Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.05.2024 16:55. Дата останніх змін - 27.06.2024 18:55

Обладнання для благоустрою території (контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів 1100 літрів) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-10-010559-a  
ID c77f7ce8c5e84a6ab6930377e7769e99  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-05-09-010846-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Згідно з технічною специфікацією

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 500`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.05.24
Період уточнень
до 02.07.24
Період оскаржень
до 02.07.24
Подання пропозицій
до 05.07.24
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
08.07.24
16.05.2024, 16:45. ID: UA-2024-05-10-010559-a.c1
Скарга до АМКУ
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Порядковий номер пункту скарги: 1
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
1) В Додатку 3 (таблиця 1) тендерної документації встановлено: Параметри: Загальна висота: від 1300 до 1340 мм. Загальна ширина: від 1370 до 1780 мм. Загальна глибина: від 1080 до 1090 мм.
Класифікація порушення
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Видалити? Параметри: Загальна висота: від 1300 до 1340 мм. Загальна ширина: від 1370 до 1780 мм. Загальна глибина: від 1080 до 1090 мм.
Опис суті пункту скарги
Доказ Додаток 1 - Стандарт_EN_840-2.pdf
відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Порядковий номер пункту скарги: 2
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
2) В Додатку 3 (таблиця 1) тендерної документації встановлено: Гладкі стінки ємності (без тиснення)
Класифікація порушення
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Видалити: Гладкі стінки ємності (без тиснення)
Опис суті пункту скарги
Доказ Додаток 1 - Стандарт_EN_840-2.pdf
відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Порядковий номер пункту скарги: 3
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
3) В Додатку 3 (таблиця 1) тендерної документації встановлено: Жовтий (RAL 1021) – 50 шт. Зелений (RAL 6011) – 13 шт.
Класифікація порушення
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Видалити: RAL 1021 RAL 6011
Опис суті пункту скарги
Доказ Додаток 1 - Стандарт_EN_840-2.pdf
Стандартом EN 840-2 не зазначено, що контейнери повинні мати кольори: жовтий відтінок RAL 1021; зелений відтінок RAL 6011
Порядковий номер пункту скарги: 4
Замовником вимагається документ, що не передбачений чинним законодавством України.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
4) В Додатку 3 тендерної документації встановлено, що для підтвердження технічних характеристик запропонованого Товару у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику: Копія сертифікату відповідності EN 840-2.
Класифікація порушення
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 3 до тендерної документації вимоги як такі, що є дискримінаційними: Копія сертифікату відповідності EN 840-2.
Опис суті пункту скарги
Доказ Додаток 1 - Стандарт_EN_840-2.pdf
В тексті EN 840-2 вказано, що відповідно до внутрішнього регламенту CEN/CENELEC національні стандарти організацій наступних країн зобов'язані реалізувати цей Європейський стандарт: Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, колишня Югославська Республіка Македонія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Туреччина і Великобританія. Отже, виходячи із вище зазначеного відсутнє зобов’язання, що в Україні EN 840-2 мають бути реалізовані як стандарти.
Порядковий номер пункту скарги: 5
Замовником вимагається документ, що не передбачений чинним законодавством України.
Замовником вимагається документ, що не передбачений чинним законодавством України.
5) В Додатку 3 тендерної документації встановлено, що Учасник повинен підтвердити стійкість контейнерів до механічних впливів, низьких температур, УФ-випромінювання та хімічних речовин міжнародним сертифікатом якості, що підтверджує відповідність стандартам EN 840 і RAL-GZ. Встановлена вимога щодо «міжнародного сертифікату якості, що підтверджує відповідність стандартам EN 840 і RAL-GZ» є дискримінаційною та такою що порушує чинне законодавство України.
Класифікація порушення
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Видалити: Учасник повинен підтвердити стійкість контейнерів до механічних впливів, низьких температур, УФ-випромінювання та хімічних речовин міжнародним сертифікатом якості, що підтверджує відповідність стандартам EN 840 і RAL-GZ.
Опис суті пункту скарги
Доказ Додаток 1 - Стандарт_EN_840-2.pdf
EN 840 не є обов’язковими стандартами в Україні. В Україні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює порядок проведення випробувань згідно EN 840 та отримання відповідного міжнародного сертифікату EN 840. Крім того в Україні відсутні установи, організації, що видають міжнародні сертифікати згідно EN 840-2.
Доказ Додаток 3 Рішення від 15.11.2022 № 6733 (3).pdf
надаємо для ознайомлення аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6733-р/пк-пз від 15.11.2022 щодо дискримінаційної вимоги надання актуального сертифікату RAL GZ.
Дата розгляду скарги28.05.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 27.06.2024 18:54
Виконана замовником
16.05.2024, 20:09. ID: UA-2024-05-10-010559-a.a2
Скарга до АМКУ
ТОВ "НВП "Укрресурс"
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Обладнання для благоустрою території (контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів 1100 літрів)
Порядковий номер пункту скарги: 1
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
відповідні обмеження не передбачені стандартом EN 840-2
1) В Додатку 3 (таблиця 1) тендерної документації встановлено: Параметри: Загальна висота: від 1300 до 1340 мм. Загальна глибина: від 1080 до 1090 мм
Класифікація порушення
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Опис суті пункту скарги
Доказ Додаток 2 - Стандарт_EN_840-2
відповідні обмеження не передбачені стандартом EN 840-2, . Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Опис суті пункту скарги
Доказ Додаток 3. паспорт_TD 1100 DIN SL
відповідні обмеження не передбачені стандартом EN 840-2. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Дата розгляду скарги28.05.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 27.06.2024 18:55
Виконана замовником