Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.05.2024 09:53. Дата останніх змін - 18.06.2024 10:29

Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду по вул. Героїв Майдану 109-113 з заїздом з сторони вул. Героїв Майдану (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-20-000748-a  
ID 3d44374acdad4c8084a857153b91e95e  
Загальна очікувана вартість закупівлі
12`404`72760 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 12`404`727.60 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 62`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.05.24
Період уточнень
до 01.06.24
Період оскаржень
до 01.06.24
Подання пропозицій
до 04.06.24
Кваліфікація переможця
з 04.06.24
Пропозиції розглянуті
з 07.06.24
Завершена
18.06.24
28.05.2024, 17:33
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Звертаємо Вашу увагу, що вказані Вами вимоги щодо підтвердження виконання аналогічних договорів обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Неправомірно вимагати від учасників підтвердження виконання аналогічного договору з конкретним замовником або з конкретною категорією підприємств. Ваша вимога щодо підтвердження виконання виключно із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» є такою, що порушує принципи проведення публічних закупівель.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.05.2024, 16:59)
Шановний учаснику! Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником встановлено відповідно до норм статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє вимагати від учасників наявність досвіду виконання більше ніж одного аналогічного договору.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
28.05.2024, 17:34
Щодо внесення змін
Загальне запитання щодо оголошення
Замовнику, просимо обгрунтувати потребу саме у 3ох аналогічних договорах та виконанні всіх вказаних Вами робіт в кожному з них. Чи не здається Вам ця вимога є дискримінаційною? Із переліком робіт в технічній специфікації та предметом даної закупівлі повністю очевидно, що дана вимога не є виправданою. Також застосування вимоги щодо того, що аналогічним договором є договір укладений із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, які мали аналогічний досвід. Замовник не має права встановлювати обмеження характеристик аналогічного договору. Просимо внести зміни та усунунути дані вимоги або ж ми звертатимемось до АМКУ у зв'язку із порушенням чинного законодавства.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.05.2024, 16:59)
Шановний учаснику! Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником встановлено відповідно до норм статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє вимагати від учасників наявність досвіду виконання більше ніж одного аналогічного договору.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
29.05.2024, 14:14
РОЗ'ЯСНЕННЯ
Загальне запитання щодо оголошення
просимо надати роз'яснення щодо формування кваліфікаційних критеріїв. чому застосовані саме такі умови для підтвердження аналогічного договору? чому наявність 1 аналогіччного договору не може підтвердити даний критерій? чому вибрані саме такі роботи для підтвердження? чому тільки державний замовник? чи не здається вам, що в даному кваліфікайному критерії надто велика концентрація дискримінаційних вимог???? чи ознайомлювались ви коли небудь із чинним законодаством та практикою АМКУ? ВИМАГАЄМО ЧІТКУ ВІДПОВІДЬ НА КОЖНЕ ІЗ ЗАПИТАНЬ ТА ВНЕСЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ЗМІН ЗАДЛЯ ПРИВЕДЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ВІДПОВІДНОСТІ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ. ТАКОЖ ПРОСИМО НЕ ЗАТЯГУВАТИ ЧАС.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.05.2024, 16:59)
Шановний учаснику! Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником встановлено відповідно до норм статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє вимагати від учасників наявність досвіду виконання більше ніж одного аналогічного договору.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
31.05.2024, 17:41
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Загальне запитання щодо оголошення
Підкажіть, будь ласка, чим "приватний" замовник за аналогічним договором відрізняється від замовника за п.11 ч. 1 ст.1 ?? Чому сила договору з ТОВ менша від договору з державним замовником? Чому ви керуєтесь не законодавством, а на ваш розсуд встановлюєте необгрунтовані критерії????
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.06.2024, 09:46)
Шановний учаснику! Встановлення замовником такої вимоги нівелює ризики підробки документів про досвід недобросовісними учасниками закупівель, натомість досвід роботи із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» дає можливість перевірити та підтвердити достовірність наданої учасником інформації, в тому числі з відкритих джерел.
31.05.2024, 17:46
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Загальне запитання щодо оголошення
Замовнику, слушні питання отримуєте. Чи не вважаєте Ви, що вимога щодо підтвердження наявності аналогічного договору можлива тільки із замовниками у розумінні п.11 ч.1 ст.1 дорівнює встановленні вимоги з підтвердженням досвіду з конкретними типами установ, що вважається дискримінацією???
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.06.2024, 09:46)
Шановний учаснику! Встановлення замовником такої вимоги нівелює ризики підробки документів про досвід недобросовісними учасниками закупівель, натомість досвід роботи із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» дає можливість перевірити та підтвердити достовірність наданої учасником інформації, в тому числі з відкритих джерел.