Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.09.2024 09:46. Дата останніх змін - 20.09.2024 09:46

Канцелярські товари (папір офісний А4, файли А4, скрепки, папка з планкою-затиском, папір для нотаток) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-20-001373-a  
ID b52e18f1577b495db7b1a06780f3ac41  
Очікувана вартість закупівлі
4`762.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство технічної інвентаризації "Інвенрос"  
Очікувана вартість закупівлі 4`762.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
20.09.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
20.09.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня