Процедура закупівлі оголошена 01.04.2024 19:17. Дата останніх змін - 01.05.2024 12:49
М’ясо яловичини в блоках свіжоморожене -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-04-01-011036-a | |
| ID | a1667a4cf0a946c2bf144077325ee989 |
Очікувана вартість закупівлі
129`500`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина 3078 Національної гвардії України | |
| Очікувана вартість закупівлі | 129`500`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`295`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 3`885`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
01.04.24
Період уточнень
до 05.04.24
Подання пропозицій
до 15.04.24
Аукціон
15.04.24
Кваліфікація переможця
з 15.04.24
Пропозиції розглянуті
з 22.04.24
Завершена
01.05.24
02.04.2024, 17:01
Шановний замовнику! Просимо внести зміни та надати нам, як потенційному учаснику, роз’яснення яким чином, ми маємо виконати наступні вимоги оголошення:
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику!
Просимо внести зміни та надати нам, як потенційному учаснику, роз’яснення яким чином, ми маємо виконати наступні вимоги оголошення:
1. Вимоги Замовника згідно яких виготовляються/постачаються товари – ГСТУ 46.019 — 2002 «Блоки із м'яса та субпродукти заморожені. Технічні умови» (!!!) та Технічний опис (Додаток №2 до Договору).
2. Предмет закупівлі – М'ЯСІ БЛОКИ З ЯЛОВИЧИНИ СВІЖОМОРОЖЕНІ І СОРТУ повинно відповідати нормативному документу на цей вид продукції (предмет закупівлі): ГСТУ 46.019 – 2002 (!!!)«Блоки із м’яса та субпродуктів заморожені. Загальні Технічні умови».
3. Сканований оригінал протоколу досліджень (випробувань) на ім’я учасника або виробника чи експертного висновку на ім’я учасника або виробника про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, виданий 2024 році.
Зазначені вище вимоги не узгоджуються між собою, оскільки товар має відповідати ГСТУ (!!!), а пропозиція має містити протокол досліджень (випробувань)/ експертний висновок про відповідність вимогам нормативного документа: ДСТУ(!!!).
Поясніть, будь ласка, яким чином учасникам виконувати дані вимоги та за необхідності внесіть зміни до оголошення.
Просимо внести зміни та надати нам, як потенційному учаснику, роз’яснення яким чином, ми маємо виконати наступні вимоги оголошення:
1. Вимоги Замовника згідно яких виготовляються/постачаються товари – ГСТУ 46.019 — 2002 «Блоки із м'яса та субпродукти заморожені. Технічні умови» (!!!) та Технічний опис (Додаток №2 до Договору).
2. Предмет закупівлі – М'ЯСІ БЛОКИ З ЯЛОВИЧИНИ СВІЖОМОРОЖЕНІ І СОРТУ повинно відповідати нормативному документу на цей вид продукції (предмет закупівлі): ГСТУ 46.019 – 2002 (!!!)«Блоки із м’яса та субпродуктів заморожені. Загальні Технічні умови».
3. Сканований оригінал протоколу досліджень (випробувань) на ім’я учасника або виробника чи експертного висновку на ім’я учасника або виробника про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, виданий 2024 році.
Зазначені вище вимоги не узгоджуються між собою, оскільки товар має відповідати ГСТУ (!!!), а пропозиція має містити протокол досліджень (випробувань)/ експертний висновок про відповідність вимогам нормативного документа: ДСТУ(!!!).
Поясніть, будь ласка, яким чином учасникам виконувати дані вимоги та за необхідності внесіть зміни до оголошення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.04.2024, 16:19)
Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни.
03.04.2024, 22:16
Невідповідність та некоректність вимог Замовника
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Під час вивчення Оголошення про спрощену закупівлю та Додатків до оголошення, нами встановлено ряд невідповідностей вимог Замовника до потенційних учасників процедури, які не регламентуються нормативними документами, а саме:
1. Замовник вимагає надати декларацію виробника або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам. В декларації виробника обов’язково зазначається маса партії товару, яку декларує виробник. Тобто саме цей товар, що задекларований виробником, є запропонованим для продажу у кількості, зазначеній у декларації. За умови декларування усього об’єму заявленого у Оголошенні товару учасник не зможе поставити саме цей запропонований товар через невідповідність термінів зберігання (термін зберігання блоків м’яса яловичини – 12 місяців, на момент поставки не менше 85% від терміну – 10 місяців, постачання товару протягом 6 місяців, термінам зберігання буде відповідати приблизно 34% запропонованого товару; термін зберігання блоків м’яса свинини – 6 місяців, на момент поставки не менше 85% від терміну – 5 місяців, постачання товару протягом 6 місяців, термінам зберігання буде відповідати приблизно 17% запропонованого товару; термін зберігання блоків з субпродуктів печінки яловичої – 4 місяці, на момент поставки не менше 85% від терміну – 3 з половиною місяці, постачання товару протягом 6 місяців, термінам зберігання буде відповідати виключно товар поставлений у строк 2 тижні від виготовлення), За умови декларування кількості товару, що задовольняє орієнтовну місячну потребу Замовника – така декларація не буде відповідати вимогам Оголошення. Яку масу партії необхідно запропонувати у декларації виробника, щоб задовільнити неконкретизовану вимогу замовника?
2. Замовник вимагає надати Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» виданий на ім’я учасника та виробника не раніше 2023 року та Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше 2023 року на ім’я учасника та виробника. Постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду. Відповідно до статті 18 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Державний контроль має бути ризик-орієнтованим та здійснюватися з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей цього Закону. Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Тобто за умови, якщо оператор ринку – постачальник не є виробником, потужності такого оператора ринку оцінені компетентним органом як такі що мають незначний ступінь ризику, не внесені в щорічний план державного моніторингу та на адресу компетентного органу не надходили скарги або звернення щодо порушень оператором ринку законодавства – такі потужності можуть перевірятись не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться (відповідно до ПКМУ від 31 жовтня 2018 р. № 896). Також відповідно до статті 6 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» Під час проведення позапланового заходу з’ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов’язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю). Підсумовуючи вище викладене – якщо учасник не є ризиковим та не порушував законодавства у сфері безпечності харчових продуктів – він не може приймати участі у закупівлях Замовника через відсутність Актів??? За особистим зверненням учасника до Держпродспоживслужби захід державного контролю може здійснюватися терміном до 10 днів, що не дає змоги взяти участь у закупівлях Замовника. Таким чином дану вимогу можна віднести до дискримінаційних через суттєве звуження кола потенційних учасників.
3. Пунктом 6.5. Проекту договору передбачається надання належним чином засвідченої відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару. Такий документ був передбачений ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» а повноваження щодо видачі такого документу покладалися на Держпродспоживслужбу. Зазначений закон втратив чинність 01.10.2023, а повноваження з Держпродспоживслужби зняті, про що розміщено відповідні повідомлення на державних інтернет-порталах. Отже Замовник вимагає неіснуючий документ, який не видає жоден державний орган.
4. Пунктом 6.5. Проекту договору передбачається надання оригіналу довідки з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Постачальнику зазначити таку інформацію в довідці та надати належним чином засвідчену відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Договору оренди або Договору про надання транспортних послуг Постачальнику. Тобто на кожну поставку товару необхідно надати довідку про усі транспортні засоби, які використовуються при перевезенні товару. За умови залучення послуг перевізників з укладанням відповідних договорів таку вимогу неможливо виконати, оскільки перелік автомобілів буде постійно змінюватися та за умови форс-мажорних обставин (поломка автомобіля з вимушеним перевантаженням вантажу, ДТП, примусова доставка водія співробітниками поліції до ТЦКіСП тощо) інформація у довідці не буде відповідати дійсності. Всі необхідні дані щодо автомобіля і водія зазначаються у товарно-транспортних накладних.
5. Пунктом 6.5. Проекту договору передбачається надання Протоколу досліджень (випробувань) (на ім’я Постачальника) чи Експертного висновку (на ім’я Постачальника) про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ, ТУУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними та радіологічними показниками) виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю на всю партію Товару. Нормативний документ ГСТУ 46.019-2002 не містить фізико-хімічних досліджень, така вимога Замовника потребує конкретизації. Також згідно з пунктом 59 частини 1 статті 1 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" "партія - будь-яка визначена оператором ринку кількість харчового продукту з однаковою назвою та властивостями, який вироблений за визначений цим оператором період часу за однакових умов виробництва на одній і тій самій потужності". Тобто будь-яка кількість товару, яку визначить та поставить оператор ринку на склад Замовника і буде вважатися УСІЄЮ ПАРТІЄЮ. Дана вимога потребує конкретизації.
6. Замовником оголошену закупівлю продукції що відповідає нормативному документу ГСТУ 46.019-2002, в той же час на підтвердження відповідності товару Додатком 2 передбачено надання сканованого оригіналу протоколу досліджень (випробувань) на ім’я учасника або виробника чи експертного висновку на ім’я учасника або виробника про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ГОСТ, виданий 2024 році. Про який ГОСТ іде мова та якому документу врешті-решт повинен відповідати запропонований товар???
1. Замовник вимагає надати декларацію виробника або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам. В декларації виробника обов’язково зазначається маса партії товару, яку декларує виробник. Тобто саме цей товар, що задекларований виробником, є запропонованим для продажу у кількості, зазначеній у декларації. За умови декларування усього об’єму заявленого у Оголошенні товару учасник не зможе поставити саме цей запропонований товар через невідповідність термінів зберігання (термін зберігання блоків м’яса яловичини – 12 місяців, на момент поставки не менше 85% від терміну – 10 місяців, постачання товару протягом 6 місяців, термінам зберігання буде відповідати приблизно 34% запропонованого товару; термін зберігання блоків м’яса свинини – 6 місяців, на момент поставки не менше 85% від терміну – 5 місяців, постачання товару протягом 6 місяців, термінам зберігання буде відповідати приблизно 17% запропонованого товару; термін зберігання блоків з субпродуктів печінки яловичої – 4 місяці, на момент поставки не менше 85% від терміну – 3 з половиною місяці, постачання товару протягом 6 місяців, термінам зберігання буде відповідати виключно товар поставлений у строк 2 тижні від виготовлення), За умови декларування кількості товару, що задовольняє орієнтовну місячну потребу Замовника – така декларація не буде відповідати вимогам Оголошення. Яку масу партії необхідно запропонувати у декларації виробника, щоб задовільнити неконкретизовану вимогу замовника?
2. Замовник вимагає надати Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» виданий на ім’я учасника та виробника не раніше 2023 року та Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше 2023 року на ім’я учасника та виробника. Постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду. Відповідно до статті 18 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Державний контроль має бути ризик-орієнтованим та здійснюватися з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей цього Закону. Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Тобто за умови, якщо оператор ринку – постачальник не є виробником, потужності такого оператора ринку оцінені компетентним органом як такі що мають незначний ступінь ризику, не внесені в щорічний план державного моніторингу та на адресу компетентного органу не надходили скарги або звернення щодо порушень оператором ринку законодавства – такі потужності можуть перевірятись не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться (відповідно до ПКМУ від 31 жовтня 2018 р. № 896). Також відповідно до статті 6 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» Під час проведення позапланового заходу з’ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов’язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю). Підсумовуючи вище викладене – якщо учасник не є ризиковим та не порушував законодавства у сфері безпечності харчових продуктів – він не може приймати участі у закупівлях Замовника через відсутність Актів??? За особистим зверненням учасника до Держпродспоживслужби захід державного контролю може здійснюватися терміном до 10 днів, що не дає змоги взяти участь у закупівлях Замовника. Таким чином дану вимогу можна віднести до дискримінаційних через суттєве звуження кола потенційних учасників.
3. Пунктом 6.5. Проекту договору передбачається надання належним чином засвідченої відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару. Такий документ був передбачений ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» а повноваження щодо видачі такого документу покладалися на Держпродспоживслужбу. Зазначений закон втратив чинність 01.10.2023, а повноваження з Держпродспоживслужби зняті, про що розміщено відповідні повідомлення на державних інтернет-порталах. Отже Замовник вимагає неіснуючий документ, який не видає жоден державний орган.
4. Пунктом 6.5. Проекту договору передбачається надання оригіналу довідки з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Постачальнику зазначити таку інформацію в довідці та надати належним чином засвідчену відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Договору оренди або Договору про надання транспортних послуг Постачальнику. Тобто на кожну поставку товару необхідно надати довідку про усі транспортні засоби, які використовуються при перевезенні товару. За умови залучення послуг перевізників з укладанням відповідних договорів таку вимогу неможливо виконати, оскільки перелік автомобілів буде постійно змінюватися та за умови форс-мажорних обставин (поломка автомобіля з вимушеним перевантаженням вантажу, ДТП, примусова доставка водія співробітниками поліції до ТЦКіСП тощо) інформація у довідці не буде відповідати дійсності. Всі необхідні дані щодо автомобіля і водія зазначаються у товарно-транспортних накладних.
5. Пунктом 6.5. Проекту договору передбачається надання Протоколу досліджень (випробувань) (на ім’я Постачальника) чи Експертного висновку (на ім’я Постачальника) про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ, ТУУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними та радіологічними показниками) виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю на всю партію Товару. Нормативний документ ГСТУ 46.019-2002 не містить фізико-хімічних досліджень, така вимога Замовника потребує конкретизації. Також згідно з пунктом 59 частини 1 статті 1 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" "партія - будь-яка визначена оператором ринку кількість харчового продукту з однаковою назвою та властивостями, який вироблений за визначений цим оператором період часу за однакових умов виробництва на одній і тій самій потужності". Тобто будь-яка кількість товару, яку визначить та поставить оператор ринку на склад Замовника і буде вважатися УСІЄЮ ПАРТІЄЮ. Дана вимога потребує конкретизації.
6. Замовником оголошену закупівлю продукції що відповідає нормативному документу ГСТУ 46.019-2002, в той же час на підтвердження відповідності товару Додатком 2 передбачено надання сканованого оригіналу протоколу досліджень (випробувань) на ім’я учасника або виробника чи експертного висновку на ім’я учасника або виробника про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ГОСТ, виданий 2024 році. Про який ГОСТ іде мова та якому документу врешті-решт повинен відповідати запропонований товар???
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2024, 21:25)
1. Замовник не вимагає Декларацію виробника на партію товару, з якої буде здійснюватися постачання. Для участі Учасник повинен завантажити Декларацію виробника на весь об’єм, який вимагається оголошення, для підтвердження спроможності виробника.
2. Учасник повинен надати Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти виданий не раніше 2023 року на ім’я учасника та виробника та Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» виданий на ім’я учасника та виробника не раніше 2023 року, які складаються відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503.
3. Відповідно до п. 6.5. Договору, постачальник під час поставки повинен надати:
- належним чином засвідчену відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару, який виданий до 01.10.2023 та є чинними.
4. Відповідно до п. 6.5. Договору, постачальник під час поставки на кожну партію поставки надає довідку з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій повинен зазначити інформацію щодо марки, моделі та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Постачальнику зазначити таку інформацію в довідці та надати належним чином засвідчену відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Договору оренди або Договору про надання транспортних послуг Постачальнику, тобто під час поставки в довідці постачальник зможе зазначити та надати Договір на автомобіль, яким він здійснює поточну поставку.
5. Учасник повинен надати лист-роз’яснення від державної лабораторії, яка проводить дослідження (випробування) для цілей державного контролю.
6. Учасник повинен надати сканований оригінал протоколу досліджень (випробувань) на ім’я учасника або виробника чи експертного висновку на ім’я учасника або виробника про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ГОСТ 46.019-2002. Протокол повинен бути виданий 2024 році.
2. Учасник повинен надати Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти виданий не раніше 2023 року на ім’я учасника та виробника та Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» виданий на ім’я учасника та виробника не раніше 2023 року, які складаються відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503.
3. Відповідно до п. 6.5. Договору, постачальник під час поставки повинен надати:
- належним чином засвідчену відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару, який виданий до 01.10.2023 та є чинними.
4. Відповідно до п. 6.5. Договору, постачальник під час поставки на кожну партію поставки надає довідку з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій повинен зазначити інформацію щодо марки, моделі та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Постачальнику зазначити таку інформацію в довідці та надати належним чином засвідчену відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Договору оренди або Договору про надання транспортних послуг Постачальнику, тобто під час поставки в довідці постачальник зможе зазначити та надати Договір на автомобіль, яким він здійснює поточну поставку.
5. Учасник повинен надати лист-роз’яснення від державної лабораторії, яка проводить дослідження (випробування) для цілей державного контролю.
6. Учасник повинен надати сканований оригінал протоколу досліджень (випробувань) на ім’я учасника або виробника чи експертного висновку на ім’я учасника або виробника про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ГОСТ 46.019-2002. Протокол повинен бути виданий 2024 році.