Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.09.2024 18:10. Дата останніх змін - 19.09.2024 18:10

Офісне канцелярське приладдя -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-19-014296-a  
ID 0b4d2657fb1a4ef6b31df3ec8f268e44  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Якість Товару, що поставляється, маркування, тара (упаковка) повинні відповідати встановленим в Україні стандартам, технічним умовам щодо товарів такого роду, та вимогам, що зазвичай ставляться на ринку до аналогічних товарів та вимогам Покупця. 2. Покупець має право відмовитись від прийняття товару неналежної якості. Якщо товар виявиться неякісним, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної та відповідної якості. 3. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування та зберігання. 4. Завантажувальні та розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок Учасника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Учасника. Товар має бути доставлений та розвантажений за адресою та місцем, вказаними Замовником.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 90`320.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
19.09.24
Подання пропозицій
до 24.09.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня