Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.07.2024 13:50. Дата останніх змін - 15.09.2024 10:20

ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-05-006418-a  
ID 6332300f58c14309b1d0c986c08eee97  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`235`243.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`235`243.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
05.07.24
Період уточнень
до 07.08.24
Період оскаржень
до 07.08.24
Подання пропозицій
до 10.08.24
Аукціон
12.08.24
Кваліфікація переможця
з 12.08.24
Пропозиції розглянуті
з 13.09.24
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 15.09.24
Процедуру призупинено через скаргу
12.07.2024, 18:15
Уточнення технічних вимог
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ЛІФТІВ" Додатку № 3 до тендерної документації зазначено "Кількість поверхів/зуп 4/4" та "Висота підйому 9,9 м". В розділах № 1 (Демонтажні роботи) та № 2 (Монтажні роботи) обсягу робіт зазначено "(Демонтаж) Демонтаж лiфта зi швидкiстю руху кабiни до 1 м/с вантажопiдйомнiстю 630 кг на 12 зупинок, висота шахти 38 м" та "Монтаж ліфта зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопідйомністю 630 кг на 12 зупинок, висота шахти 38 м" відповідно.
Кількість зупинок прирівнюється до кількості поверхів. Також встановлено невідповідність в цифрах висоти підйому / висоти шахти.
Якщо ліфтова шахта у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336 містить 4 поверхи/4 зупинки та висоту підйому 9,9 м, чому тоді обсяг робіт розрахований на 12 зупинок та з висотою шахти 38 м. Даний факт свідчить про підготовку з боку замовника кошторису з порушеннями та відповідним завищенням оголошеної вартості закупівлі.
Просимо врахувати даний факт та прийняти всіх необхідних заходів щодо усунення виявлених порушень з дотриманням чинного законодавства України.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.07.2024, 16:23)
Добрий день!
На питання про невідповідність технічних вимог та тендерної документації в цифрах висоти підйому/ висоти шахти та кількості зупинок ліфту, вважаємо за необхідне надати роз’яснення:
Договірна ціна була розрахована згідно проектно-кошторисної документації 248-00-24/К4 та ресурсних елементних кошторисні норм України
Ресурсні елементні кошторисні норми на монтажні роботи є обов'язковими для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної власності. Отримані на підставі РЕКНму дані про склад та обсяг ресурсів можуть бути використані для визначення тривалості робіт, складання різної технологічної документації, встановлення норм списання матеріалів.
Дані норми ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Міністерства розвитку громад та територій України 31.12.2021 № 374
Нормою КМ3-560-2 передбачено монтаж ліфта зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопідйомністю 630 кг на 12 зупинок, висота шахти 38 м, але виходячи з характеристик ліфту були застосовані норми :
КМ3-560-4 - уточнює кількість зупинок ліфта - менше зазначеної в характеристиці, зменшувати для ліфтів пасажирських вантажопідйомністю до 630 кг, та
КМ3-560-6 - уточнює висоту шахти ліфта - менше зазначеної в характеристиці, зменшувати для ліфтів пасажирських вантажопідйомністю до 630 кг

Згідно положень Збірника № 3 На «ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНЕ УСТАТКУВАННЯ»
П.2.5.1.5 Висота шахти у нормах на ліфт обчислена від дна приямка до перекриття над шахтою. При більшій або меншій висоті шахти, проти передбачених характеристикою на ліфт, додавати або зменшувати норми "За кожен метр висоти шахти" незалежно від числа зупинок, тобто за різницю в метрах між фактичною та розрахунковою висотою шахти, передбаченою у нормах на ліфт.
23.07.2024, 18:37
третя сторона
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник
Відповідно постанови КМУ №687 та інших нормативних документів експерт технічний з промислової безпеки та фахівець з неруйнівного контролю не мають брати участь у проектуванні, виготовленні, постачанні, придбанні, володінні, користуванні, монтажі, налагоджуванні, технічному обслуговуванні, капітальному ремонті, модернізації, реконструкції чи заміні цього або аналогічного обладнання та мають бути незалежним суб’єктом господарювання та виконувати роботи у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Враховуючи вище написане, прошу з тендерної документації видалити вимоги до учасника щодо: п.3 Додатку 2 Довідка у довільній формі про наявність працівників: - експерт технічний з промислової безпеки; - фахівець з неруйнівного контролю; Копію посвідчення експерта технічного з промислової безпеки щодо надання права на проведення технічного огляду та експертного обстеження ліфтів; Копію діючого сертифікату(-ів) фахівця з неруйнівного контролю, який підтверджує, що особа сертифікована згідно вимог стандарту ISO 9712:2012 щодо візуального, магнітного, капілярного та ультразвукового методу контролю, виданий органом з сертифікації персоналу будівельної галузи
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.07.2024, 09:10)
Добрий день!
На Ваше звернення від 23.07.2024 повідомляємо, що Ваші побажання будуть враховані, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
31.07.2024, 10:19
ДСТУ ISO 10012:2005 "Система керування вимірюванням"
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник,
В Розділу 3 п. 4 тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2015 "Система керування вимірюванням",
але станом на 2024 рік акредитовані органи відповідно до умов нормативного документу ДСТУ ISO 10012:2015 видають СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015.
Чи буде вважатись це помилкою, та відповідно призведе до дискваліфікації?
Просимо надати пояснення, відповідно до нормативних документів на які ви посилаєтесь для надання саме Сертифікату ДСТУ ISO 10012:2015
Дякуємо
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.08.2024, 15:39)
Шановний Учаснику! Щиро дякуємо за Ваше зацікавлення нашою закупівлею.
В розділі 3 п. 4 тендерної документації, вказаний саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний.
Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
01.08.2024, 15:56
ДСТУ ISO 10012:2005 "Система керування вимірюванням"
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник,
відповідно до умов нормативного документу ДСТУ ISO 10012:2015 "Система керування вимірюванням", Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 також установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
Це два рівноправних аналогічних документів.
Ви не обґрунтували правомірність надання саме сертифікату та необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог документації у вказаній редакції.
Ваші дії свідчать про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників.
Просимо Вас надати пояснення саме НА ЯКИЙ НОРМАТИВНИЙ АКТ посилаєтесь при визначенні вимоги.
Наголошуємо, що це два однакових аналогічних документа.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.08.2024, 15:16)
Шановний Учаснику!
Щиро дякуємо за Ваше зацікавлення нашою закупівлею.
В розділі 3 п. 4 тендерної документації, вказаний саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний. Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 є взаємозамінний свідоцтву ДСТУ ISO 10012:2015.
На випадок, якщо учасником буде надано СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 це не призведе до дискримінації учасника .
Додатково повідомляємо, що будуть внесені зміни до ТД.