Процедура закупівлі оголошена 20.09.2024 13:33. Дата останніх змін - 20.09.2024 13:33
Папір і канцелярські товари
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-20-007479-a | |
ID | c7ae5cdefdf24d529b5d148836cfc2bb | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-17-014768-a |
Очікувана вартість закупівлі
34`332.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент фінансової політики Львівської міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 34`332.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
20.09.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
20.09.24
Специфікація закупівлі
1) |
Папір офісний JK Copier 80г/м2 500 арк
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 пачка
|
2) |
Ручка-гель AXENT-FORUM AG1006
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штука
|
3) |
Ручка масляна автом. АХЕNT Tri-Grip 0,7 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штука
|
4) |
Папка-реєстратор A4 Economix, 50мм, 70мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
5) |
Маркер текстовий JOB 150
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
6) |
Папір для нотаток CRYSTAL 85*85мм*300 арк., білий, клеєний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 13:33
Версія документу від: 20.09.2024 13:33
ID: df595fd0cbac4748b58d686e8309b4f4
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент фінансової політики Львівської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 34857384 |
Юридична адреса | 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
34`332.00
Гривня з ПДВ
Переможець
20.09.2024 13:32
Укладені договори
Номер договору
3
Дата підписання
19.09.2024
Дата початку дії
19.09.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
34`332.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
28`610.00 Гривня