Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.08.2024 11:04. Дата останніх змін - 17.09.2024 15:48

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт надземного переходу магістрального газопроводу Кривий Ріг - Одеса 1 (ШДО-1) через Куяльницький лиман, 271 км) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-09-003178-a  
ID 933f1e736fd4443b8bbce7f5c0e00d82  
Загальна очікувана вартість закупівлі
13`645`553.33 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-25-010902-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 13`645`553.33 Гривня (без ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 409`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
09.08.24
Період уточнень
до 06.09.24
Період оскаржень
до 06.09.24
Подання пропозицій
до 09.09.24
Кваліфікація переможця
з 09.09.24
Пропозиції розглянуті
з 16.09.24
21.08.2024, 16:00
уточнення щодо виконання робіт
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, просимо відповісти на дані питання.
1. В Додатку І-а Орієнтовні обсяги робіт у п. 46 вказано, що необхідна номінальна товщина сухої плівки лакофарбового покриття – 300 мкм, загальна кількість шарів – 3, Разом з тим, в п. 47 є нанесення першого ґрунтового шару (двокомпонентне епоксидне покриття) системи антикорозійного захисного лакофарбового покриття С5.03 , товщина шару 120 мкм - 4423,07 м2, а потім в п.50 – нанесення фінішного шару товщиною 60 мкм, тобто відсутнє нанесення другого ґрунтового шару 120 мкм для 4423,07 м2.
2. В п. 24 Додатку І-а Орієнтовні обсяги робіт вказано: заміна діелектричних прокладок 3200х70 мм товщиною не менше 3мм., в п. 25 діелектрична підкладка з листового поліуретану товщиною 4,0 мм. Чи можна застосувати прокладки товщиною 3 мм., як вказано в п. 24?
3. П. 69 Додатку І-а Орієнтовні обсяги робіт передбачає розробку ґрунту екскаватором з доробкою вручну – 2 м3, чи є можливість роз’яснити де і чому необхідна розробка грунту екскаватором?
4. Просимо уточнити щодо обсягів робіт по нанесенню лакофарбового покриття на захисн. кожух із сталевої труби діаметром 108 мм, в якому розташований кабель зв'язку, чи потрібно виконувати абразивоструменеве очищення до ступеня очистки не гірше Sa 2,5 та нанесення покриття товщиною сухої плівки 300мкм. на цій трубі?
5. У зв’язку з тим, що Куяльницький лиман періодично затоплюється мінімум на 6 місяців на рік просимо розглянути можливість виконання робіт терміном до 31.12.2026 р.
6. У зв’язку з можливими змінами в документах, просимо Вас перенести термін подачі пропозиції до 03.09.2024 р.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.08.2024, 15:47)
Ваше питання потребує додаткового часу для опрацювання, у випадку необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
30.08.2024, 15:08
уточнюючі питання
Загальне запитання щодо оголошення
1. Уточніть, будь ласка, чи потрібно подавати дозвільні документи субпідрядника, якщо виконавець планує такого залучити?
2. Виходячи з заданої кількості лакофарбових матеріалів (п.33, п.36, п. 52, п. 54 Додатку І-а Орієнтовні обсяги робіт) на гратчасті і суцільні поверхні закладено приблизно 30% втрат лакофарбових матеріалів, зазвичай на гратчасті поверхні відсоток втрат сягає 40% відповідно до Операційно-технологічних карт виробників (дистриб’юторів) лакофарбових матеріалів.
3. В Додатку І-а зазначено, що знежирювання проводиться бензином. За нашим досвідом знежирювання проводиться розчинником. Чи можна замінити знежирювання бензином на знежирювання розчинником?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.09.2024, 17:24)
Добрий день! Шановний потенційний Учаснику! Відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне:

1. Уточніть, будь ласка, чи потрібно подавати дозвільні документи субпідрядника, якщо виконавець планує такого залучити?

Інформація щодо вимог при залученні субпідрядника викладена в п.4.1 Розділу 4 тендерної документації.

2. Виходячи з заданої кількості лакофарбових матеріалів (п.33, п.36, п. 52, п. 54 Додатку І-а Орієнтовні обсяги робіт) на гратчасті і суцільні поверхні закладено приблизно 30% втрат лакофарбових матеріалів, зазвичай на гратчасті поверхні відсоток втрат сягає 40% відповідно до Операційно-технологічних карт виробників (дистриб’юторів) лакофарбових матеріалів.

В п. 14.1 додатку 1 до тендерної документації вказано: «Витрата матеріалів під час нанесення системи захисного лакофарбового покриття приймається з врахуванням рекомендацій детальної поопераційної технологічної карти (завіреної виробником (дистриб’ютором) фарби) нанесення шарів захисного лакофарбового покриття та не призводить до збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі (ціни договору / загальної вартості робіт згідно договору)», а в п. 6.14 додатку 1 до тендерної документації вказано: «Кожен Підрядник, обраховуючи об’єми робіт – несе відповідальність за доцільність тих чи інших інженерних рішень та включення їх у кошторис. Разом з тим незважаючи на наявність робіт у кошторисах Підрядник зобов’язаний забезпечити надання повного обсягу робіт, передбаченого даними технічними характеристиками, ризик не включення певного комплексу робіт в кошторис лягає на Підрядника».

3. В Додатку І-а зазначено, що знежирювання проводиться бензином. За нашим досвідом знежирювання проводиться розчинником. Чи можна замінити знежирювання бензином на знежирювання розчинником?

В п. 13.5 додатку 1 до тендерної документації вказано: «Поверхня, яка підготовлена для нанесення захисного лакофарбового покриття, має бути вільна від пилу, залишків абразиву тощо з врахуванням рекомендацій виробника фарби (покриття)», а в п. 6.14 додатку 1 до тендерної документації вказано: «Кожен Підрядник, обраховуючи об’єми робіт – несе відповідальність за доцільність тих чи інших інженерних рішень та включення їх у кошторис. Разом з тим незважаючи на наявність робіт у кошторисах Підрядник зобов’язаний забезпечити надання повного обсягу робіт, передбаченого даними технічними характеристиками, ризик не включення певного комплексу робіт в кошторис лягає на Підрядника».