви рибні
Класифікація за ДК 021:2015: 15240000-2 - Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37860, Україна, Полтавська область, с.Вишняки, Шевченка 100
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02.10.2024 - 31.12.2024
Умови постаки: Продукція (концерва) повинна відповідати терміну придатності. Постачання продукції проводиться по заявці Замовника за адресою Замовника: с. Вишняки, Лубенського району, вул. Шевченка, 100, склад (одноразова поставка). На партію поставленого товару надається сертифікат якості, протокол досліджень на вміст нітратів та інших шкідливих речовин. Продукція, яка постачається до закладу, не повинна містити генетично модифікованих організмів та повинна бути безпечною для харчування підопічних, забороняється завозити недоброякісний товар. Упаковка та тара повинні забезпечувати якість товару при перевезенні та зберіганні. Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Розвантажувальні роботи згідно договору та за рахунок Постачальника. Закупівля до 31.12.2024 року
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Договір сардина.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 09:59
Версія документу від: 25.09.2024 09:59
ID: f7636ae0450248ab88dbc2ef17124315
|
|
Проект договору
Договір сардина.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 09:57
Версія документу від: 25.09.2024 09:57
ID: f7636ae0450248ab88dbc2ef17124315
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 10:01
Версія документу від: 25.09.2024 10:01
ID: d83df84fcb81472f9fa7ba6656d3fd5b
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність ключа :
Стерилізовано : 1
Відповідність ДСТУ Очікуване значення: Так
Термін придатності ?:tender criteria requirement min_maxValue: 30 - 30
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 240 - 240
Тип : в олії
Вид сировини : сардина
Бренд : АКВАМАРИН
|
Дати та строки
Дата публікації | 25.09.2024 10:01 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 25.09.2024 10:01 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.09.2024 09:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03189162 |
Юридична адреса | 37860, Україна, Полтавська область, Лубенський район, село Вишняки, Вулиця Шевченка, будинок 100 |