Процедура закупівлі оголошена 13.05.2024 16:34. Дата останніх змін - 03.06.2024 12:47
Електрична енергія для потреб об’єктів КПТМ «БОРИСПІЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-05-13-009479-a | |
| ID | 6dd25b00442f4db19ad0e8af8d21f8e8 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
8`433`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
09310000-5 Електрична енергія
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "БОРИСПІЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 8`433`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
13.05.24
Період уточнень
до 18.05.24
Період оскаржень
до 18.05.24
Подання пропозицій
до 21.05.24
Аукціон
21.05.24
Кваліфікація переможця
з 21.05.24
Пропозиції розглянуті
з 27.05.24
Завершена
03.06.24
13.05.2024, 16:43
Маржа
Загальне запитання щодо оголошення
Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року із змінами від 02.04.2024 року № 382. У пункті 28 зазначено, що: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі". Враховуючи вище зазначен просимо Вас привести у відповідність тендерну документацію відповідно до діючого законодавства.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.05.2024, 09:16)
Дякуємо за ваше запитання та повідомляємо про наступне:
У тендерній документації наведений розрахунок ціни пропозиції. В даному розрахунку зазначається, що ЦПРОГН.РДН – прогнозована ціна РДН, грн./кВт*год без ПДВ, визначена як середньозважена ціна електричної енергії на РДН за квітень 2024 року та зазначена на сайті ДП «Оператора ринку» (https://www.oree.com.ua/).
Зазначена прогнозована ціна використовується з метою створення однакових умов для всіх учасників закупівлі та уникнення необґрунтованого заниження ціни. Разом з тим учасник регулює вартість своїх послуг маржою (вартість послуг Постачальника) запропонованою учасником.
Використання у формулі значення ЦПРОГН.РДН дозволяє встановити переможця тендеру, який запропонував найменшу ціну, коригуючи вартість своїх послуг маржою, на яку не встановлюється обмеження (може бути від’ємною величиною).
Таким чином стале значення ЦПРОГН.РДН не є порушенням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року із змінами від 02.04.2024 року № 382, зокрема пункту 28 "Порядок проведення відкритих торгів" даної Постанови де зазначено, що: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі", а встановлює рівні умови для всіх учасників закупівлі. Разом з тим нижня межа ціни тендерної пропозиції регулюється учасниками маржою, тобто вартістю послуг постачальника.
У тендерній документації наведений розрахунок ціни пропозиції. В даному розрахунку зазначається, що ЦПРОГН.РДН – прогнозована ціна РДН, грн./кВт*год без ПДВ, визначена як середньозважена ціна електричної енергії на РДН за квітень 2024 року та зазначена на сайті ДП «Оператора ринку» (https://www.oree.com.ua/).
Зазначена прогнозована ціна використовується з метою створення однакових умов для всіх учасників закупівлі та уникнення необґрунтованого заниження ціни. Разом з тим учасник регулює вартість своїх послуг маржою (вартість послуг Постачальника) запропонованою учасником.
Використання у формулі значення ЦПРОГН.РДН дозволяє встановити переможця тендеру, який запропонував найменшу ціну, коригуючи вартість своїх послуг маржою, на яку не встановлюється обмеження (може бути від’ємною величиною).
Таким чином стале значення ЦПРОГН.РДН не є порушенням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року із змінами від 02.04.2024 року № 382, зокрема пункту 28 "Порядок проведення відкритих торгів" даної Постанови де зазначено, що: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі", а встановлює рівні умови для всіх учасників закупівлі. Разом з тим нижня межа ціни тендерної пропозиції регулюється учасниками маржою, тобто вартістю послуг постачальника.