Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.08.2024 16:10. Дата останніх змін - 29.11.2024 18:50

Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-19-009949-a  
ID 64f7413f5fdc4410bf67342f8b9aeb58  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-08-19-011941-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`072`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.08.24
Період уточнень
до 13.12.24
Період оскаржень
до 13.12.24
Подання пропозицій
до 16.12.24
Залишилось 12 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
16.12.24
23.08.2024, 12:55. ID: UA-2024-08-19-009949-a.b1
Скарга до АМКУ
ТОВ "ТД "ІФС"
Скарга на умови тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника та є суперечливою, оскільки учасник повинен бути не тільки власником, але й емітентом талонів;
Опис суті пункту скарги
1.1. В Додатку № 1 та Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника та є суперечливою, оскільки учасник повинен бути не тільки власником, але й емітентом талонів: В Додатку № 1 та Додатку № 3 до ТД: «Учасник повинен бути власником/емітентом талонів (надати гарантійний лист).» В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Вимагаючи від учасників наявність талонів емітованих Учасником - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником. Емітентом талонів мережі АЗС Маршал є партнер Скаржника. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору. Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі. Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером скаржника для здійснення заправки в мережі АЗС Маршал (Лілія), а не Скаржником. Для потреб Замовника, з урахуванням вимог в частині місцезнаходження АЗС, пропонуємо здійснювати заправку за наступними адресами АЗС: 1 Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 85 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 2 Харківська обл., м. Харків, пр-т Гагаріна, 356 б Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 3 Харківська обл., м. Харків, вул. Олімпійська, 8 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 4 Харківська обл., м. Харків, Мерефянське шосе,21а Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 5 Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Харківська,2 а Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 6 Харківська обл., 528км траси Київ-Харків-Довжанський Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 7 Харківська обл., м. Балаклея, вул. Новоселівка, 130 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 8 573+800 м траси Київ-Харків -Довжанський Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 9 Харківська обл., 8км + 200м автодороги Чугуїв-Мілове Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 10 Харківська обл., Печенізький р-н, смт Печеніги, вул. М. Кулика, буд. 43 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 11 Харківська обл., м. Валки, вул. Шевченко,15а Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 12 Харківська обл., м. Лозова, вул. Некрасова, 2 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 13 Харківська обл., с. Коротич, вул. Сонячна, 40а Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 14 Нововодолажский р-н,с. Павловка, вул.Жовтнева 132а, АЗС "Marshal" Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 15 Харківська обл., Красноградський р-н, с. Пісчанка, вул. Полтавська, 215 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 16 Харківська обл., Красноградський р-н, с. Наталіно, вул. Сенченка, 86-88 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 17 Харківська обл., Красноградський р-н, с. Добренька, вул. Садова, 1/1 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 18 Харківська обл., Зміївський р-н, 54км + 850м зліва а/д Харків-Зміїв-Балаклея Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 19 Полтавська обл., м. Полтава, вул. Південна, 40 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 20 Полтавська обл., 344 + 77м автодороги Київ-Харків-Довжанський Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 21 Полтавська обл., м. Полтава, вул. Тевелева, 5 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 22 Черкаська обл., Золотоноський р-н, с. Піщане, вул. Леніна 4 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 23 Київська обл., Переяслав-Хмельницьк.р-н, Стовп`язька сільрада, 36 км. автошляху Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 24 Київська обл., Баришевський р-н, 53км траси Київ-Харків, с. Бзов, Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 25 Київська обл., Автодорога Р-03, Північно-східний об’їзд м.Київ, 19 км+416 м Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 26 Київська обл., м. Київ, вул. Ольжича, 53 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 27 Київська обл., с. Стоянка, 20 км. Житомирської траси Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 28 Київська обл., Киево-Святошенський р-н, автодор. М-05 Київ-Одеса, 16 км+421 м Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 29 Київська обл., Васильківський р-н, автодорога Київ-Одеса 40 км+600 м Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 30 Київська обл., с. Фурси, вул. Леніна, 110 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 31 Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ставіщенська, 107 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 32 Київська обл., м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 11 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 33 Київська обл., м. Біла Церква, Сквірське шосе, 1 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 34 Київська обл., м. Біла Церква, вул. Піщана Перша 7/А Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 35 Чернігівська обл., смт. Козелець, вул. Київська, 43 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 36 Сумська обл., м. Суми, вул. Білопільський шлях, 16 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 37 Сумська обл., м. Суми, вул. Привокзальна, 4/5 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 38 Сумська обл., смт. Степанівка, вул. Центральна 49/3 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 39 Житомирська обл., м. Житомир, вул. Жуйка, 4А Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 40 Житомирська обл., м. Житомир, вул. Східна, 80а/80б Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 41 Житомирська обл., пр. Незалежності, 11е Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 42 Рівненська обл., Корецький р-н, с. Старий Корець, вул. Шевченко, 2 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 43 Рівненська обл., Корецький р-н, с. Користь, 274 км автодороги Київ-Чоп Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-19-009949-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника та є суперечливою, оскільки учасник повинен бути не тільки власником, але й емітентом талонів;
Доказ Зразки талонів емітовані партнером Скаржника
Порядковий номер пункту скарги: 2
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають талони із захисним секретним кодом, захисним голографічним покриттям та містять інформацію про регіон дії. Також замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати паливні карти з посиланн
Опис суті пункту скарги
1.2. В Додатку 1 та Додатку № 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають талони із захисним секретним кодом, захисним голографічним покриттям та містять інформацію про регіон дії. Також замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати паливні карти з посиланням на електронний кабінет: «Учасник повинен надати зразки талонів (скретч-карток) які мають захисний секретний код, захисне голографічне покриття, також на талонах (скетч-карт) повинна міститися інформація про вид палива, номінал (кількість літрів), регіон дії. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановану копію талонів (скретч-карток ) та паливних карток з посиланням на електронний кабінет.» 1.2.1. Обмежувальна дискримінаційна вимога в частині наявності талонів із захисним секретним кодом, захисним голографічним покриттям та містять інформацію про регіон дії: Отже, відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники мали талони із захисним секретним кодом, захисним голографічним покриттям та містять інформацію про регіон дії:. Замовник встановлює обмежувальну умову щодо надання учасниками талонів з захисним/секретним кодом, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал (Лілія). Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих партнером Скаржника для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. ТОВ «МАРШАЛ-КАРД» емітує талони, опис яких наведено в укладеному між нами договорі, зокрема визначено, що: «3.3. Талон на Товар виготовляється на паперовому носії, який містить емблему торгової марки «Marshal», вказівку на вид (марку) товару та номінал, голографічне зображення та інші ступені захисту. На зворотньому обороті талона нанесено штрих-код, номер талону та срок дії талону.» Умова тендерної документації щодо наявності на талонах, по яким Замовник планує здійснювати заправку автомобілів на АЗС учасників, захисного секретного коду, захисне голографічне покриття та містять інформацію про регіон дії - носить обмежувальний характер, оскільки такі реквізити не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0805-08#Text) , Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. 10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які здійснюють продаж талонів, які не містять захисного секретного коду, захисного голографічного покриття та не містять інформацію про регіон дії. Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Як зазначено в Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України – обов’язковим елементом змісту талона є лише його серійний номер та порядковий номер. 1.2.2. Обмежувальна дискримінаційна вимога в частині надання у складі тендерної пропозиції скановану копію талонів (скретч-карток ) та паливних карток з посиланням на електронний кабінет.: Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену на АЗС систему здійснення відпуску палива не тільки за талонами, а також за паливними картками з посиланням на електронний кабінет, чим нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами ТА паливними картами з посиланням на електронний кабінет. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (далі - Інструкція): Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Варто зазначити, що згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами. Мережу АЗС, яку пропонує Скаржник на вимогу Документації Замовника, не впроваджено та не передбачено наявність в обігу здійснення відпуску палива за паливними картами з посиланням на електронний кабінет, а тільки впроваджено облік талонів на паливо. Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами. Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару. Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару: Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти. Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Дизельного палива та Бензину А-95).
Класифікація порушення
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-19-009949-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають талони із захисним секретним кодом, захисним голографічним покриттям та містять інформацію про регіон дії. Також замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати паливні карти з посиланням на електронний кабінет.
Доказ Зразки талонів мережі АЗС Маршал (Лілія)
Порядковий номер пункту скарги: 3
3. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо наявності у учасників документу (сертифікат тощо) системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);
Опис суті пункту скарги
1.3. В Додатку 1 та Додатку № 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо наявності у учасників документу (сертифікат тощо) системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT): «Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.» Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки у Скаржника сертифіковано впроваджену систему згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT. За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що "Посиланням на документи", відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка; Скаржник вважає за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-19-009949-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо наявності у учасників документу (сертифікат тощо) системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);
Доказ Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT
Порядковий номер пункту скарги: 4
4. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у наявності АЗС ВИКЛЮЧНО в смт Нова Водолага, Харківської обл., Харківського р-ну.
Опис суті пункту скарги
1.4.В пункті 3 Додатку № 3 до ТД: Замовником встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у наявності АЗС ВИКЛЮЧНО в смт Нова Водолага, Харківської обл., Харківського р-ну: «Розташування автозаправних станцій (далі – АЗС) учасника для отримання замовником Дизельного палива (талони), Бензину А-95 (талони) - в смт Нова Водолага, Харківської обл., Харківського р-ну., але які є максимально наближені за місцем розташування до смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16.» Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника – в смт Нова Водолага, Харківської обл., Харківського р-ну, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника, оскільки передбачає місцезнаходження АЗС виключно в межах населеного пункту смт. Нова Водолага, Харківської обл., Харківського р-ну. На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі МАРШАЛ (ЛІЛІЯ): № п/п Адрес АЗС найменування (виду) палива яке реалізовується на АЗС 1 Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 85 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 2 Харківська обл., м. Харків, пр-т Гагаріна, 356 б Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 3 Харківська обл., м. Харків, вул. Олімпійська, 8 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 4 Харківська обл., м. Харків, Мерефянське шосе,21а Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 5 Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Харківська,2 а Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 6 Харківська обл., 528км траси Київ-Харків-Довжанський Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 7 Харківська обл., м. Балаклея, вул. Новоселівка, 130 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 8 573+800 м траси Київ-Харків -Довжанський Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 9 Харківська обл., 8км + 200м автодороги Чугуїв-Мілове Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 10 Харківська обл., Печенізький р-н, смт Печеніги, вул. М. Кулика, буд. 43 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 11 Харківська обл., м. Валки, вул. Шевченко,15а Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 12 Харківська обл., м. Лозова, вул. Некрасова, 2 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 13 Харківська обл., с. Коротич, вул. Сонячна, 40а Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 14 Нововодолажский р-н,с. Павловка, вул.Жовтнева 132а, АЗС "Marshal" Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 15 Харківська обл., Красноградський р-н, с. Пісчанка, вул. Полтавська, 215 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 16 Харківська обл., Красноградський р-н, с. Наталіно, вул. Сенченка, 86-88 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 17 Харківська обл., Красноградський р-н, с. Добренька, вул. Садова, 1/1 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 18 Харківська обл., Зміївський р-н, 54км + 850м зліва а/д Харків-Зміїв-Балаклея Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 19 Полтавська обл., м. Полтава, вул. Південна, 40 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 20 Полтавська обл., 344 + 77м автодороги Київ-Харків-Довжанський Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 21 Полтавська обл., м. Полтава, вул. Тевелева, 5 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 22 Черкаська обл., Золотоноський р-н, с. Піщане, вул. Леніна 4 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 23 Київська обл., Переяслав-Хмельницьк.р-н, Стовп`язька сільрада, 36 км. автошляху Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 24 Київська обл., Баришевський р-н, 53км траси Київ-Харків, с. Бзов, Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 25 Київська обл., Автодорога Р-03, Північно-східний об’їзд м.Київ, 19 км+416 м Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 26 Київська обл., м. Київ, вул. Ольжича, 53 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 27 Київська обл., с. Стоянка, 20 км. Житомирської траси Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 28 Київська обл., Киево-Святошенський р-н, автодор. М-05 Київ-Одеса, 16 км+421 м Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 29 Київська обл., Васильківський р-н, автодорога Київ-Одеса 40 км+600 м Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 30 Київська обл., с. Фурси, вул. Леніна, 110 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 31 Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ставіщенська, 107 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 32 Київська обл., м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 11 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 33 Київська обл., м. Біла Церква, Сквірське шосе, 1 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 34 Київська обл., м. Біла Церква, вул. Піщана Перша 7/А Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 35 Чернігівська обл., смт. Козелець, вул. Київська, 43 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 36 Сумська обл., м. Суми, вул. Білопільський шлях, 16 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 37 Сумська обл., м. Суми, вул. Привокзальна, 4/5 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 38 Сумська обл., смт. Степанівка, вул. Центральна 49/3 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 39 Житомирська обл., м. Житомир, вул. Жуйка, 4А Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 40 Житомирська обл., м. Житомир, вул. Східна, 80а/80б Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 41 Житомирська обл., пр. Незалежності, 11е Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 42 Рівненська обл., Корецький р-н, с. Старий Корець, вул. Шевченко, 2 Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо 43 Рівненська обл., Корецький р-н, с. Користь, 274 км автодороги Київ-Чоп Бензин А-95/ А-92, Дизельне паливо Серед яких, максимально наближеною за місцем розташування до смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16, є АЗС за адресою: Нововодолажский р-н,с. Павловка, вул.Жовтнева 132а, АЗС "Marshal" Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності АЗС ВИКЛЮЧНО в смт Нова Водолага. При цьому, АЗС Скаржника знаходиться максимально наближеною за місцем розташування до смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16, є АЗС за адресою: Нововодолажский р-н, с. Павловка, вул.Жовтнева 132а, АЗС "Marshal, наявні підстави для визначення можливості місцезнаходження АЗС не тільки в межах адміністративно-територіального пункту смт. Нова Водолага. Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі) та кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально-технічної бази учасника. Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти». Відповідно, Замовником встановлені вимоги в частині місцезнаходження АЗС учасника, а саме в смт Нова Водолага, Харківської обл., Харківського р-ну., що суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: Бензин А-95 та Дизельне паливо. З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині: - Розташування автозаправних станцій (далі – АЗС) учасника для отримання замовником Дизельного палива (талони), Бензину А-95 (талони) - в смт Нова Водолага, Харківської обл., Харківського р-ну.; Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером скаржника для здійснення заправки в мережі АЗС Маршал (Лілія)
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-19-009949-a, зокрема: 4. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у наявності АЗС ВИКЛЮЧНО в смт Нова Водолага, Харківської обл., Харківського р-ну.
Доказ Зразки талонів
Доказ Посилання на сайт мережі АЗС Маршал (Лілія) https://marshal.ua/network )
Порядковий номер пункту скарги: 5
5. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу щодо терміну дії талонів/скретч-карт, який повинен не менше 16 місяців;
Опис суті пункту скарги
2. Про суперечливі умови тендерної документації: 2.1. В Додатку № 3 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо терміну дії талонів/скретч-карт, який повинен не менше 16 місяців: «Строк дії талонів (скретч-картка) має бути не менше 16 місяців.» При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно Проекту договору, опублікованого Замовником у Додатку № 4 до ТД визначено у пункті 5.1. Строк поставки Товару: «5.1. Строк поставки: до 31 грудня 2024 року..» та пунктом 10.1. Проекту договору визначено строк дії Договору: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31 грудня 2024 року, а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення.» Також, Замовником встановлено умови для учасників процедури закупівлі, оскільки встановлена вимога у п. 4.4. Розділі 1 тендерної документації в частині Строку поставки товару: «до 31 грудня 2024 року». Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині терміну дії талонів, який повинен бути не менше 16 місяців, та в частині строку дії Договору про закупівлю Товару – до 31.12.2024 року та строку поставки Товару до 31.12.2024 року. Відповідні вимоги тендерної документації та додатків до неї свідчать про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Проекту Договору про закупівлю згідно Додатку 2 до ТД та вимог Додатку № 3 до ТД Технічних, якісних та кількісні характеристик предмета закупівлі щодо строку поставки Товару та Термінів дії талонів - не менше 16 місяців. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів «безстрокові», Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині терміну дії талонів «не менше 16 місяців», що строк поставки Товару - до 31 грудня 2024 року та строк дії Договору до 31.12.2024 року. Як і бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року. Відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-19-009949-a, зокрема: 5. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу щодо терміну дії талонів/скретч-карт, який повинен не менше 16 місяців;
Доказ Зразки талонів
Доказ Проект договору згідно Додатку № 4 до ТД
Дата розгляду скарги03.09.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Замовником на виконання Рішення внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 09.09.2024 14:44
Виконана замовником