Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.09.2024 14:17. Дата останніх змін - 16.09.2024 12:00

Створення відеопродукції про е-каталог Prozorro Market та її просування серед цільової аудиторії/ Content creation (filming/editing) for the YouTube project 'Prozorro -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-09-007920-a  
ID c12048c4c9ce4511897d78b29efb76a3  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля проводиться за кошти донорів, Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Програми допомоги з міжнародного розвитку від уряду Великої Британії (UK Dev) та у відповідності до внутрішніх процедур та правил Замовника. Фонд Євразія*, виконавець проєкту «Підтримка цифрової трансформації» (DTA) , що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та Програмою допомоги з міжнародного розвитку від уряду Великої Британії (UK Dev), проводить конкурс для виявлення потенційного виконавця для створення відеопродукції про е-каталог Prozorro Market та її просування серед цільової аудиторії, згідно з Технічними вимогами (Додаток 1). Кожен зацікавлений учасник, який має достатні ресурси для належного виконання послуг, повинен надати пакет документів, складених у відповідності з Інструкціями щодо заповнення (Додаток 2) та ознайомитись з Кодексом етичних норм (Додаток 3, в майбутньому - додаток до договору). Перелік документів, які повинен надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції: 1. Запит комерційної пропозиції (за формою, що додається в Додатку 4) 2. Детальний бюджет (за формою, що додається в Додатку 5, в форматі XLS) 3. Форма реєстрації постачальника (за формою, що додається в Додатку 6, в трьох листах) 4. Підписані «Інструкції щодо заповнення» (Додаток 2) 5. Проєктна пропозиція у довільній формі, яка, щонайменше, містить етапи роботи та приблизні терміни виконання 6. Реєстраційні документи (скановані копії, витяг) 7. Список команди виконавців та їх резюме, портфоліо організації. Звертаємо увагу, що учасник повинен накласти кваліфікований або удосконалений електронний підпис на свою пропозицію. Учасник може визначити будь-яку інформацію, яку подає у складі своєї тендерної пропозиції, конфіденційною, окрім інформації, що міститься в «Запиті комерційної пропозиції (Додаток 4) та Проектній пропозицій. Всі запитання стосовно оголошеного конкурсу просимо надавати через електронну систему закупівель до 16 вересня 2024 р (12.00 за київським часом). Кінцевий термін подання пропозиції: 23 вересня 2024 р (18.00 за київським часом). Тендерні пропозиції, отримані після закінчення терміну подання пропозиції та/або відправлені не через електронну систему закупівель, не розглядатимуться. *Фонд Євразія, виконавець проєкту «Підтримка цифрової трансформації» (DTA) не є замовником в розумінні Закону "Про публічні закупівлі".

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Фонд «Євразія», проєкт міжнародної технічної допомоги «Підтримка цифрової трансформації»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 0.01 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
09.09.24
Період уточнень
до 16.09.24
Подання пропозицій
до 23.09.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
очікується
11.09.2024, 12:45
Уточнення технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!
Спікер у відеороликах – представник команди Prozorro Market чи виконаевць робить кастинг по кандідатурі спікера та сплачує йому гонорар?
Якщо так, то якi критерїї підбору, які права?

Чи можемо запрошувати акторів другого плану та акторів масових сцен для заповнення реальних локацій ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.09.2024, 10:17)
Спікером у відеороліках буде виступати визначений представник Prozorro Market, відповідно, жодного кастингу робити не потрібно. Акторів другого плану також не планується залучати, якщо буде потреба в кількох людях в кадрі, Prozorro зможе закрити її власними силами.
13.09.2024, 11:02
питання по тендеру
Загальне запитання щодо оголошення
Підкажіть будь ласка по цьому пункту:

3.3. Рекламна кампанія
Таргетоване просування відео у Фейсбуці та Інстаграм на сторінках “Професійні
Закупівлі” та “Прозорро” протягом 30 календарних днів.

Вам тут подавати лише оплату послуг чи вказати разом із приблизним бюджетом?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.09.2024, 13:16)
По пункту 3.3 просимо вказати разом із приблизним бюджетом
13.09.2024, 14:16
Щодо заповнення бюджету
Загальне запитання щодо оголошення
Яким чином заповнювати бюджет за додатком 5, коли наприклад лише на створення ролику задіяна команда понад 10 осіб? Як відобразити денні ставки всіх 10? І де відображати загальновиробничі витрат на проект в додатку 5?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.09.2024, 15:45)
У такому випадку прохання дотриматись наступних рекоменацій:
Ключові члени команди: Вкажіть усіх основних учасників проєкту, їхні погодинні ставки та рівень залученості до виконання завдань. Ця інформація допоможе оцінити їхній вклад у проєкт.
Командний склад: У проєктній пропозиції розпишіть загальний склад команди, скільки людей планується залучити до проєкту та які саме ролі вони виконуватимуть. Чим детальніше буде описано склад команди та їхні функції, тим краще для оцінки.
Заповнення форми: Ви маєте нагоду додати відповідну статтю витрат в Додатку 5 і вказати всі витрати пов'язані з певною активністю, в такому разі заповнювати спеціалістів не потрібно.
Перевірка формули: Зверніть увагу на коректність формул у формі. Формула повинна правильно підсумовувати всі витрати – як для ключової команди, так і для допоміжної.