Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.07.2024 15:13. Дата останніх змін - 10.10.2024 10:36

«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вулиці Яровій в селищі Срібне Прилуцького району Чернігівської області» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-31-006361-a  
ID 91b46e50e072457cb41544a434fa75de  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`417`078.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Cрібнянська селищна рада  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`417`078.40 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
31.07.24
Період уточнень
до 24.08.24
Період оскаржень
до 24.08.24
Подання пропозицій
до 27.08.24
Аукціон
27.08.24
Кваліфікація переможця
з 27.08.24
Пропозиції розглянуті
з 18.09.24
Завершена
10.10.24
02.08.2024, 16:43
щодо подання Акту огляду об'єкту
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник Ваша вимога згідно Додатку 3 тендерної документації, а саме: "1.12. Довідка у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта з відміткою уповноваженої особи замовника. Для можливого огляду об’єкта учаснику необхідно подати заявку у робочий день з 8:00 до 17:00 на адресу Замовника." - є неправомірною та незаконною. Встановлюючи відповідну вимогу Ви як, Замовник порушує права Учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати акт огляду об'єкту, який підписаноуповноваженою особою Замовника. Встановлення Вами, як Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання "Акту огляду об’єкту підписаного уповноваженою особою Замовника", є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт огляду, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Також хочемо повідомити, що практика оскарження таких вимог в Антимонопольному комітеті України йде на користь Учасника, для прикладу - Рішення Комісії від 29.02.2024 № 3865-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-02-13-014189-a. Тому враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити дану вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації. Адже в разі не внесення даних змін ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на Вас.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.08.2024, 15:53)
Замовником буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації.
02.08.2024, 17:15
щодо аналогічного договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» за № 922-VIII згідно пункту 2 статті 16 визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме - 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно вищезазначеного ми не розуміємо чому Ви як Замовник йдете на порушення встановлюючи таку вимогу в додатку № 3 до тендерної докум ентації, а саме: "Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію доріг, тротуарів тощо, укладені починаючи з 2023р.". Встановлюючи дану Вимогу Ви, як Замовник порушуєте принципи здійснення публічних закупівель, які викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням, а також статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому враховуючи вищевикладене вказувати вимогу, що "Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію доріг, тротуарів тощо, укладені починаючи з 2023р." є не правомірною та дискримінаційною щодо інших Учасників, адже в такому випадку не зрозуміло чому не підхотять анадогічні договори, які укладені в інші роки, адже ремонт доріг виконується в усі роки з дотриманням будівельних норм і правил, що діють на території України. Тому враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити дану вимогу, а саме: "Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію доріг, тротуарів тощо, укладені починаючи з 2023р." шляхом внесення змін до тендерної документації. Адже в разі не внесення даних змін ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на Вас.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.08.2024, 15:53)
Замовником буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації.
02.08.2024, 17:47
щодо виконання обов’язків інженера з охорони праці за сумісництвом
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник поясніть відповідно до якого законодавства України Ви встановлюєте таку вимогу, як - "У випадку, якщо, кількість залучених до виконання робіт працівників, що є наявними у штаті учасника, є меншою 50 чоловік, допускається залучення працівника, який виконує обов’язки інженера з охорони праці за сумісництвом.". Чому на підприємстві зі штатною кількістю працівників меншою за 50 чоловік обов'язки інженера з охорони праці повинна виконувати людина лише за сумісництвом, адже виконувати обов'язки інженера з охорони праці можно як за сумісництвом так і за суміщенням посад згідно законодавства України. Тому, щоб Ви як Замовник не брали на себе порушення принципів здійснення публічних закупівель, які викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням, а також статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію виклавши Вашу вимогу в наступній редакції: "У випадку, якщо, кількість залучених до виконання робіт працівників, що є наявними у штаті учасника, є меншою 50 чоловік, допускається залучення працівника, який виконує обов’язки інженера з охорони праці за сумісництвом або за суміщенням посад.". Адже в разі не внесення даних змін ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на Вас.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.08.2024, 15:53)
Замовником буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації.
02.08.2024, 18:08
наявність знань із охорони праці, а саме НПАОП 0.00-4.12-05 по кожному з зазначених працівників у довідці
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник відповідно до Постанови "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та Закону України "Про публічні закупівлі", а саме абзацу 2 пункту 2 статті 16 ЗУ передбачено: "наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено встановлення дотримання вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із охорони праці, а саме НПАОП 0.00-4.12-05 по кожному з зазначених працівників у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи це Ви як Замовник свідомо йдете на порушення законодавства України встановлюючи дискримінаційні вимоги, які обмежують коло учасників. Хочемо нагадати принципи здійснення публічних закупівель, які викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням, а також статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити дану вимогу з додатку 3 тендерної документації, а саме: "Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із охорони праці, а саме НПАОП 0.00-4.12-05 по кожному з зазначених працівників у довідці." шляхом внесення змін до тендерної документації. Адже в разі не внесення даних змін ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на Вас.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.08.2024, 15:54)
Замовником буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації.
02.08.2024, 19:46
наявність працівників ключових посад - інженер з проєктно-кошторисної роботи
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник в Додатку 3 тендерної документації Ви встановлюєте таку вимогу, а саме: "У переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково мають бути наявні працівники ключових посад інженерно-технічного складу: - Інженер з проєктно-кошторисної роботи". Згідно Вашого обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі робіт, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі яке оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) Ви вказуєте, що у Вас є позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вулиці Яровій в селищі Срібне Прилуцького району Чернігівської області» в зв'язку з цим постає питання навіщо в складі штатних працівників підприємства Ви требуєте наявність Інженера з проєктно-кошторисної роботи. Адже згідно законодавства України: 1) рішення про виготовлення проектної документації чи кошторисної документації приймає Замовник в залежності від складності об’єкту; 2) проектна документація та кошторисна документація може виготовлятися безпосередньо Замовником чи за його дорученням (завданням) проектними організаціями; 3) в разі замовлення проектної документації в проектній організації Замовник, на підставі акту обстеження, дефектних актів, розробляє завдання на розробку проектної документації, завдання на розробку проектної документації на ремонт об’єктів розробляється і погоджується підрозділами Замовника. Отже враховуючи вищевикладене наявність у штаті Інженера з проєктно-кошторисної роботи - це потреба Замовника відповідно до законодавства України. Враховуючи вищевикладене і принципи здійснення публічних закупівель, які викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням, а також статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу: "У переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково мають бути наявні працівники ключових посад інженерно-технічного складу: - Інженер з проєктно-кошторисної роботи". шляхом внесення змін до тендерної документації. Адже в разі не внесення даних змін ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на Вас.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.08.2024, 15:54)
Замовником буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації.
02.08.2024, 19:55
щодо - Інженер з техніки безпеки/(інженер з охорони праці) з наданням посвідчення
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник в Додатку 3 тендерної документації Ви встановлюєте таку вимогу, а саме: "У переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково мають бути наявні працівники ключових посад інженерно-технічного складу: - Інженер з техніки безпеки/(інженер з охорони праці) з наданням посвідчення". Просимо Вас додати вислів або інша особа, яка виконує такі функції, так як обов'язки інженера з охорони праці можно виконувати за сумісництвом або за суміщенням посад. Тому враховуючи вищевикладене внесіть зміни в тендерну документацію виклавши дану вимогу в такому змісті, а саме: "У переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково мають бути наявні працівники ключових посад інженерно-технічного складу: - Інженер з техніки безпеки/(інженер з охорони праці) або інша особа, яка виконує такі функції". Також надайте пояснення яке посвідчення повинне бути в інженера з охорони праці.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.08.2024, 15:54)
Замовником буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації.
02.08.2024, 20:34
наявність працівників, а саме: Інженер з нагляду за будівництвом/(інженер з технічного нагляду (будівництво)) та Інженер з якості
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник в Додатку 3 тендерної документації Ви встановлюєте таку вимогу, а саме: "У переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково мають бути наявні працівники ключових посад інженерно-технічного складу: - Інженер з нагляду за будівництвом/(інженер з технічного нагляду (будівництво)) та - Інженер з якості". Доводимо до Вашого відома, що якість ремонту доріг повинна відповідати - Порядоку здійснення контролю якості утримання та ремонту автомобільних доріг, дата прийняття: 03.07.2007 року, а також "СОУ 42.1-37641918-087:2019 Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього господарства". Враховуючи вищевикладене просимо внести зміни в Додатку 3 тендерної документації, а саме у вимогу: "У переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково мають бути наявні працівники ключових посад інженерно-технічного складу: - Інженер з нагляду за будівництвом/(інженер з технічного нагляду (будівництво)) та - Інженер з якості" і лишити лише одну посаду так як ці дві посади контролюють якість дорожніх робіт і штучно обмежують коло учасників. В зв'язку з цим нагадуємо Вам принципи здійснення публічних закупівель, які викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням, а також статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та лишити лише одну посаду яка контролює якість виконання робіт. Адже в разі не внесення даних змін ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на Вас.

Також хочемо нагадати, що Замовник здійснює технічний нагляд за дотриманням вимог будівельних норм, організації та технології виконання дорожньо- будівельних робіт підрядною організацією. Він має право здійснювати цей контроль за допомогою груп інженерного супроводження проєкту будь-якої спеціалізованої організації на конкурсній основі та на підставі договору, який укладається з: а) інженером з технічного нагляду; б) інженером-консультантом; в) суб’єктом господарювання, у складі якого працює інженер з технічного нагляду або інженер-консультант. У разі залучення замовником інженера-консультанта закупівлі дорожніх консультаційних послуг проводяться відповідно до Закону.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.08.2024, 15:54)
Замовником буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації.
07.08.2024, 09:37
невідповідність технічного завдання ДБН
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до додатку 1 тендерної документації (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) відомістю обсягів робіт (позиція 6) передбачено "Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші (Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 2) із застосуванням укладальників асфальтобетону при середній товщині шару 1,2 см" . Враховуючи вищезазначене просимо надати роз'яснення щодо фізичної можливості та якісного виконання даного виду робіт, так як згідно ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво" Додаток Ж вимагає мінімальну товщину шару дорожнього одягу для дрібнозернистого асфальтобетону - 3 сантиметри.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.08.2024, 13:50)
Сфера застосування ДБН В.2.3-4:2015 не розповсюджується на контроль за товщиною вирівнюючого шару, оскільки цей шар не є конструктивним елементом дорожнього одягу (основи або покриття). Вирівнюючий шар має функцію коригування профілів дороги, а не формування конструктивної частини покриття.

1. ДБН В.2.3-4:2015 вимагає контролю за товщиною конструктивних шарів (основа, покриття), але не регулює товщину вирівнюючих шарів. Оскільки вирівнюючий шар не є частиною конструктивних шарів, його товщина не контролюється відповідно до цих норм.
2. У нормативних документах Укравтодору не передбачена специфічна методика для визначення обсягів вирівнюючого шару на стадії експлуатації дороги, оскільки товщина такого шару може варіюватися. Обсяг фактично укладеного вирівнюючого шару визначається під час виконання робіт і фіксується у відповідному журналі та актах.
3. Прийняття робіт по влаштуванню вирівнюючого шару оформлюється Актом на закриття прихованих робіт. Цей акт підтверджує відповідність виконаних робіт проєктній документації, стандартам і технічним умовам.
Отже, контроль за товщиною вирівнюючого шару не передбачено ДБН В.2.3-4:2015, оскільки він не є частиною конструктивних шарів дорожнього одягу. Згідно дефетного акту прийнята середня товщина 1.2 см., яка слугує усередненим показником під час виконання робіт що буде змінюватись в залежності від ділянки дороги та її профілю. Товщина влаштування вирівнювального шару під час виконання робіт приймається 50.4 т., та по завершенню підтверджується відповідним Актом.