Процедура закупівлі оголошена 20.09.2024 16:07. Дата останніх змін - 20.09.2024 16:13
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-20-011794-a | |
ID | c8d4f2e92822405fb5980f81c26af74c |
Загальна очікувана вартість закупівлі
47`914.54 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина Т0950 | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 47`914.54 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
20.09.24
Період уточнень
до 26.09.24
Залишилось 6 днів
Подання пропозицій
до 01.10.24
Аукціон
очікується
Специфікація закупівлі
Лот №1. Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 47`914.54 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 479.15 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцять) календарних днів з дати поставки товару на адресу державного замовника та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Калькулятор
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
2) |
Скотч
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
3) |
Канцелярський ніж
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
4) |
Леза змінні для канцелярських ножів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
5) |
Скріпки канцелярські
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 пакунок
|
6) |
Біндери
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 пакунок
|
7) |
Швидкозшивач картонний А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
8) |
Клей-олівець
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
9) |
Ручка кулькова на підставці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
10) |
Ксероксний папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 210 пакунок
|
11) |
Рамка для фото
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Закарпатська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.11.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
Тендерна документація
Тендерна документація
Оголошення_СЗ_канцерялія.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 16:13
Версія документу від: 20.09.2024 16:13
ID: d27255c5cb684ff5aab078da73733d4a
|
|
Тендерна документація
Оголошення_СЗ_канцерялія.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 16:07
Версія документу від: 20.09.2024 16:07
ID: d27255c5cb684ff5aab078da73733d4a
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 16:13
Версія документу від: 20.09.2024 16:13
ID: aa2b61bddc374912a651e7c39c8e26e6
|
Дати та строки
Дата публікації | 20.09.2024 16:13 | |
Завершення періоду уточнень | 26.09.2024 15:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 26.09.2024 15:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 01.10.2024 15:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина Т0950 |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26629221 |
Юридична адреса | 89502, Україна, Закарпатська область, м. Чоп, - |