Процедура закупівлі оголошена 23.09.2024 16:09. Дата останніх змін - 24.09.2024 08:28
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-23-012171-a | |
ID | c8c963ba25d44c65b8b241836b2c58d6 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-23-010874-a |
Очікувана вартість закупівлі
277`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Товар поставляється Постачальником частинами (не великими партіями) поступово у період дії Договору на підставі замовлень (заявок) Покупця протягом 3-х календарних днів після отримання відповідної заявки. Розрахунки проводяться Покупцем після надання Постачальником видаткової накладної. Покупець зобов'язується прийняти документи для проведення оплати за поставлений Товар згідно видаткової накладної по факту поставки Товару на умовах відтермінування платежу до 30 календарних днів.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» | |
Очікувана вартість закупівлі | 277`800.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
23.09.24
Подання пропозицій
до 27.09.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Специфікація закупівлі
1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Соборності,51
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Товар поставляється Постачальником частинами (не великими партіями) поступово у період дії Договору на підставі замовлень (заявок) Покупця протягом 3-х календарних днів після отримання відповідної заявки. Розрахунки проводяться Покупцем після надання Постачальником видаткової накладної. Покупець зобов'язується прийняти документи для проведення оплати за поставлений Товар згідно видаткової накладної по факту поставки Товару на умовах відтермінування платежу до 30 календарних днів.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11000 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Договір.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.09.2024 16:09
Версія документу від: 23.09.2024 16:09
ID: d7808f62c2804fedb62bf1b5a23d17b6
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 08:28
Версія документу від: 24.09.2024 08:28
ID: 8ed570759f4344efa5cfc570a4c9c30f
|
Опис критеріїв
Технічні характеристики предмета закупівлі
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Технічні характеристики
Термін збирання : пізня
Клас : перший
Відповідність ДСТУ 9221 : 1
|
Дати та строки
Дата публікації | 24.09.2024 08:28 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 24.09.2024 08:28 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 27.09.2024 08:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01994669 |
Юридична адреса | 08154, Україна, Київська область, місто Боярка, вул. Соборності,51 |