Процедура закупівлі оголошена 20.09.2024 16:27. Дата останніх змін - 09.10.2024 11:43
стоматологічні матеріали згідно коду ДК 021:2015 33140000 - 3 Медичні матеріали (коди згідно НК 024:2023 36153 Гель труючий 8 г, 34782 Arti Bond С(Арті Бонд Ц), 5 мл, 35870 Spectrum (Спектрум) TPH 4.5 г, 35870 Estelite Asteria (Естелайт Астерія) 4 г,35784 Пульпоекстрактор, 31875 К-файл 6 шт, 31875 Н-файл, 34791 Штифти гутаперчеві ,120 шт 015-040, 36095 Резодонт (Resodont), 36095 Дентин-паста 40 г, 16704 Fuji IX GP (Фуджі 9) A3 15 г + 6.4 мл, 16704 Riva LC (Ріва ЛС) 15 г + 7.2 мл A2, 45233 ЕДТА рідина 20% ,50 мл, 35870 Boston (Бостон) 6 г -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-20-011951-a | |
ID | a0e3996158d741ebac5faac7a4d085f5 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
170`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 170`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
20.09.24
Період уточнень
до 25.09.24
Період оскаржень
до 25.09.24
Подання пропозицій
до 28.09.24
Кваліфікація переможця
з 28.09.24
Пропозиції розглянуті
з 03.10.24
Завершена
09.10.24
24.09.2024, 10:08
щодо замовленого та еквівалентного товару
Загальне запитання щодо оголошення
Ознайомившись з документацію Замовника, зазначаємо, що деякі медико-технічні характеристики до замовленого товару потребують уточнення.
Так, згідно вимог Замовника в Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до товару, що є предметом закупівлі згідно предмету закупівлі» зазначено: «* Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент»».
Отже, Замовник не заперечує надання учасниками торгів еквівалентного товару.
Однак, при цьому, по кожній окремій позиції предмету закупівлі встановлено вимоги щодо чіткого зазначення кількості грам замовлених матеріалів.
Окрім того, вказано: «Еквівалентом виробів медичного призначення в розумінні даної документації є вироби медичного призначення розміри, комплектація, матеріали, градація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований товар повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам.»
Слід зазначити, що вимога щодо конкретної кількості грамів матеріалів зменшує коло учасників, які можуть представити еквівалентний товар, але у іншій кількості грамів, інших виробників.
Якщо учасники торгів можуть запропонувати Замовнику еквівалентний матеріал з більшою кількістю грамів, при відповідності усім іншим технічним характеристикам (що значно вигідніше і економніше для Замовника), виходить, що вони обмежені у можливості взяти участь у процедурі закупівлі, так як, запропоновані еквіваленти виробів медичного призначення, можуть бути розглянуті Замовником як такі, що не відповідають всім наведеним вимогам, що заявлені в технічній специфікації Замовника.
Отже, пропозиції учасників, які мають змогу надати еквівалентні матеріали з більшою кількістю грамів, при відповідності усім іншим технічним характеристикам, можуть бути відхилені як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації, і це є неправомірним по відношенню до потенційних учасників торгів.
Замовником не доведено, що пропозиція матеріалів в інших грамах, при відповідності усім іншим технічним характеристикам, будь-яким чином вплине на суттєві технічні характеристики самого матеріалу та буде визначена Замовником як така, що «не відповідає наведеним медико-технічним вимогам і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації».
Наводимо приклад розгляду даного питання на Колегії Антимонопольного комітету (скарга від 19 травня 2023 № UA-2023-05-15-006894-a.b1), в результаті чого Замовником були внесені відповідні зміни та викладено в новій редакції тендерну документацію, зокрема в Додатку 2 Документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме вказано наступне: «При цьому запропонований учасником еквівалент товару за об’ємом фасування повинен бути не гіршим (не меншим) ніж встановлено згідно з умовами тендерної документації.»
Таким чином, Замовником (закупівля UA-2023-05-15-006894-a ) були усунені порушення, зазначені у Скарзі (Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7733-р/пк-пз від 31.05.2023).
Враховуючи зазначене вище, з метою недопущення дискримінації по відношенню до всіх учасників процедури Закупівлі просимо встановити діапазон грам у розрізі «не менше» та додати визначення «не гіршим або кращим», що дозволить пропонувати еквівалент товару, що за своїми медико-технічними характеристиками має значно кращі медико-технічні характеристики, притаманні новітнім сучасним матеріалам даного типу.
Так, згідно вимог Замовника в Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до товару, що є предметом закупівлі згідно предмету закупівлі» зазначено: «* Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент»».
Отже, Замовник не заперечує надання учасниками торгів еквівалентного товару.
Однак, при цьому, по кожній окремій позиції предмету закупівлі встановлено вимоги щодо чіткого зазначення кількості грам замовлених матеріалів.
Окрім того, вказано: «Еквівалентом виробів медичного призначення в розумінні даної документації є вироби медичного призначення розміри, комплектація, матеріали, градація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований товар повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам.»
Слід зазначити, що вимога щодо конкретної кількості грамів матеріалів зменшує коло учасників, які можуть представити еквівалентний товар, але у іншій кількості грамів, інших виробників.
Якщо учасники торгів можуть запропонувати Замовнику еквівалентний матеріал з більшою кількістю грамів, при відповідності усім іншим технічним характеристикам (що значно вигідніше і економніше для Замовника), виходить, що вони обмежені у можливості взяти участь у процедурі закупівлі, так як, запропоновані еквіваленти виробів медичного призначення, можуть бути розглянуті Замовником як такі, що не відповідають всім наведеним вимогам, що заявлені в технічній специфікації Замовника.
Отже, пропозиції учасників, які мають змогу надати еквівалентні матеріали з більшою кількістю грамів, при відповідності усім іншим технічним характеристикам, можуть бути відхилені як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації, і це є неправомірним по відношенню до потенційних учасників торгів.
Замовником не доведено, що пропозиція матеріалів в інших грамах, при відповідності усім іншим технічним характеристикам, будь-яким чином вплине на суттєві технічні характеристики самого матеріалу та буде визначена Замовником як така, що «не відповідає наведеним медико-технічним вимогам і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації».
Наводимо приклад розгляду даного питання на Колегії Антимонопольного комітету (скарга від 19 травня 2023 № UA-2023-05-15-006894-a.b1), в результаті чого Замовником були внесені відповідні зміни та викладено в новій редакції тендерну документацію, зокрема в Додатку 2 Документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме вказано наступне: «При цьому запропонований учасником еквівалент товару за об’ємом фасування повинен бути не гіршим (не меншим) ніж встановлено згідно з умовами тендерної документації.»
Таким чином, Замовником (закупівля UA-2023-05-15-006894-a ) були усунені порушення, зазначені у Скарзі (Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7733-р/пк-пз від 31.05.2023).
Враховуючи зазначене вище, з метою недопущення дискримінації по відношенню до всіх учасників процедури Закупівлі просимо встановити діапазон грам у розрізі «не менше» та додати визначення «не гіршим або кращим», що дозволить пропонувати еквівалент товару, що за своїми медико-технічними характеристиками має значно кращі медико-технічні характеристики, притаманні новітнім сучасним матеріалам даного типу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.09.2024, 16:47)
У Додатку №2 «Медико – технічні вимоги до предмета закупівлі» ,
встановлено вираз
« висновок уповноваженого органу»:
Уповноваженим представником може виступити імпортер, дистриб’ютор або
третя організація. Деякі виробники мають внутрішнє правило, згідно з
яким уповноваженим представником не може бути організація, яка бере
участь в ланцюзі постачання продукції. Також, якщо виробник працює з
декількома дистриб’юторами, призначення одного з них уповноваженим
представником надасть істотну конкурентну перевагу, так як його назва та
адреса будуть на маркуванні всіх виробів, що постачаються в Україну.
встановлено вираз
« висновок уповноваженого органу»:
Уповноваженим представником може виступити імпортер, дистриб’ютор або
третя організація. Деякі виробники мають внутрішнє правило, згідно з
яким уповноваженим представником не може бути організація, яка бере
участь в ланцюзі постачання продукції. Також, якщо виробник працює з
декількома дистриб’юторами, призначення одного з них уповноваженим
представником надасть істотну конкурентну перевагу, так як його назва та
адреса будуть на маркуванні всіх виробів, що постачаються в Україну.
24.09.2024, 10:50
щодо підтвердження еквівалентності товару
Загальне запитання щодо оголошення
Щодо підтвердження еквівалентності товару Замовник зазначає наступне: «При пропонуванні еквівалентів Учасник повинен надати документи, що підтверджують еквівалентність: висновок уповноваженого органу, економічне обґрунтування еквівалентності, паспорти та інструкції на товари, що вимагає Замовник, співставленні з еквівалентними товарами»
Надання учасниками порівняльної інформації на запропонований та замовлений товари із зазначенням медико-технічних характеристик, відображає параметри товарів, як і інструкції з використання, в яких детально зазначені властивості та характеристики товару.
А також, пропозиції учасників повинні містити дозвільні документи на товар, видані уповноваженими установами центрального органу виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері охорони здоров'я.
Стосовно висновку уповноваженого органу, що підтверджує еквівалентність товару зауважуємо наступне:
Оскільки МОЗ України не має юридичних можливостей надавати учасникам торгів будь-яких запитів, листів (довідок) із інформацією, яка міститься у Державному реєстрі медичної техніки та медичні вироби, отримуючи від учасників процедури закупівлі такі запити, МОЗ України надсилає їх на виконання до Держлікслужби України.
Запити МОЗ України і Держлікслужба України передають на розгляд до державних експертних установ, які, виконують відповідні експертизи, результатом яких є висновки про те, чи відноситься той чи інший медичний виріб саме до певного виробу медичного призначення.
Залучені Держлікслужбою України Експертні установи, що відповідають критеріям, викладеним у національних стандартах, для проведення необхідних експертиз та випробувань медичних виробів і видають заявникам відповідні направлення.
Вибір експертних установ здійснює заявник з урахуванням профілю експертної установи та згідно з переліком, який формується та затверджується Держлікслужбою України.
Держлікслужба, на підставі отриманої від виробників або їх уповноважених представників інформації, забезпечує ведення Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів в обіг. Порядок ведення зазначеного Реєстру, перелік відомостей, які зберігаються в Реєстрі, та режим доступу до них затверджуються МОЗ.
На підставі рішення про державну реєстрацію на медичні вироби, що включаються до Державного Реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, заявнику видається документ про державну реєстрацію медичних виробів. Експертиза медичного виробу здійснюється під час його державної реєстрації (Порядок державної реєстрації медичної техніки та медичних виробів.)
Таким чином, еквівалентні товари, запропоновані учасниками, що внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, у передбаченому законодавством порядку та видані уповноваженими установами центрального органу виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері охорони здоров'я, не лише повинні дозволяти застосування даної продукції в медичній практиці на території України, а й доводити приналежність до певного типу товарів медичного призначення.
Окрім, того, в національному Класифікаторі медичних виробів НК 024:2023, затвердженому наказом Міністерства економіки України від 24 травня 2023 No4139, що гармонізовано відповідно до міжнародної номенклатури медичних виробів Global Medical Device Nomenclature (GMDN), впорядкована інформація щодо видів медичних виробів та визначені основні характеристики на групи товарів, що є аналогічними за медико-технічними властивостями.
Враховуючи вказане вище, просимо прибрати вимогу щодо надання учасниками висновку уповноваженого органу, що підтверджує еквівалентність товару.
Надання учасниками порівняльної інформації на запропонований та замовлений товари із зазначенням медико-технічних характеристик, відображає параметри товарів, як і інструкції з використання, в яких детально зазначені властивості та характеристики товару.
А також, пропозиції учасників повинні містити дозвільні документи на товар, видані уповноваженими установами центрального органу виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері охорони здоров'я.
Стосовно висновку уповноваженого органу, що підтверджує еквівалентність товару зауважуємо наступне:
Оскільки МОЗ України не має юридичних можливостей надавати учасникам торгів будь-яких запитів, листів (довідок) із інформацією, яка міститься у Державному реєстрі медичної техніки та медичні вироби, отримуючи від учасників процедури закупівлі такі запити, МОЗ України надсилає їх на виконання до Держлікслужби України.
Запити МОЗ України і Держлікслужба України передають на розгляд до державних експертних установ, які, виконують відповідні експертизи, результатом яких є висновки про те, чи відноситься той чи інший медичний виріб саме до певного виробу медичного призначення.
Залучені Держлікслужбою України Експертні установи, що відповідають критеріям, викладеним у національних стандартах, для проведення необхідних експертиз та випробувань медичних виробів і видають заявникам відповідні направлення.
Вибір експертних установ здійснює заявник з урахуванням профілю експертної установи та згідно з переліком, який формується та затверджується Держлікслужбою України.
Держлікслужба, на підставі отриманої від виробників або їх уповноважених представників інформації, забезпечує ведення Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів в обіг. Порядок ведення зазначеного Реєстру, перелік відомостей, які зберігаються в Реєстрі, та режим доступу до них затверджуються МОЗ.
На підставі рішення про державну реєстрацію на медичні вироби, що включаються до Державного Реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, заявнику видається документ про державну реєстрацію медичних виробів. Експертиза медичного виробу здійснюється під час його державної реєстрації (Порядок державної реєстрації медичної техніки та медичних виробів.)
Таким чином, еквівалентні товари, запропоновані учасниками, що внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, у передбаченому законодавством порядку та видані уповноваженими установами центрального органу виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері охорони здоров'я, не лише повинні дозволяти застосування даної продукції в медичній практиці на території України, а й доводити приналежність до певного типу товарів медичного призначення.
Окрім, того, в національному Класифікаторі медичних виробів НК 024:2023, затвердженому наказом Міністерства економіки України від 24 травня 2023 No4139, що гармонізовано відповідно до міжнародної номенклатури медичних виробів Global Medical Device Nomenclature (GMDN), впорядкована інформація щодо видів медичних виробів та визначені основні характеристики на групи товарів, що є аналогічними за медико-технічними властивостями.
Враховуючи вказане вище, просимо прибрати вимогу щодо надання учасниками висновку уповноваженого органу, що підтверджує еквівалентність товару.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.09.2024, 16:44)
У Додатку №2 «Медико – технічні вимоги до предмета закупівлі» ,
встановлено вираз «або еквівалент» та зазначено наступне:».
Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна
повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. (У
разі надання еквіваленту товару, учасник надає документи, які
підтверджують повну відповідність товару).»
Еквівалентом є продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний
іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти
можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого
результату. В розумінні здійснення закупівель еквівалентом є товари,
роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та інші з
аналогічними технічними характеристиками.
Відповідно до ст. 23 та пп. 3 п. 2 статті 22 Закону України «Про
публічні закупівлі» технічна специфікація (Додаток №2 «Медико – технічні
вимоги до предмета закупівлі») містить опис усіх необхідних
характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі
їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики
товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного
процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару
(товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Потенційний Учасник закупівлі вказує на «незаконні дискримінаційні
вимоги по відношенні до потенційних Учасників» щодо опису товару за
предметом закупівлі. Учасник просить встановити діапазон грам у розрізі
«не менше» та додати визначення «не гіршим або кращим», але Замовник
визнає, що таке не буде відповідати потребам Замовника. З огляду на
вищевикладене зміни до «Медико – технічних вимог до предмета закупівлі»
вноситись не будуть.
Для дотримання норм статті 5 Закону, щодо принципу здійснення публічних
закупівель та недискримінація учасників, замовником відповідно до п. 4
статті 23 Закону, якщо є конкретне посилання на торгову марку в предметі
закупівлі, встановлено вираз «або еквівалент». Тому, будь який Учасник
закупівлі має право запропонувати «еквівалент» товару.
У Додатку №2 «Медико – технічні вимоги до предмета закупівлі» ,
встановлено вираз «або еквівалент» та зазначено наступне:».
Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна
повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. (У
разі надання еквіваленту товару, учасник надає документи, які
підтверджують повну відповідність товару).»
Еквівалентом є продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний
іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти
можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого
результату. В розумінні здійснення закупівель еквівалентом є товари,
роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та інші з
аналогічними технічними характеристиками.
Відповідно до ст. 23 та пп. 3 п. 2 статті 22 Закону України «Про
публічні закупівлі» технічна специфікація (Додаток №2 «Медико – технічні
вимоги до предмета закупівлі») містить опис усіх необхідних
характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі
їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики
товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного
процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару
(товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Потенційний Учасник закупівлі вказує на «незаконні дискримінаційні
вимоги по відношенні до потенційних Учасників» щодо опису товару за
предметом закупівлі. Учасник просить встановити діапазон грам у розрізі
«не менше» та додати визначення «не гіршим або кращим», але Замовник
визнає, що таке не буде відповідати потребам Замовника. З огляду на
вищевикладене зміни до «Медико – технічних вимог до предмета закупівлі»
вноситись не будуть.
Для дотримання норм статті 5 Закону, щодо принципу здійснення публічних
закупівель та недискримінація учасників, замовником відповідно до п. 4
статті 23 Закону, якщо є конкретне посилання на торгову марку в предметі
закупівлі, встановлено вираз «або еквівалент». Тому, будь який Учасник
закупівлі має право запропонувати «еквівалент» товару.
встановлено вираз «або еквівалент» та зазначено наступне:».
Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна
повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. (У
разі надання еквіваленту товару, учасник надає документи, які
підтверджують повну відповідність товару).»
Еквівалентом є продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний
іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти
можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого
результату. В розумінні здійснення закупівель еквівалентом є товари,
роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та інші з
аналогічними технічними характеристиками.
Відповідно до ст. 23 та пп. 3 п. 2 статті 22 Закону України «Про
публічні закупівлі» технічна специфікація (Додаток №2 «Медико – технічні
вимоги до предмета закупівлі») містить опис усіх необхідних
характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі
їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики
товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного
процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару
(товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Потенційний Учасник закупівлі вказує на «незаконні дискримінаційні
вимоги по відношенні до потенційних Учасників» щодо опису товару за
предметом закупівлі. Учасник просить встановити діапазон грам у розрізі
«не менше» та додати визначення «не гіршим або кращим», але Замовник
визнає, що таке не буде відповідати потребам Замовника. З огляду на
вищевикладене зміни до «Медико – технічних вимог до предмета закупівлі»
вноситись не будуть.
Для дотримання норм статті 5 Закону, щодо принципу здійснення публічних
закупівель та недискримінація учасників, замовником відповідно до п. 4
статті 23 Закону, якщо є конкретне посилання на торгову марку в предметі
закупівлі, встановлено вираз «або еквівалент». Тому, будь який Учасник
закупівлі має право запропонувати «еквівалент» товару.
У Додатку №2 «Медико – технічні вимоги до предмета закупівлі» ,
встановлено вираз «або еквівалент» та зазначено наступне:».
Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна
повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. (У
разі надання еквіваленту товару, учасник надає документи, які
підтверджують повну відповідність товару).»
Еквівалентом є продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний
іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти
можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого
результату. В розумінні здійснення закупівель еквівалентом є товари,
роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та інші з
аналогічними технічними характеристиками.
Відповідно до ст. 23 та пп. 3 п. 2 статті 22 Закону України «Про
публічні закупівлі» технічна специфікація (Додаток №2 «Медико – технічні
вимоги до предмета закупівлі») містить опис усіх необхідних
характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі
їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики
товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного
процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару
(товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Потенційний Учасник закупівлі вказує на «незаконні дискримінаційні
вимоги по відношенні до потенційних Учасників» щодо опису товару за
предметом закупівлі. Учасник просить встановити діапазон грам у розрізі
«не менше» та додати визначення «не гіршим або кращим», але Замовник
визнає, що таке не буде відповідати потребам Замовника. З огляду на
вищевикладене зміни до «Медико – технічних вимог до предмета закупівлі»
вноситись не будуть.
Для дотримання норм статті 5 Закону, щодо принципу здійснення публічних
закупівель та недискримінація учасників, замовником відповідно до п. 4
статті 23 Закону, якщо є конкретне посилання на торгову марку в предметі
закупівлі, встановлено вираз «або еквівалент». Тому, будь який Учасник
закупівлі має право запропонувати «еквівалент» товару.