Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.07.2024 17:07. Дата останніх змін - 17.09.2024 14:22

Капітальний ремонт з заходами енергозбереження, енергоефективності, термомодернізацією Новопетрівської Гімназії № 1 Петрівської сільської ради за адресою Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, будинок 52 (будівлі літер А, Д та Е), -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-12-009607-a  
ID 5a1da47501234fa9a388b8f08bc82de1  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-07-12-010218-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
11`513`606.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Петрівський ліцей Петрівської сільської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 11`513`606.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
12.07.24
Період уточнень
до 23.08.24
Період оскаржень
до 23.08.24
Подання пропозицій
до 26.08.24
Аукціон
26.08.24
Кваліфікація переможця
з 26.08.24
Пропозиції розглянуті
з 30.08.24
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 03.09.24
Процедуру призупинено через скаргу
22.07.2024, 15:00. ID: UA-2024-07-12-009607-a.c1
Скарга до АМКУ
ТОВ "АЛЬППРОМ"
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Замовник встановив дискримінаційні умови, які не дають Скаржнику можливість прийняти участь в закупівлі
Порядковий номер пункту скарги: 1
Щодо огляду об'єкту
Опис суті пункту скарги
Умовами додатку 2 до ТД вимагається здійснити огляд об'єкта перед подачею тендерної пропозиції є обов'язковим. Огляд об'єкта проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника щодня з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв., крім суботи та неділі. Учасник у складі тендерної документації повинен надати Акт про огляд об’єкту завірений печатками і підписами уповноважених осіб. Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з знайомлювальною поїздкою. За таких умов, Замовник може не допустити учасника до огляду об’єкта та не підписати відповідний акт візуального огляду об’єкту, що в подальшому може призвести до відхилення Пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Крім того, підписуючи акт огляду у Замовника, учасник ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 Закону, яка передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи. Звертаємо увагу, що дана умова неодноразово оскаржувалася і були винесені відповідні рішення Комісії АМКУ.
Класифікація порушення
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати Замовника прибрати вимогу про огляд об'єкту та надання підписаного акту огляду в складі пропозиції
Доказ Рішення щодо огляду об'єкту
Порядковий номер пункту скарги: 2
Щодо МТБ, що знаходиться на території Петрівської територіальної громади
Опис суті пункту скарги
Пунктом 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до ТД вимагається надати документи, що підтверджують право власності учасника на складське або виробниче приміщення, що знаходиться на території Петрівської територіальної громади (якщо зазначені приміщення є власністю учасника) або надати договір оренди складських або виробничих приміщень, терміном оренди, який закінчується не раніше, ніж до закінчення виконання робіт (у разі якщо приміщення не є власністю Учасника). Дана вимога є дискримінаційна по відношенню до Скаржника, оскільки він має офісні та виробничі приміщення, але вони знаходять не на території Петрівської територіальної громади. Крім того договір оренди офісного приміщення закінчується 30.09.2024, що також не відповідає умовам ТД. За таких умов прийняти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники які мають приміщення на території Петрівської територіальної громади. Що обмежує конкуренцію та є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Звертаємо увагу, що дана умова неодноразово оскаржувалася і були винесені відповідні рішення Комісії АМКУ.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати Замовника прибрати вимогу про знаходження складських або виробничих приміщеннь, на території Петрівської територіальної громади та терміну дії договорів оренди
Доказ Рішення щодо місцезнаходження МТБ
Доказ Договір оренди офісу
Доказ Документи власність виробничі і складські приміщення
Порядковий номер пункту скарги: 3
Щодо посади Головного інженера з охорони праці та його стажу
Опис суті пункту скарги
Пунктом 2.3.2. вимагається підтвердити наявність головного інженера з охорони праці – (з вищою освітою та досвідом роботи на посаді головного інженера з охорони праці не менше 5 років). Відповідно до класифікатора професій - https://www.me.gov.ua/Profession/List?lang=uk-UA&id=d4162ef8-2771-4ac5-99ef-1d4b6f5336af&tag=KlasifikatorProfesii-Poshuk, немає такої професії/посади як головний інженер з охорони праці. Є посада інженер з охорони праці. Скаржник в штаті має відповідного працівника, але його стаж роботи менший ніж 5 років. За таких умов Скаржник не зможе прийняти участь в закупівлі, що є дискримінацією по відношенню до нього. Звертаємо увагу, що дана умова неодноразово оскаржувалася і були винесені відповідні рішення Комісії АМКУ.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати Замовника прибрати вимогу про стаж Головного інженера з охорони праці та виправити назву посади відповідно до класифікатора професій.
Доказ Наказ на прийняття на роботу інженера з ОП
Доказ Копія трудової книжки інженера з ОП
Доказ Рішення щодо стажу
Порядковий номер пункту скарги: 4
Щодо вартості закупівлі
Опис суті пункту скарги
Згідно інформації, що міститься на майданчику вартість закупівлі становить 11 513 606,00 грн. без ПДВ, але Замовник у відповідь на питання повідомив, що вартість закупівлі становить 11 513 606,00 грн. з ПДВ. Що, в свою чергу, не відповідає інформації вказаній на майданчику. За таких умов Скаржник не зможе правильно оцінити і подати тендерну пропозицію, оскільки не зрозуміло все таки чи вказувати пропозицію з ПДВ чи без нього. Звертаємо увагу, що закупівля з таким предметом вже проводилася в минулому році і вартість вказувалася з ПДВ. Посилання на минулу закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-10-012122-a.
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати виправити вартість закупівлі або відмінити закупівлю в зв'язку з порушенням, що неможливо виправити.
Доказ Скриншот запитання і відповіді на нього
Доказ Скришот вартості закупівлі на майданчику
Дата розгляду скарги30.07.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Відповідь АМКУ на рішення №13562-р\пк-пз від 09.08.2024р
Дата виконання рішення замовником: 23.08.2024 16:28
Виконана замовником