Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.08.2024 14:50. Дата останніх змін - 16.09.2024 11:10

Послуги з прибирання (Послуги з прибирання) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-15-007581-a  
ID 3f596619d55646eeb3b7d8223384c3a2  
Загальна очікувана вартість закупівлі
37`061`494.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-30-011470-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 37`061`494.00 Гривня (без ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 500`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
15.08.24
Період уточнень
до 01.09.24
Період оскаржень
до 01.09.24
Подання пропозицій
до 04.09.24
Аукціон
05.09.24
Кваліфікація переможця
з 05.09.24
Пропозиції розглянуті
з 16.09.24
21.08.2024, 11:35
щодо Декларації відповідності
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику!
Вами встановлено вимогу надати «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія виданої Учаснику процедури закупівлі Декларації відповідності матеріально-технічної бази, зареєстрованої в Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій з зазначенням наступного переліку робіт підвищеної небезпеки (мінімально, але не виключно): - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра», проте зазначена вимога суперечить чинному законодавству України. Відповідно до пункту 21 Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»:
21. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Наголошуємо, що саме Територіальний орган Держпраці, а не Держпраці, здійснює реєстрацію декларацій, також звертаємо вашу увагу, що Порядком затверджено форму ДЕКЛАРАЦІЇ (Додаток 8 до Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), де прописано, що Декларація зареєстрована у територіальному органі Держпраці. Зазначеним порядком не встановлено строк на який видається декларація, відповідно відсутня можливість підтвердити або спростувати, що Декларація є чинною на кінцеву дату подання пропозицій.
Просимо внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до чинного законодавства та викласти вимогу в наступній редакції: «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія виданої Учаснику процедури закупівлі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці , зареєстрованої у територіальному органі Держпраці, якою підтверджено відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.08.2024, 11:14)
Замовником розглядається Ваше питання, в разі доцільності будуть внесенні зміни в тендерну документацію.
22.08.2024, 11:01
Банківська Гарантія
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, чи є можливість зменшити суму банківського забезпечення?
Тому,що 500 000 тис.грн заморозити до 150 діб- це велика сума обороту.
Переглядаючи ваші інші закупівлі,там суми банківської гарантії в рази менші, а чому на послуги з прибирання така сума?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.08.2024, 11:12)
Розмір надання забезпечення тендерної пропозиції Замовником встановлено відповідно до Законодавства України у сфері публічних закупівель.
22.08.2024, 17:08
Бюджет закупівлі
Запитання щодо лоту Послуги з прибирання (Послуги з прибиран
Шановний замовнику!

Вимогами тендерної документації передбачено надання послуг протягом 36 місяців. Розділивши загальний бюджет на 36, виходить, що місяць роботи має коштувати близько 1 млн.грн.
Загальна площа прибирання – понад 77 тис.кв.м.
Навіть за дуже грубими розрахунками (і без урахування поділу площ і географії об’єктів) - кількість осіб, яких необхідно залучити (за нормами) до виконання робіт, становитиме близько 100 осіб.
Далі, знову рахуємо все по мінімуму.
Отже, навіть якщо усіх працівників узяти на мінімальну зп (6440 грн. на руки, що нереально) - то лише фонд оплати праці складатиме близько 1,1 млн.грн. на місяць, тобто вже вище заявленого бюджету закупівлі (і це без урахування потенційних підвищень мінімальної зп протягом трьох років).
Крім того, необхідно залучити певну кількість підлогомийних машин, пилососів, щомісяця купувати витратні матеріали, миючі засоби тощо.
Таким чином, доходимо висновку, що навіть за грубим розрахунком бюджет закупівлі значно занижений.
Або ж – некоректно складене технічне завдання.
Просимо пояснити, яким чином розраховано бюджет закупівлі.
Можливо, допущено помилку?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.08.2024, 11:17)
Термін дії договору складає 36 місяців з дати укладання (п.14.1 Договору).
Строк надання послуг складає 24 місяці після отримання від Замовника письмової заявки на початок надання Послуг щодо кожного об’єкта обслуговування (далі також – Заявка)(п.3.1 Договору).