Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.09.2024 17:44. Дата останніх змін - 24.09.2024 17:44

ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Натрію оксибутират, розчин для ін'єкцій, 200мг/мл, по 10 мл; Трамадол розчин для ін'єкцій 50 мг/мл по 2 мл)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-24-014643-a  
ID 873079f6c1264e7aacdbf77512965a96  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-24-018510-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. Строк поставки товару: протягом року, до 31.12.2024 року (після отримання заявки п.3.2.). Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом двох календарних днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник має забезпечити спеціальні умови зберігання і транспортування продукції, встановлені Виробником, до її передачі Замовнику. Кожна поставка продукції має супроводжуватися датчиками температури, які передаються Замовнику одночасно з передачею продукції. Інформація про спеціальні умови зберігання та/або транспортування продукції повинна бути нанесена на упаковці та/або етикетці, та/або зовнішньому пакуванні, та/або в інструкції із застосування продукції/інструкції для медичного застосування/інструкція про застосування продукції. Продукція повинна поставлятись у належній тарі та упаковці відповідно до нормативних вимог, діючих стандартів для даного виду продукції, що забезпечує її збереження під час транспортування з урахуванням можливого перевантаження при належному та звичайному поводженні. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 20`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
24.09.24
Подання пропозицій
до 27.09.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Натрію оксибутират, розчин для ін'єкцій, 200мг/мл, по 10 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 33660000-4 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Класифікація за INN: sodium oxybate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. Строк поставки товару: протягом року, до 31.12.2024 року (після отримання заявки п.3.2.). Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом двох календарних днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник має забезпечити спеціальні умови зберігання і транспортування продукції, встановлені Виробником, до її передачі Замовнику. Кожна поставка продукції має супроводжуватися датчиками температури, які передаються Замовнику одночасно з передачею продукції. Інформація про спеціальні умови зберігання та/або транспортування продукції повинна бути нанесена на упаковці та/або етикетці, та/або зовнішньому пакуванні, та/або в інструкції із застосування продукції/інструкції для медичного застосування/інструкція про застосування продукції. Продукція повинна поставлятись у належній тарі та упаковці відповідно до нормативних вимог, діючих стандартів для даного виду продукції, що забезпечує її збереження під час транспортування з урахуванням можливого перевантаження при належному та звичайному поводженні. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
2)
Трамадол розчин для ін'єкцій 50 мг/мл по 2 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 33660000-4 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Класифікація за INN: tramadol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. Строк поставки товару: протягом року, до 31.12.2024 року (після отримання заявки п.3.2.). Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом двох календарних днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник має забезпечити спеціальні умови зберігання і транспортування продукції, встановлені Виробником, до її передачі Замовнику. Кожна поставка продукції має супроводжуватися датчиками температури, які передаються Замовнику одночасно з передачею продукції. Інформація про спеціальні умови зберігання та/або транспортування продукції повинна бути нанесена на упаковці та/або етикетці, та/або зовнішньому пакуванні, та/або в інструкції із застосування продукції/інструкції для медичного застосування/інструкція про застосування продукції. Продукція повинна поставлятись у належній тарі та упаковці відповідно до нормативних вимог, діючих стандартів для даного виду продукції, що забезпечує її збереження під час транспортування з урахуванням можливого перевантаження при належному та звичайному поводженні. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 17:44
Версія документу від: 24.09.2024 17:44
ID: a80900c28a5f40dcb16181794ff89b9d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 17:44
Версія документу від: 24.09.2024 17:44
ID: 14d68bd377294158a0a5e0fc919e23a6

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Натрію оксибутират, розчин для ін'єкцій,
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Доза діючої речовини Очікуване значення: 200 мг/мл
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Об'єм : 10
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Форма випуску Очікуване значення: Розчин для ін'єкцій
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Класифікація згідно АТХ Очікуване значення: N01AX11
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Класифікація згідно МНН Очікуване значення: Sodium oxybate
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Трамадол розчин для ін'єкцій 50 мг/мл п
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип пакування : Ампула
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Об'єм Очікуване значення: 2
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Доза діючої речовини : 50 мг/мл
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Форма випуску : Розчин для ін'єкцій
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Класифікація згідно МНН : Tramadol
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Класифікація згідно АТХ : N02AX02
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024

Дати та строки

Дата публікації 24.09.2024 17:44  
Початок періоду прийому пропозицій 24.09.2024 17:44  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.09.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01994391  
Юридична адреса Україна