Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.08.2024 16:13. Дата останніх змін - 16.09.2024 11:26

"Реконструкція спортивного майданчика на території Ліцею №5 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул.Олександра Клосовського, 16" (коригування) ІІ Черга (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-009941-a  
ID 53ec1ce8a11644dc95c67021dbd63cda  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-08-21-011268-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10020, м. Житомир, вул Олександра Клосовського, 16. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Ліцей № 5 міста Житомира  
Загальна очікувана вартість закупівлі 6`606`308.40 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 33`031.54 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
21.08.24
Період уточнень
до 18.09.24
Період оскаржень
до 18.09.24
Подання пропозицій
до 21.09.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
23.09.24
01.09.2024, 17:18. ID: UA-2024-08-21-009941-a.b1
Скарга до АМКУ
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ"
СКАРГА на умови тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
Оскарження вимог Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі»
Опис суті пункту скарги
Умовами Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» встановлено, що Огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції є обов’язковим та здійснюється за спільною участю уповноваженої особи Замовника, представника учасника. Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Згідно умов Додатку 4 до тендерної документації, огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції є обов’язковим та здійснюється за спільною участю уповноваженої особи Замовника, представника учасника. Огляд об’єкта проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника, що надається за добу до запланованого відвідування об’єкта, щодня з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., крім суботи та неділі. Учасник у складі тендерної документації повинен надати Акт про огляд об’єкту засвідчений підписами уповноваженої особи Замовника, представника Учасника. Скаржник вбачає у даних вимогах дискримінаційні умови та обмеження конкуренції, що порушує ст. 5, ст. 22, ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі». ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» має значний досвід виконання робіт у галузі будівництва, в тому числі реконструкції. Господарська діяльність нашого товариства у сфері саме публічних закупівель наявна у відкритому доступі на вебсайті Prozorro. Компанія зареєстрована у 2018 році і з тих пір безперервно веде діяльність в галузі будівництва. Досвід виконання будівельних робіт підтверджується зокрема сканкопіями укладених договорів та звітів про їх виконання (додаються). У технічному завданні тендерної документації окреслено види робіт, обсяги робіт і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни тендерної пропозиції і оцінки власних можливостей. Навіть обмеження в частині заборони замовника з оплати відряджень працівників нами врахована при прийнятті рішення брати участі у цій процедурі закупівлі. Уповноважена особа замовника з незалежних від ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» причин може не допустити до огляду, не відповідати на дзвінки, затягувати час тощо, зрештою не підписати акт про огляд. Крім того, вимога замовника закупівлі за якої огляд відбувається за спільною участю уповноваженої особи Замовника, представника учасника, та підписом обома сторонами акту про огляд, та направленням завчасного листа про намір огляду вказує на те, що учасник заздалегідь, ще до розкриття тендерних пропозицій ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка чітко передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи. Крім того, офіс ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» територіально знаходиться в м.Вишгород Київської області, що теж ускладнює візит до місця об’єкту будівництва та потребує витрат додаткового часу Скаржника, так як розрахувати достатній час для прибуття на місце будівництва дуже важко в умовах постійних повітряних тривог та додаткових перевірок на дорогах. Разом з тим, Скаржником вже було здійснено виїзд на об’єкт будівництва за предметом даної закупівлі, оглянуто будівельний майданчик (Акт обстеження об’єкту додається), так як закупівля оголошується не вперше, та оскільки обсяги виконання робіт, технічні вимоги до предмету закупівлі є визначеними, вважаємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення зустрічей з потенційними учасниками щодо відвідування об'єкта до моменту розкриття їх тендерних пропозицій, направленням листа та підписанням акту огляду – є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо огляду об’єкту будівництва разом з уповноваженою особою замовника містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосередньо огляд чи фіксація такого огляду, залежить вже не від учасника, а напряму від самого Замовника. З досвіду знаємо, що доволі складно приїхати з іншого міста, тим більше на огляд не будівлі, а спортивного майданчику та шукати по м.Житомир уповноважену особу, яка в кращому випадку перебуватиме десь в межах закладу в укритті, а в гіршому поза межами закладу. Може бути тривога, яка триватиме не одну годину поспіль, та будь-який форс-мажор може трапитись. Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 визначено, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягу робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином на законодавчому рівні визначено, що для складання тендерної пропозиції достатньо надання в складі тендерної документації відомості обсягу робіт та відомості ресурсів до неї без цін. При цьому не вимагається і не встановлюється необхідність у проведенні огляду чи обстеження об’єкту. Відвідування об’єкту жодним чином не вплине на більш ефективну підготовку тендерної пропозиції, оскільки тендерна пропозиція готується на підставі тендерної документації, а не обстеженні/огляду об’єкту будівництва. Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації. Також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у процедурі закупівлі необхідно отримувати акт за підписом уповноваженої особи Замовника. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть здійснити обстеження об'єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту обстеження завіреного підписом уповноваженої особи Замовника (також можуть виникнути питання щодо повноважень цієї особи Замовника), що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Таким чином, участь у закупівлі зможуть взяти учасники, які оглянули об’єкт (місце будівництва) разом з уповноваженою особою Замовника, та підписали акт про огляд, що обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Класифікація порушення
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скаржник просить Комісію АМКУ зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу про огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції за спільною участю уповноваженої особи Замовника, представника учасника та підписання відповідного акта про огляд.
Доказ Підтвердження досвіду виконання будівельних робіт
Доказ Підтвердження досвіду виконання будівельних робіт
Доказ Підтвердження досвіду виконання будівельних робіт
Доказ Акт обстеження об’єкту, що є предметом даної закупівлі
Порядковий номер пункту скарги: 2
Оскарження вимог пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»
Опис суті пункту скарги
Умовами пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Проте, наступним абзацом пункту 1 Додатку 4 замовник вимагає саме накладення кваліфікованого електронного підпису «Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.». Ця умова обмежує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі використовувати, керуючись Законами "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" удосконалений електронний підпис, а зобов’язує мати лише кваліфікований електронний підпис. Крім того, така двозначність умов тендерної документації може трактуватися контролюючими органами (Держаудитслужбою) як порушення, що може негативно вплинути на процедуру закупівлі в цілому.
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скаржник просить Комісію АМКУ зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність умови тендерної документації в цій частині, та надати право учасникам застосовувати як кваліфікований електронний підпис так і удосконалений електронний підпис.
Доказ Закон України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги"
Порядковий номер пункту скарги: 3
Оскарження вимог тендерної документації, визначених пунктом 9 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»
Опис суті пункту скарги
Умовами тендерної документації, пунктом 9 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено, надання учасниками довідки в довільній формі з інформацією про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника процедури закупівлі (з мінімальною кількістю обладнання (а це дев’ять одиниць, в тому числі великогабаритна техніка, така як екскаватори. Кран вантажопідйомністю більше 10 то, коток н та інше) та окремо зазначено, що для оперативного виконання робіт матеріально-технічна база Учасника повинна знаходиться в м. Житомир, про що обов’язково зазначається в довідці. ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» не погоджується з вимогою замовника в частині того, що матеріально-технічна база має бути розташована саме в м.Житомир, так як наше підприємство розташоване в м. Вишгород Київської області, але це не заважає здійснювати свою діяльність в переважній кількості регіонів України. Зауважуємо, що до дати прийняття рішення брати участь в процедурі закупівлі в м.Житомир, проблем з залученням до виконання договірних зобов’язань матеріально-технічної бази не виникало та й впевнені, не виникне в м.Житомирі, якщо нас буде визначено переможцем та буде укладено договір про закупівлю. Умовами тендерної документації, замовником не надано тлумачення терміну «оперативне виконання робіт», то ж керуючись загальноприйнятими правилами укладення договорів у сфері будівництва, а саме постановою КМ № 668 від 01 серпня 2005 р. «Про укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та безпосередньо проєкту договору, розміщеному в умовах тендерної документації, вважаємо, що наявність укладеного договору оренди спецтехніки № 13/05-24О від 13.05.2024 в м.Києві, не заважає нам брати участь у процедурі закупівлі, об’єкт будівництва якої перебуває в м.Житомирі. Крім того, виявивши бажання прийняти участь в процедурі закупівлі в м.Житомирі та погодившись з умовами прооєкту договору про закупівлю, ТОВ «ВЕКТОР МОНТАЖ БУД» усвідомлює всі ризики та прораховує майбутній порядок власних дій при виконанні договірних зобов’язань, та прийматиме рішення, безпосередньо перебуваючи на території будівельного майданчику. Відтак, встановивши умову такого характеру, замовник свідомо обмежує коло потенційних учасників, навмисно звужує територію наявності матеріально-технічної бази в межах лише м.Житомир, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, в тому числі Скаржника. Таким чином, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають станом на дату подання тендерної пропозиції вже заздалегідь наявну матеріально-технічну базу в м.Житомир, що обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і штучно усуває його від участі в процедурі закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 Закону «Про публічні закупівлі».
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації
Доказ Договір оренди спецтехніки № 13/05-24О від 13.05.2024 в м.Києві
Порядковий номер пункту скарги: 4
Оскарження вимоги, що встановлена Додатком 4 до тендерної документації
Опис суті пункту скарги
Додатком 4 до тендерної документації встановлено наступну умову «З метою забезпечення надійності виконання робіт по предмету закупівлі та у відповідності постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2023 року № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію», учасник надає підтвердження про визнання його критично важливим підприємством для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.» Проте, жодним нормативним документом не передбачено, що для виконання будівельних робіт з реконструкції спортивного майданчику на вказаному замовником місці виконання робіт, очевидно вкрай далекому, і не тільки територіально, від ситуації, в якій перебуває вся наша країна, будівельна організація має бути визнана критично важливим підприємством для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період. Окремо звертаємось до замовника з проханням не створювати штучних перешкод, не усувати здорову конкуренцію, і таким чином, ми, всі разом подолаємо цей «особливий період» і економіка країни функціонуватиме у звичному для всіх, а то й кращому, ритмі. Свою діяльність здійснюємо з врахуванням норм чинного законодавства, Закону «Про регулювання містобудівної діяльності», наказу МІНІСТЕРСТВа РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві, постанови КМ № 668 та низки інших нормативних актів. Законом «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» визначено правовий статус товариств з обмеженою відповідальністю, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов’язки їх учасників та не зобов’язано при діяльності, в тому числі за основним вид діяльності (КВЕД) – 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, визнавати будівельну організацію критично важливим підприємством. Відповідно до п.11 ст.27 Закону «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Триває третій рік повномасштабного вторгнення, наше товариство не припиняло здійснювати свою господарську діяльність, про що свідчать укладені та виконані нами договори підряду (додаються), проте для можливості (скоріше неможливості) виконання будівельних робіт на реконструкції спортивного майданчика в м.Житомир, замовник вирішив застосувати весь арсенал дискримінаційних умов. ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» не має правових підстав надати підтвердження про визнання його критично важливим підприємством для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період у відповідності постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2023 року № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію», що жодним чином не свідчить про нашу ненадійність у виконанні робіт з предмету закупівлі. Та й спортивний майданчик у м.Житомир складно назвати якимось особливим об’єктом, що потребує виконання будівельних робіт лише будівельною організацією, яка визнана критично важливим підприємством для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, і маніпуляції замовника на цій темі є вкрай обурливими. Крім того, зазначена Замовником постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2023 року № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію», як і жоден інший нормативний документ, не зобов’язує ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» підтверджувати наш статус як критично важливе підприємство. Є загальноприйняті КРИТЕРІЇ ТА ПОРЯДОК, за якими здійснюється визначення підприємств, установ та організацій, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, а також критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, затверджені тією ж постановою КМ від 27.01.2023 № 76. Ці Критерії та порядок відповідно до Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” встановлюють механізм визначення підприємств, установ та організацій, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, а також критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період. Визначення підприємства, установи, організації критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період здійснюється за такими критеріями: 1) загальна сума сплачених податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів, крім митних платежів, та сума сплаченого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування протягом звітного податкового року перевищує еквівалент 1,5 млн. євро, визначений за середньозваженим офіційним курсом Національного банку за той самий період, що підтверджується довідкою контролюючого органу, в якому на обліку перебуває підприємство, установа, організація; 2) сума надходжень в іноземній валюті, крім кредитів і позик, за звітний податковий рік перевищує еквівалент 32 млн. євро, визначений за середньозваженим офіційним курсом Національного банку за той самий період, що підтверджується довідкою відповідного обслуговуючого банку; 3) підприємство, установа, організація має стратегічне значення для економіки і безпеки держави відповідно до переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. № 83 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 20, ст. 555); 4) підприємство, установа, організація має важливе значення для галузі національної економіки чи забезпечення потреб територіальної громади. Критерії, за якими здійснюється визначення підприємства, установи, організації, які мають важливе значення для галузі національної економіки чи забезпечення потреб територіальної громади, встановлюються органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами державного управління, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, за сферою їх управління чи галуззю національної економіки або обласною, Київською та Севастопольською міською держадміністрацією (військовою адміністрацією у разі її утворення) з урахуванням потреб територіальної громади; 5) відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що підтверджується довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, або витягом з інформаційної системи органів ДПС щодо статусу розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами, засвідченим керівником підприємства, установи, організації; 6) розмір середньої заробітної плати застрахованих осіб - працівників на підприємстві, в установі, організації за останній календарний квартал становить не менше розміру середньої заробітної плати у регіоні за IV квартал 2021 р. (відповідно до даних Держстату), що підтверджується довідкою, наданою підприємством, установою, організацією; 7) підприємство, установа, організація є резидентом Дія Сіті. До критично важливих для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період підприємств, установ та організацій належать: спеціалізовані установи ООН, закордонні дипломатичні установи в Україні, закордонні дипломатичні установи України, представництва міжнародних організацій згідно з переліком, затвердженим МЗС; представництва донорських установ, виконавці проектів міжнародної технічної допомоги згідно з переліком, затвердженим Секретаріатом Кабінету Міністрів України; Дослідницька служба Верховної Ради України, а також підприємства, установи та організації, що перебувають у сфері управління органів, які здійснюють управління державним майном, що забезпечує діяльність відповідно Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, згідно з переліками, затвердженими відповідними органами управління; підприємства, установи та організації протезно-ортопедичної галузі, що визначені Мінсоцполітики критично важливими для функціонування економіки в особливий період у сфері соціального захисту населення, які безпосередньо здійснюють протезування/ортезування; підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, які є операторами протимінної діяльності, що визначені Мінекономіки критично важливими для функціонування економіки в особливий період та проводять розмінування (гуманітарне розмінування) відповідно до законодавства. Підприємства, установи та організації, які виробляють товари, виконують роботи і надають послуги з розроблення, виготовлення, ремонту, модернізації та утилізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів, їх складових частин для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, а також уповноважені суб’єкти управління об’єктами державної власності, які здійснюють регулювання, контроль та координацію діяльності таких підприємств, установ та організацій, визначаються Мінстратегпромом як критично важливі для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період у разі відповідності критерію, визначеному підпунктом 4 цього пункту. Підставою для прийняття рішення про визначення підприємства, установи, організації, крім підприємств, установ та організацій, зазначених в абзацах другому - шостому цього пункту, критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період є відповідність трьом або більше критеріям, зазначеним у пункті 2 цих Критеріїв та порядку. Підставою для прийняття рішення про визначення підприємства, установи, організації критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період є відповідність двом або більше критеріям, зазначеним у пункті 2 цих Критеріїв та порядку, а саме для таких підприємств, установ, організацій: підприємства, установи та організації паливно-енергетичного комплексу, управителі багатоквартирних будинків - юридичні особи (суб’єкти господарювання), казенні підприємства пробірного контролю та підприємства, установи, організації, які забезпечують надання послуг і виконання робіт з експлуатації та комплексного обслуговування майна органів державної влади; підприємства, установи та організації, які провадять діяльність у сфері охорони здоров’я, ветеринарної медицини, освіти та науки, фізичної культури і спорту, соціального захисту (з включенням до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг) та належать до державної чи комунальної форми власності з включенням до Реєстру неприбуткових установ та організацій або утримуються за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету, або надають населенню безоплатні послуги, необхідні для забезпечення життєдіяльності населення, на постійній основі; лінійні аудіовізуальні медіа, які здійснюють ефірне наземне багатоканальне (цифрове) телевізійне мовлення з використанням радіочастотного ресурсу, програмне наповнення якого складається переважно з інформаційних та/або інформаційно-аналітичних передач, або які залучені до системи оповіщення, та їх афілійовані особи, а також державні та комунальні заклади культури; підприємства, установи та організації, які здійснюють міжнародні перевезення пасажирів та/або вантажів, підприємства, установи та організації, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування та/або вантажів, перевізники міського електричного транспорту. Як наслідок, зазначена Замовником умова в цій частині не відповідає ні чинному законодавству, ні здоровому глузду, та жодним чином не зобов’язує ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» підтверджувати саме статус критично важливого підприємства, щоб подати документи на участь в процедурі закупівлі, та в разі перемоги, виконати комплекс будівельних робіт з реконструкції спортивного майданчику в м.Житомирі. ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» не має законодавчих підстав для прийняття рішення про визначення нашого товариства відповідно до умов постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76, критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, так як ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» не відповідає в повній мірі критеріям, зазначеним у пункті 2 Критеріїв постанови КМУ від 27.01.2023 № 76 та порядку. Та більше того, ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» не вбачає доцільності в оформленні цих документів, як і права Замовника втручатись в господарську діяльність інших суб’єктів господарювання. Право на виконання будівельних робіт з предмету закупівлі надає ліцензія класу наслідків СС 2 (додається), досвід виконання будівельних робіт, відкритий (КВЕД) – 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель та Закон «Про публічні закупівлі», відповідно до якого, учасником процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти учасники, які мають станом на дату подання тендерної пропозиції вже заздалегідь підтвердження про визнання його критично важливим підприємством для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, що обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і штучно усуває його від участі в процедурі закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 Закону «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, пунктом 55-67 Постанови КМ №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами),
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги, зазначені у мотивувальній частині Скарги.
Доказ Ліцензія класу наслідків СС 2
Дата розгляду скарги10.09.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Ліцеєм № 5 міста Житомира виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15108-р/пк-пз від 10.09.2024 та внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - UA-2024-08-21-009941-a по предмету закупівлі "Реконструкція спортивного майданчика на території Ліцею №5 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул.Олександра Клосовського, 16" (коригування) ІІ Черга (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»).
Зміни до Тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель 16.09.2024 року.
Дата виконання рішення замовником: 16.09.2024 10:55
Виконана замовником