Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.09.2024 16:02. Дата останніх змін - 13.11.2024 15:01

Розроблення містобудівної документації: "Генеральний план села Новосілки Фастівського району Київської області" -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-19-012233-a  
ID 595ceb822eb24ea588d7ebe7686ba801  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`876`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
19.09.24
Період уточнень
до 03.11.24
Період оскаржень
до 03.11.24
Подання пропозицій
до 06.11.24
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 30.10.24
Процедуру призупинено через скаргу
Аукціон
18.11.24
19.09.2024, 17:05
Технічні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник!В тендерній документаціїї відсутній окремий додаток щодо технічних характеристик предмета закупівлі відповідно до п. 6.1. "Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону визначенні Завданням на розроблення містобудівної документації, що додається окремим файлом до даної тендерної документації. "
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.09.2024, 09:34)
Доброго дня! Дякую за Ваше звернення, яке уважно розглянуто та враховані всі зауваження. До тендерної документації внесено відповідні зміни.
20.09.2024, 15:58
Дискримінаційні вимоги по кількості працівників та сертифікатам
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
В тендерних вимогах знаходимо дискримінаційні вимоги такі як:
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/надання послуг, учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 2, в тому числі наявність працівників в штаті/за сумісництвом/договором підряду (цивільно-правовий договір):

1. сертифікованих архітекторів - не менше 5 осіб, які мають відповідну освіту, що підтверджується дипломом про освіту, та мають сертифікат за видом робіт/послуг «Розроблення містобудівної документації», у т.ч. не менше 2-ох із загальним стажем робіт за фахом не менше 15 років;
2. сертифікований інженер – землевпорядник, в кількості не менше 2 працівників;
3. сертифікований інженер-проектувальник, які мають сертифікат за видом робіт/послуг «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природнього середовища» – не менше 1 особи.
4. інженер-проектувальник, який має сертифікат за видом робіт/послуг «Інженерно-будівельне проектування доріг» – не менше 1-го працівника.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Учасник має надати скановані копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій: - сертифікатів;
- наказів / трудових договорів;
- дипломів про освіту;
- трудових книжок (всі заповнені сторінки).
Учасник надає довідку в довільній формі, що сертифіковані спеціалісти внесені до відповідних Державних реєстрів сертифікованих спеціалістів. Учасник також надає згоду працівників на обробку їх персональних даних.

Відповідно до вимог ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів. Розробником генерального плану населеного пункту може бути суб’єкт господарювання, який має право здійснювати розроблення містобудівної документації відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" та документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій". Генеральні плани населених пунктів можуть поєднуватися з детальними планами всієї території населених пунктів або її частин.

Відповідно до вимог ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» генеральний план населеного пункту розробляється у формі електронного документа, формат якого визначається Кабінетом Міністрів України, та підписується кваліфікованими електронними підписами відповідальними особами, які його розробили, - архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та сертифікованим інженером-землевпорядником

Тобто як видно з вказаного законодавство не зобов’язує суб’єкта господарювання який провадить господарську діяльність з розробки містобудівної діяльності залучати таку кількість та кваліфікації працівників, які вказано в тендерній документації.

Чи не могли б ви забезпечити рівну участь серед учасників та прибрати дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації ? Викласти вказаний пункт тендерної документації в наступній редакції:

На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/надання послуг, учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 2, в тому числі наявність працівників в штаті/за сумісництвом/договором підряду (цивільно-правовий договір):

- архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та сертифікований інженер-землевпорядник.

Ті вимоги які наявні наразі в тендерній документації створюють штучне обмеження серед учасників та не надають можливості прийняти нам участь в цій закупівлі.

Дякуємо за розуміння та відкритість.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.09.2024, 09:42)
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Згідно з вимогами частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Шановний учаснику, замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону Замовник не обмежується у можливості вибору та встановленні порядку надання документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям.У зв'язку з необхідністю виконання великого обсягу робіт в короткий термін (площа в межах території проектування відповідно до завдання орієнтовно складає 2250 га), а також враховуючи специфіку території - проходження ділянки Великої кільцевої автомобільної дороги навколо міста Києва, наявність елементів екомережі та складні природні умови (складний рельєф місцевості, території що підтоплюються, яри), Замовник вбачає необхідність наявності в Учасника зазначеної кількості спеціалістів, з метою забезпечення високого рівня надання послуг. Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи об’єм послуг, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок, не якісно виконаних тих чи інших етапів, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю. Звертаємо Вашу увагу, що послуги мають надані до 31.12.2024 року.
29.10.2024, 12:41
Внесення змін до Тендерної документації.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Постанови № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" Тендерна документація повинна містити ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються ЯК ОКРЕМІ ДОДАТКИ до тендерної документації (дал - Особливості).
Зазначаємо, що в опублікованій Тендерній документації затвердженій Протоколом уповноваженої особи із проведення публічних закупівель № 24-09-24/38 від 24.09.2024 року наявний Додаток 1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” та Додаток 2 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності вимогам, визначених у пункті 47 Особливостей:" однак ВІДСУТНІЙ загальний ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є грубим порушенням вимог Особливостей та, відповідно, порядку здійснення процедури закупівлі.
Просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації з метою приведення у відповідність до вимог Особливостей та надання можливості Учаснику ознайомитись з Переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
У випадку невнесення змін здійснення процедури закупівлі з порушеннями вимог Особливостей є підставою для звернення до органів Державної аудиторської служби України та притягнення Замовника до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель у відповідності до ст. 164-14 КУпАП та накладення стягнення у вигляді штрафу.


Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.10.2024, 10:49)
Доброго дня! Дякую за Ваше звернення, яке уважно розглянуто та враховані всі зауваження. До тендерної документації в найближчий термін будуть внесені відповідні зміни.