Процедура закупівлі оголошена 19.08.2024 14:30. Дата останніх змін - 05.09.2024 16:22
Столи аудиторні (39121000-6), столи аудиторні з шухлядами (39121000-6), книжкова шафа (39122200-5) для навчального процесу. Код ДК 021:2015:39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-08-19-007372-a | |
ID | c0acb73ace3e439d9a4ae6d2084615bf |
Загальна очікувана вартість закупівлі
957`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Волинський національний університет імені Лесі Українки | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 957`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
19.08.24
Період уточнень
до 24.08.24
Період оскаржень
до 24.08.24
Подання пропозицій
до 27.08.24
Аукціон
27.08.24
Кваліфікація переможця
з 27.08.24
Пропозиції розглянуті
з 30.08.24
Завершена
05.09.24
21.08.2024, 00:40
Протоколи випробувань на ПВХ, ручки і фурнітуру.
Загальне запитання щодо оголошення
Поясніть будь ласка послідовність складання документації, адже у одній закупівлі ідентичного формату вимага з надскладними протоколами (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-19-006149-a), а у цій документаціїї вони відсутні.
Чому тоді і в цю документацію не додали?
Чому тоді і в цю документацію не додали?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.08.2024, 14:37)
Продукція, з якої виготовлені аудиторні меблі має бути сертифікована. Фурнітура якісна, фабричного виробництва.
Технічні характеристики (вимоги) до фурнітури, наведені у Додатку 3 до тендерної документації, є мінімально допустимими. Учасник може пропонувати до закупівлі товар (фурнітуру), яка відповідає цим вимогам, або є кращою за характеристиками, якістю та/або функціоналом.
Технічні характеристики (вимоги) до фурнітури, наведені у Додатку 3 до тендерної документації, є мінімально допустимими. Учасник може пропонувати до закупівлі товар (фурнітуру), яка відповідає цим вимогам, або є кращою за характеристиками, якістю та/або функціоналом.
22.08.2024, 08:55
Щодо документів Учасника
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. В якому додатку наведений перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.08.2024, 14:37)
Добрий день. У Додатку 2 до тендерної документації.
22.08.2024, 16:53
Щодо плити
Загальне запитання щодо оголошення
Надайте роз"яснення з яких плит - ЛДСП чи ДСП виготовляти меблі? В одному описі Ви вказуєте ламіновану плиту, в іншому ні. Хоча згідно назв кольору - це все ламіновані плити.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.08.2024, 18:04)
ДСП (деревостружкова плита) ламінована, структура РЕ (крім столів аудиторних в кількості 450 штук).