Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.09.2024 15:47. Дата останніх змін - 20.09.2024 16:04

Офісні стільці -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-20-011336-a  
ID 5c826f9f56a648f6bfb84d4071e4ba4d  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-20-013877-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Офісні стільці) код 39112000-0 Стільці (Офісні стільці), відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 31`760.40 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
20.09.24
Період уточнень
до 27.09.24
Період оскаржень
до 27.09.24
Подання пропозицій
до 30.09.24
Залишилось 10 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
30.09.24
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано