Процедура закупівлі оголошена 22.01.2024 13:32. Дата останніх змін - 09.02.2024 10:53
Стоматологічні матеріали -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-01-22-008171-a | |
ID | 80455d8c8cdb46668d8fc525325d980e | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-01-21-000468-c |
Загальна очікувана вартість закупівлі
300`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 300`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.01.24
Період уточнень
до 27.01.24
Період оскаржень
до 27.01.24
Подання пропозицій
до 30.01.24
Аукціон
30.01.24
Кваліфікація переможця
з 30.01.24
Пропозиції розглянуті
з 01.02.24
Завершена
09.02.24
26.01.2024, 13:21. ID: UA-2024-01-22-008171-a.b1
Вимога (Скарга)
щодо медико-технічних характеристик замовленого товару
Ознайомившись з документацію Замовника, зазначаємо, що деякі медико-технічні характеристики до замовленого товару потребують уточнення.
Так, згідно вимог Замовника в Додатку№ 3 до тендерної документації «Якісні, кількісні та інші вимоги до товару, що є предметом закупівлі згідно предмету закупівлі згідно предмету закупівлі: Стоматологічні матеріали за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник вказано наступне: «Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент».
Отже, Замовник не заперечує надання учасниками еквівалентного товару.
При цьому, по кожній окремій позиції предмету закупівлі встановлено вимоги щодо чіткого зазначення кількості грам замовлених матеріалів.
Слід зазначити, що вимогам щодо конкретної кількості грамів матеріалів можуть відповідати конкретні виробники, що є неправомірним по відношенню до учасників, які можуть представити еквівалентний товар, але у іншій кількості грамів, інших виробників. Якщо учасники торгів можуть запропонувати Замовнику аналогічний матеріал з більшою кількістю грамів, при відповідності усім іншим технічним характеристикам (що значно вигідніше і економніше для Замовника), виходить, що вони обмежені у можливості взяти участь у процедурі закупівлі, так як, запропоновані еквіваленти виробів медичного призначення, можуть бути розглянуті Замовником як такі, що не відповідають всім наведеним вимогам, що заявлені в технічній специфікації Замовника.
Таким чином, пропозиції таких учасників можуть бути відхилені як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації, і це є неправомірним по відношенню до потенційних учасників торгів.
Замовником не доведено, що при поставці матеріалів в інших грамах, при відповідності усім іншим технічним характеристикам, це будь-яким чином вплине на суттєві технічні характеристики самого матеріалу та не буде відповідати всім наведеним вимогам.», що заявлені в технічній специфікації Замовника, щодо стандартних характеристик товару, на який відбувається заміна та вимогам діючих стандартів щодо даного типу товарів.
Наводимо приклад розгляду даного питання на Колегії Антимонопольного комітету (скарга від 19 травня 2023 № UA-2023-05-15-006894-a.b1), в результаті чого Замовником були внесені відповідні зміни та викладено в новій редакції тендерну документацію, зокрема в Додатку 2 Документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме вказано наступне: «При цьому запропонований учасником еквівалент товару за об’ємом фасування повинен бути не гіршим (не меншим) ніж встановлено згідно з умовами тендерної документації.»
Таким чином, Замовником (закупівля UA-2023-05-15-006894-a ) були усунені порушення, зазначені у Скарзі (Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7733-р/пк-пз від 31.05.2023).
Тому, з метою недопущення дискримінації по відношенню до всіх учасників процедури Закупівлі просимо встановити діапазон грам у розрізі «не менше» та додати визначення «не гіршим або кращим», що дозволить пропонувати еквівалент товару, що за своїми медико-технічними характеристиками має значно кращі медико-технічні характеристики, притаманні новітнім сучасним матеріалам даного типу.
Так, згідно вимог Замовника в Додатку№ 3 до тендерної документації «Якісні, кількісні та інші вимоги до товару, що є предметом закупівлі згідно предмету закупівлі згідно предмету закупівлі: Стоматологічні матеріали за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник вказано наступне: «Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент».
Отже, Замовник не заперечує надання учасниками еквівалентного товару.
При цьому, по кожній окремій позиції предмету закупівлі встановлено вимоги щодо чіткого зазначення кількості грам замовлених матеріалів.
Слід зазначити, що вимогам щодо конкретної кількості грамів матеріалів можуть відповідати конкретні виробники, що є неправомірним по відношенню до учасників, які можуть представити еквівалентний товар, але у іншій кількості грамів, інших виробників. Якщо учасники торгів можуть запропонувати Замовнику аналогічний матеріал з більшою кількістю грамів, при відповідності усім іншим технічним характеристикам (що значно вигідніше і економніше для Замовника), виходить, що вони обмежені у можливості взяти участь у процедурі закупівлі, так як, запропоновані еквіваленти виробів медичного призначення, можуть бути розглянуті Замовником як такі, що не відповідають всім наведеним вимогам, що заявлені в технічній специфікації Замовника.
Таким чином, пропозиції таких учасників можуть бути відхилені як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації, і це є неправомірним по відношенню до потенційних учасників торгів.
Замовником не доведено, що при поставці матеріалів в інших грамах, при відповідності усім іншим технічним характеристикам, це будь-яким чином вплине на суттєві технічні характеристики самого матеріалу та не буде відповідати всім наведеним вимогам.», що заявлені в технічній специфікації Замовника, щодо стандартних характеристик товару, на який відбувається заміна та вимогам діючих стандартів щодо даного типу товарів.
Наводимо приклад розгляду даного питання на Колегії Антимонопольного комітету (скарга від 19 травня 2023 № UA-2023-05-15-006894-a.b1), в результаті чого Замовником були внесені відповідні зміни та викладено в новій редакції тендерну документацію, зокрема в Додатку 2 Документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме вказано наступне: «При цьому запропонований учасником еквівалент товару за об’ємом фасування повинен бути не гіршим (не меншим) ніж встановлено згідно з умовами тендерної документації.»
Таким чином, Замовником (закупівля UA-2023-05-15-006894-a ) були усунені порушення, зазначені у Скарзі (Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7733-р/пк-пз від 31.05.2023).
Тому, з метою недопущення дискримінації по відношенню до всіх учасників процедури Закупівлі просимо встановити діапазон грам у розрізі «не менше» та додати визначення «не гіршим або кращим», що дозволить пропонувати еквівалент товару, що за своїми медико-технічними характеристиками має значно кращі медико-технічні характеристики, притаманні новітнім сучасним матеріалам даного типу.
Шановний потенційний учасник!
Відповідно до частини 1 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. При плануванні здійснення закупівлі Замовником визначена потреба в певних медичних виробах, керуючись принципом максимальної ефективності, виходячи з наявного досвіду використання тих чи інших виробів, враховуючи також зручність під час проведення відповідних маніпуляцій. Процедура вибору медичного виробу, як предмету закупівлі, здійснюється згідно складному алгоритму, що грунтується на ієрархії чинників: клінічних, економічних, соціальних та інших. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) з урахуванням цих особливостей. При цьому згідно зі статтею 22 Закону в тендерній документації такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та кількість товару і місце його поставки. Тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Зазначаючи необхідну кількість товару, Замовник керується власною потребою. При цьому постачальник може запропонувати конкретно визначений товар у певній упаковці. З урахуванням зазначеного вище, найменування предмета закупівлі та детальний опис предмета, які встановлені відповідно до Додатку № 3 ("Якісні, кількісні та інші вимоги до товару, що є предметом закупівлі: Стоматологічні матеріали") тендерної документації, відповідає річному плану закупівлі, та мають певні конкретні технічні характеристики предмета закупівлі, які не передбачають можливість бути визначеними в якихось границях чи діапазонах.
Враховуючи вищевикладене, зміни до Технічного опису предмета закупівлі вноситись не будуть.
Відповідно до частини 1 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. При плануванні здійснення закупівлі Замовником визначена потреба в певних медичних виробах, керуючись принципом максимальної ефективності, виходячи з наявного досвіду використання тих чи інших виробів, враховуючи також зручність під час проведення відповідних маніпуляцій. Процедура вибору медичного виробу, як предмету закупівлі, здійснюється згідно складному алгоритму, що грунтується на ієрархії чинників: клінічних, економічних, соціальних та інших. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) з урахуванням цих особливостей. При цьому згідно зі статтею 22 Закону в тендерній документації такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та кількість товару і місце його поставки. Тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Зазначаючи необхідну кількість товару, Замовник керується власною потребою. При цьому постачальник може запропонувати конкретно визначений товар у певній упаковці. З урахуванням зазначеного вище, найменування предмета закупівлі та детальний опис предмета, які встановлені відповідно до Додатку № 3 ("Якісні, кількісні та інші вимоги до товару, що є предметом закупівлі: Стоматологічні матеріали") тендерної документації, відповідає річному плану закупівлі, та мають певні конкретні технічні характеристики предмета закупівлі, які не передбачають можливість бути визначеними в якихось границях чи діапазонах.
Враховуючи вищевикладене, зміни до Технічного опису предмета закупівлі вноситись не будуть.
Відповідь замовника: 29.01.2024 11:39
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена