Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.09.2024 13:33. Дата останніх змін - 20.09.2024 13:33

Папір і канцелярські товари

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-20-007479-a  
ID c7ae5cdefdf24d529b5d148836cfc2bb  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-17-014768-a  
Очікувана вартість закупівлі
34`332.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент фінансової політики Львівської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 34`332.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
20.09.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
20.09.24

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний JK Copier 80г/м2 500 арк
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 пачка
2)
Ручка-гель AXENT-FORUM AG1006
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штука
3)
Ручка масляна автом. АХЕNT Tri-Grip 0,7 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штука
4)
Папка-реєстратор A4 Economix, 50мм, 70мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
5)
Маркер текстовий JOB 150
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
6)
Папір для нотаток CRYSTAL 85*85мм*300 арк., білий, клеєний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 13:33
Версія документу від: 20.09.2024 13:33
ID: df595fd0cbac4748b58d686e8309b4f4

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент фінансової політики Львівської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 34857384  
Юридична адреса 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
3
Дата підписання
19.09.2024
Дата початку дії
19.09.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
34`332.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
28`610.00 Гривня